Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut nuorempaan

Vierailija
15.09.2018 |

Tilanne on tämä: Olen ihastunut nuoreen opiskelijaan, joka on työharjoittelussa ja tekee töitä minun kanssani. Olen häntä selvästi vanhempi. Uskon tunteen olevan molemminpuolinen; katseet ja hymyt kohtaavat ja juttukin sujuu niin työasioista kuin muutenkin. Olen saanut hänet kiinni katselemassa minua ja sama myös toisinpäin. Ihastuksen tunne on todella vahva, järkevästi on todella hankala ajatella. Itse olen vakituisessa parisuhteessa ja perhettäkin on. Miten kannattaisi fiksusti edetä vai kannattaako vain unohtaa? Vai nautimmeko vain flirttailusta keskenämme hänen harjoittelunsa ajan? Kaikki vaihtoehdot ovat jollain tapaa huonoja, en kestä tätä..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa uusi tilanne ja raikastaa keskusteluilmapiiriä. Tätä ei ole ennen nähty.

Vierailija
2/15 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennettäköön sen verran, että olen mies ja kynnys kirjoittaa tänne anonyyminäkin oli suuri. Sori, jos pahoitin mielenne :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole avointa suhdetta, niin voi voi. Taas kerran monogamian hiostava pakkopaita saa aikaan turhaa tykytystä - ja lopulta sydänsurua. Todennäköisesti kielletty hedelmä vain lisää himoa. 

Vierailija
4/15 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byhyy. Älä ole tuollainen itkupilli. Kestä kuin mies. Tee kuten tosimies tekee. Tosimies kantaa vastuunsa ja unohtaa haihattelut. 

Vierailija
5/15 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin jätät vaimon nyt heti! Jos nuorikosta on äidiksi, niin ei muuta kuin uutta perhettä perustamaan. Sinä 2.0 ja noin 10 vuoden kuluttua voit taas vaihtaa parempaan (eli nuorempaan) malliin! :) You go bro!

Vierailija
6/15 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia vinkkejä, kiitos.

Vierailija
7/15 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa uusi tilanne ja raikastaa keskusteluilmapiiriä. Tätä ei ole ennen nähty.

Sinähän se nokkela olet... mene vaikka takaisin nukkumaan, siellä sinusta on kaikille eniten iloa. 

Vierailija
8/15 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
9/15 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla - nauti tunteesta ja tilanteesta niin kauan kuin sitä kestää, mutta älä tee mitään enempää. Niin et loppujen lopuksi satuta ketään. Harjoittelijasi todennäköisesti vain nauttii vanhemman ja itseään paremmassa asemassa olevan miehen ihailusta ja tykkää flirttailla - parhaassa tapauksessahan se voisi merkitä hänelle työpaikkaa firmassanne. Kaikkeen ei pidä ryhtyä, impulssinsa voi oppia hallitsemaan. 

Vierailija
10/15 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
11/15 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tilanteen viedä ap.

Vierailija
12/15 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei kysele henkkareita.

Vierailija
13/15 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta vanha aloitus.

Mitenköhän tässä kävi..? 🤔

Vierailija
14/15 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatka vaan tutustumista.

Vierailija
15/15 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna elämän viedä. Oma poikaystävä on 16.

M48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan