Miehen suusta: "ennen kuin me tavattiin, ajattelin aina päätyväni yhteen korkeasti koulutetun älykkään naisen kanssa". Olen sairaanhoitaja
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Tuo voi olla ensimmäisiä merkkejä gaslightingistä. Tarkoitus on hitaasti mutta varmasti saada sinut tuntemaan hänen huonoutensa jota hän ei osaa itse käsitellä. Myös jos näkee toisen itsensä jatkeena on viallinen.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Kivasti sanottu? :|😒
Mies liihoittelee jossain pilvilinnoissa.
Korkeasti koulutettu arkitodellisuudesta vieraantunut rinsessa.🤣🤣
Sairaanhoitaja 👍👍
Sairaanhoitajalla on korkeakoulututkinto katsoi asiaa mistä lähteestä tahansa. Poikkeuksen tietysti tekee av-raati, joiden mielestä korkeaoulututkinto = ylempi korkeakoulututkinto.
Aika moni mies ottaa mielellään itselleen sairaanhoitaja vaimon, myös ne akateemiset.6
Lukioikäinen minä voisi sanoa, että en olisi koskaan uskonut seurustelevani kuin yliopistossa opiskelevan tai sieltä valmistuneen kanssa. Silloin se oli mielessäni ehdoton vaatimus, koska ajattelin itse meneväni yliopistoon ja pidin ammattikorkeaakin tyhmien koulutuksena. Mutta tuo ajatus tosiaan jäi sinne parinkymmenen ikävuoden huitteille, sillä lopulta korkeakoulureittiäkin kokeiltuani minusta tuli amis ja käytännön työn ammattilainen. Silti, ehkä edelleenkin pitäisin kaikkia yliopistokoulutuksettomia vähä-älyisinä, jos olisin itse käynyt sen tien loppuun ja lähipiirini koostuisi lähinnä samanlaisista ihmisistä.
Uskon aloittajan kirjoituksen kyllä olevan trolli, sillä ei kukaan sanoisi kenellekään noin toisen älykkyydestä. Ellei kyse sitten ole eräässä aiemmassa viestissä esitetystä gaslightingista.
Vierailija kirjoitti:
Se saattoi olla aika kivasti sanottu. Mies todennäköisesti tarkoitti, että heitti aikaisemmat kriteerinsä sivuun, kun tapasi sinut. Koulutusasteella ei ollut enää mitään merkitystä, koska olit niin ihana.
Minullakin on tiettyjä kriteereitä miehelle, mutta jos kohtaan jonkun, johon rakastun, olen valmis unohtamaan ne.
Näin mies varmasti selittelisi asiaa, vaikka todellisuudessa tarkoitus olisikin ollut loukata. Näin saa mulkun viitan pois niskoiltaan, mutta naiselle silti yhtä pahan olon kuin oli tarkoituskin.
Hän lienee onnellinen kun toiveensa on toteutunut.
Mikä tarve ihmisillä on olla älykkäitä? Minä ainakin tiedostan olevani kaukana älykkäästä, mutta mulla on onneksi muita hyviä kompensoivia ominaisuuksia, joiden avulla pärjään elämässä
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve ihmisillä on olla älykkäitä? Minä ainakin tiedostan olevani kaukana älykkäästä, mutta mulla on onneksi muita hyviä kompensoivia ominaisuuksia, joiden avulla pärjään elämässä
Parempi olla viisas kuin älykäs. Viisas pärjää parhaiten elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Silti, ehkä edelleenkin pitäisin kaikkia yliopistokoulutuksettomia vähä-älyisinä, jos olisin itse käynyt sen tien loppuun ja lähipiirini koostuisi lähinnä samanlaisista ihmisistä.
Tämä on musta ihan ihmeellinen ajatus, johon olen onneksi törmännyt vain palstalla. Reaalielämän ihmiset ovat ilmeisesti riittävän fiksuja pitääkseen suunsa kiinni. Itse kävin yliopiston alanvaihtajana, ja sattumalta meitä oli muitakin kolmevitosia leipäduuniinsa kyllästyneitä yhtä aikaa opiskelemassa. Koskaan ei käynyt mielessäkään, että joku meistä - esimerkiksi aiempi lastenhoitaja, matkatoimistovirkailija, laitoshuoltaja tai toimistosihteeri - olisi aiemman ammattinsa perusteella jotenkin toivoton tampio, ja päässyt koulutuksen myötä sädehtivän älykkyyden piiriin. Mutta ehkä tosiaan tuollainen erinomaisuusajattelu on ominaisempaa joko tosi nuorille ja/tai suorasta putkesta pulpahtaneille.
Mikä on miehen oma koulutus? Kysy häneltä, miksi hän noin oli ajatellut. Jollei hän vastauksesta päätellen arvosta sinun koulutustasi tai älyäsi, vedä johtopäätös.
Vierailija kirjoitti:
Oi päästään haukkumaan miehiä!! Hurraa!!!
Onko joku jo sanonut, että se on takuulla narsisti vai aloitanko minä??
Joo, ihan pakko tämän on olla "miesvihafantasistin" aloitus, sillä kaikkihan me tiedämme, ettei yksikään mies ikinä missään koskaan ole oikeasti sanonut rumasti naiselle, saati että olisi käyttäytynyt huonosti!
