Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen suusta: "ennen kuin me tavattiin, ajattelin aina päätyväni yhteen korkeasti koulutetun älykkään naisen kanssa". Olen sairaanhoitaja

Vierailija
15.09.2018 |

Kivasti sanottu? :|😒

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies korkeakoulutettu ja minä duunari. Pitkä avioliitto takana. Ihan tavallisia ollaan molemmat.

Vierailija
62/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas jaksa liian akateemisia miehiä ollenkaan! Niiden analyyttinen tapa pohtia elämää on niin kaukana omasta herkästä ihmisläheisestä luonteestani. Ehkä yhtä tai kahta tapaamaani lääkäriä lukuunottamatta. T.sairaanhoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja. Mun mies vittuilee joskus jotain paskavaippojen vaihtajasta, en jaksa välittää, totuus on se että hän ei kestäisi päivääkään tässä ammatissa ja tietää sen itsekkin.

Vierailija
64/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyttä on eri muotoja, ja miehellä mitä ilmeisemmin sosiaalinen älykkyys ei päätä huimaa.

Vierailija
65/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaanhoitaja. Mun mies vittuilee joskus jotain paskavaippojen vaihtajasta, en jaksa välittää, totuus on se että hän ei kestäisi päivääkään tässä ammatissa ja tietää sen itsekkin.

En olisi ihmisen kanssa, joka vittuilee ammatista kuin keskenkasvuinen.

Vierailija
66/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyyttä on eri muotoja, ja miehellä mitä ilmeisemmin sosiaalinen älykkyys ei päätä huimaa.

Ap voittanee miehen myös sairaanhoidollisessa älykkyydessä

Vierailija
67/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voittanee miehen myös sairaanhoidollisessa älykkyydessä

Totta. Jos mies kyselee terveysneuvoja, voi ap hymyillä veemäisesti ja todeta, ettei valitettavasti voi vastata kun ei kerran mies älykkäänäkään pidä 👌

Vierailija
68/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Itse olen aina ajatellut, että myös sairaanhoitajat ovat korkeasti kouulutettuja, onhan kyseessä ammattikorkeakoulu. Mutta missähän se korkeasti koulutatun raja sitten menee? Maisterissa? Tohtorissa?

Tökerösti kyllä sanottu mieheltä.

Vierailija
69/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve ihmisillä on olla älykkäitä? Minä ainakin tiedostan olevani kaukana älykkäästä, mutta mulla on onneksi muita hyviä kompensoivia ominaisuuksia, joiden avulla pärjään elämässä

Varsinkin kun sitä älykkyyttä ei ole yhtä varmaa lajia, vaan älyä voidaan mitata eri aihealueilla.

Esimerkiksi autismista kärsivä voi olla matemaattisesti huippulahjakas, mutta ei taas pärjää sosiaalisissa tilanteissa laisinkaan.

Vierailija
70/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm... Itse olen aina ajatellut, että myös sairaanhoitajat ovat korkeasti kouulutettuja, onhan kyseessä ammattikorkeakoulu. Mutta missähän se korkeasti koulutatun raja sitten menee? Maisterissa? Tohtorissa?

Siinä, että käy edes aivastamassa yliopistolla.

Moni kun pitää kanditutkintoa korkeakoulutuksena, amk -tutkintoa taas ei.

Vierailija
71/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kun ensimmäisen sivun mutta olen todella luullut että sairaanhoitajaksi opiskellaan korkeakoulussa. Ammattikorkeakoulussa.

Vierailija
72/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miehesi koulutus?

Vierailija
73/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä, että käy edes aivastamassa yliopistolla.

Moni kun pitää kanditutkintoa korkeakoulutuksena, amk -tutkintoa taas ei.

Onneksi tuo ei ole mielipidekysymys vaan nuo on jo lainsäätäjän taholta määritelty siten että sairaanhoitajakin toisaan on korkeasti koulutettu. Akateemiset tutkinnot on sitten toki erikseen, eikä niihin sairaanhoitaja kuulu.

Vierailija
74/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkan, että jos siitä valmistuu, eikös silloin ole korkeakoulutettu?

Vierailija
75/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko suomalainen nainen valita itseään vähemmän koulutetun suomalaisen miehen? Ei, mutta ulkomaalaisen miehen ollessa kyseessä kolutus ei enää merkitse mitään. Loogista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän