Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen suusta: "ennen kuin me tavattiin, ajattelin aina päätyväni yhteen korkeasti koulutetun älykkään naisen kanssa". Olen sairaanhoitaja

Vierailija
15.09.2018 |

Kivasti sanottu? :|😒

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole korkeakoulutettu, sh-tutkinto on pelkkä alempi korkeakoulututkinto. Älykkyydestäsi en tiedä, mutta tuskinpa se kovin suuri on, kun kieput tällä palstalla....

Pölvästi. Alemman korkeakoulututkinnon suorittanut on korkeakoulutettu.

Vierailija
22/75 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä tarvitse loukkaantua. Ehkä hän oli pyörinyt "niissä piireissä" ja semiautomaattisesti ajatellut löytävänsä kumppanin sieltä? Kuulostaa siltä, että podet alemmuuskompleksia, koska loukkaannuit. Ajattele mieluummin, että hän rakastaa sinua niin paljon, että oli valmis ylittämään omat ennakkoasenteensa.

Ei tarvitse olla mitään alemmuuskompleksia, jos loukkaantuu törpön vähätellessä passiivis-aggressiiviseen tyyliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, olisit vastannut: ennen kun me tavattiin ajattelin aina päätyväni yhteen komean ja fiksun miehen kanssa.

Tyypillinen vastaus palstalla, mammat tykkä. Munakin tietysti pitäää haukkua pieneksi on kanssa suosikki mitä peukutetaan.

Vierailija
24/75 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, muista nyt ap olla todella kiitollinen, kun miehesi huoli sinut, vaikka et ole lainkaan hänen kriteeriensä vertainen/hänen tasoisensa.

Vierailija
25/75 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kertoo siitä, että mies on joko sosiaalisesti kyvytön tai haluaa loukata sinua.

Vierailija
26/75 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyttää itsetuntoasi alas, jotta ajattelet, ettet voisi ikinä saada ketään toista. Eli et voi ikinä jättää häntä. Manipulointia tuollainen vähättely.

Vierailija
27/75 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaisi sairaanhoitaja puolisona. Se on se vuorotyö, minkä vuoksi en edes harkitse.

Vierailija
28/75 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle: "Ninhän sä ajattelit, mutta ulkonäkö vei voiton."

Vierailija
29/75 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua haittaisi sairaanhoitaja puolisona. Se on se vuorotyö, minkä vuoksi en edes harkitse.

Eivät kaikki sairaanhoitajat tee vuorotyötä. Esimerkiksi moni mielenterveyshoitaja ottaa poliklinikalla ihmisiä vastaan päivisin.

Vierailija
30/75 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Heippa naisfantasisti. Tällainen satu tällä kertaa.

Vierailija
31/75 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kunnia sairaanhoitajille, tekevät arvokasta työtä, mutta eihän se mikään akateeminen ammatti kyllä ole. Tavallaan ymmärrän miestäsi, että noin ajattelee, mutta ei tietenkään ollut kohteliasta sitä äänen möläyttää. Tuntemani sairaanhoitajat ovat mukavia ja varmasti hyviä työssään, mutta kovin älykkäiksi en heitä kuvailisi, jos ihan rehellinen olen.

Vierailija
32/75 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään ollut kivasti sanottu. Kaikkea mitä ajattelee, ei tarvitse sanoa ääneen.

Vierailija
33/75 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi päästään haukkumaan miehiä!! Hurraa!!!

Onko joku jo sanonut, että se on takuulla narsisti vai aloitanko minä??

Vierailija
34/75 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on psykopaatti! Se on sika! Jätä se!

Mun siskon kaverin enon veljen tyttöystävälle kävi juuri noin. Se pahenee vain tosta!

Vierailija
35/75 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan sinkkuna ollessani miettinyt mahdollisen tulevan puolisoni koulutusta, älykkyysosamäärä enkä edes ulkonäköä. Olen luottanut siihen, että tulee mitä tulee. Tällä taktiikalla olen löytänyt maailman ihanimman puolison, jota en vaihtaisi mihinkään.