Nämä avaukset, jossa joku nainen väittää oman miehensä tehneen jotain törppöä, ovat yhden ja saman trollin tehtailemia miesvihaketjuja, joiden tarkoitus on mustamaalata kaikkia maailman (tai ainakin Suomen) miehiä!
Ettekö te tyhmät mammat tajua!
Terv. Miesvihapoliisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi päästään haukkumaan miehiä!! Hurraa!!!
Onko joku jo sanonut, että se on takuulla narsisti vai aloitanko minä??
Joo, ihan pakko tämän on olla "miesvihafantasistin" aloitus, sillä kaikkihan me tiedämme, ettei yksikään mies ikinä missään koskaan ole oikeasti sanonut rumasti naiselle, saati että olisi käyttäytynyt huonosti!
Nämä avaukset, jossa joku nainen väittää oman miehensä tehneen jotain törppöä, ovat yhden ja saman trollin tehtailemia miesvihaketjuja, joiden tarkoitus on mustamaalata kaikkia maailman (tai ainakin Suomen) miehiä!
Ettekö te tyhmät mammat tajua!
Terv. Miesvihapoliisi
Niin. Kaikki typerä, huono, loukkaava, ajattelematon ja ilkeä käytös on pelkästään naisille ominaista. Miehet eivät koskaan harrasta mitään sellaista. Joka muuta väittää on feminatsi joka lämpimikseen täällä satuilee. Tällainen satu tällä kertaa. Miesvihakiimaa. Mammat suu vaahdossa haukkuvat KAIKKIA MAAILMAN MIEHIÄ tässä nyt taas. Onseniinväärin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kunnia sairaanhoitajille, tekevät arvokasta työtä, mutta eihän se mikään akateeminen ammatti kyllä ole. Tavallaan ymmärrän miestäsi, että noin ajattelee, mutta ei tietenkään ollut kohteliasta sitä äänen möläyttää. Tuntemani sairaanhoitajat ovat mukavia ja varmasti hyviä työssään, mutta kovin älykkäiksi en heitä kuvailisi, jos ihan rehellinen olen.
Sama tuli mieleen, olen olettanut, että yleensä insinöörimiehet ottavat sairaanhoitajavaimon enemmän sen lämpimän luonteen kuin viiltävän älyn vuoksi. Ei kai sairaanhoitaja itsekään ajattele, että se nyt kaikkein korkeimmin koulutettuja ja älyllisimpiä ammatteja ole. Varmaan jossain erikoistehtävissä kyllä, jotka vaatii erityisosaamista.
Mutta eihän tuo kovin diplomaattista mieheltä ollut. Varmaan on insinööri, ja kuvitteli että nainen itsekin ajattelee ammatistaan noin. Että kyse on enemmän sydämestä ja hoivavietistä, hyviä asioita, kuin älystä ja korkeasta koulutuksesta.
Tuohon ei voi muuta vastata, kuin että itsekin toivoin älykästä miestä... kulta, aina ei saa sitä mitä toivoo 😂
Hei, miten on mahdollista että jo neljättä sivua kommentteja eikä vieläkään JSS tai JSSAP kommenttia?
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se ap:n mies on voinutkin ajatella. Että ennen arvosti lähinnä koulutusta ja siihen liittyvää älykkyyttä, mutta tavattuaan ap:n ymmärsi sydämen ja viisauden arvon.
Ilmeisesti mies on koulutetumpi, ja ap ei puolestaan pidä sitä juurikaan arvossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole korkeakoulutettu, sh-tutkinto on pelkkä alempi korkeakoulututkinto. Älykkyydestäsi en tiedä, mutta tuskinpa se kovin suuri on, kun kieput tällä palstalla....
Aivan. Eihän täällä koskaan ole ketään tohtoreitakaan tai tohtorikoulutuksessa olevia tai huippupalkkaisia vaan keskimääräinen kuukausiansio pyörii n 2000-2500e brutto. Vaan täällä pyörii perus wt porukkaa vaan. Eikös vaan?
No, jos alkaisin tehdä väikkäriä, niin olis hyvin jos 1000 euron rahoituksen saisin edes kuussa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole korkeakoulutettu, sh-tutkinto on pelkkä alempi korkeakoulututkinto. Älykkyydestäsi en tiedä, mutta tuskinpa se kovin suuri on, kun kieput tällä palstalla....
Pölvästi. Alemman korkeakoulututkinnon suorittanut on korkeakoulutettu.
Tämä juuri on ongelmana, kun kaikkien koulujen nimien pitää nykyään olla jonkun sortin korkeakouluja. Sairaanhoitajakin on varsin käytännön suorittava ammatti, alempi korkeakoulututkinto todella ei ole sama asia kuin ylempi.
Sinä vastaat: "Minä taas aina ajattelin päätyväni naimisiin komea, pitkän, tuuheahiuksisen, hyvintienaavan kohteliaan ja ajattelevan herrasmiehen kanssa, jonka hyvällä varustuksella ratsaisin joka ilta orgasmiin. Mutta katsos vain, näin se elämä kuljettaa erilaisiin suuntiin"