Sama taktiikka minulla. Naimisissa on oltu 40 vuotta, eikä koskaan ole kaduttanut. Tavatessamme tosin muistan ajatelleeni, että tyyppi vaikuttaa harvinaisen älykkäältä. Myöhemmin (oltiin jo naimisissa) kävikin sitten ilmi, että Mensan väki on samaa mieltä... ;)

Vierailija
36/75 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kunnia sairaanhoitajille, tekevät arvokasta työtä, mutta eihän se mikään akateeminen ammatti kyllä ole. Tavallaan ymmärrän miestäsi, että noin ajattelee, mutta ei tietenkään ollut kohteliasta sitä äänen möläyttää. Tuntemani sairaanhoitajat ovat mukavia ja varmasti hyviä työssään, mutta kovin älykkäiksi en heitä kuvailisi, jos ihan rehellinen olen.

Tämä kommentti taas kertoo, että sulla on jotenkin rajoittunut ja mustavalkoinen ajattelumaailma. Ihmiset valitsevat opiskelualansa erilaisten syiden perusteella. siihen vaikuttaa kiinnostukset, elämäntilanne, lahjakkuus, ja hyvä on olla se suunnitelma B:kin olemassa, jos se suurin haave ei heti toteudu. Todella moni "älykäskin" ihan vaan pitää työstään vaikkapa sairaanhoitajana tai fysioterapeuttina, eikä haluaisi tehdä mitään muuta. Jollain voisi olla mahkut päästä lääkikseenkin, mutta elämäntilanteeseen ei sovi enää opiskelu. 

Todella taitavat sairaanhoitajat pystyvät ajattelemaan kuin lääkärit, ja olemaan koko ajan askeleen edellä. ennen kuin lääkäri edes ehtii pyytää/ kysyä, niin sairaanhoitaja on laittanut jo lääkkeet, välineet ja vastaukset valmiiksi. näin monessa paikassa ja toimenpiteessä täytyy ollakin, sillä lääkärillä ei ole mahdollisuutta odotella, että hommia aletaan tekemään vasta kun hän pyytää. 

Vierailija
37/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole korkeakoulutettu, sh-tutkinto on pelkkä alempi korkeakoulututkinto. Älykkyydestäsi en tiedä, mutta tuskinpa se kovin suuri on, kun kieput tällä palstalla....

Aivan. Eihän täällä koskaan ole ketään tohtoreitakaan tai tohtorikoulutuksessa olevia tai huippupalkkaisia vaan keskimääräinen kuukausiansio pyörii n 2000-2500e brutto. Vaan täällä pyörii perus wt porukkaa vaan. Eikös vaan?

Vierailija
38/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattoi olla aika kivasti sanottu. Mies todennäköisesti tarkoitti, että heitti aikaisemmat kriteerinsä sivuun, kun tapasi sinut. Koulutusasteella ei ollut enää mitään merkitystä, koska olit niin ihana.

Minullakin on tiettyjä kriteereitä miehelle, mutta jos kohtaan jonkun, johon rakastun, olen valmis unohtamaan ne.

Vierailija
39/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se saattoi olla aika kivasti sanottu. Mies todennäköisesti tarkoitti, että heitti aikaisemmat kriteerinsä sivuun, kun tapasi sinut. Koulutusasteella ei ollut enää mitään merkitystä, koska olit niin ihana.

Minullakin on tiettyjä kriteereitä miehelle, mutta jos kohtaan jonkun, johon rakastun, olen valmis unohtamaan ne.

Jaa, huomasin vasta, että mies mainitsi myös älykkyyden. No se oli kyllä typerästi sanottu.

Vierailija
40/75 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä tarvitse loukkaantua. Ehkä hän oli pyörinyt "niissä piireissä" ja semiautomaattisesti ajatellut löytävänsä kumppanin sieltä? Kuulostaa siltä, että podet alemmuuskompleksia, koska loukkaannuit. Ajattele mieluummin, että hän rakastaa sinua niin paljon, että oli valmis ylittämään omat ennakkoasenteensa.

Minä olisin sanonut miehelle hyvästit. 

Miehellä on koominen käsitys omasta älyllisestä tai ammatillisesta tasostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme