Kummat on seksikkäämmät? (Kuva)
Kerro myös oletko mies vai nainen. Miehiltä olisi myös kiva kuulla voisitko harrastaa seksiä naisen kanssa jolla on noin pienet tissit kuin oikeanpuoleisella naisella eli onnistuisiko yhdyntä edes vai saisitko itsesi tarpeeksi kiihottumaan?
T. 30 v nainen jolla samanlaiset tissit kuin oikeanpuolemmaisella mutta toivoisi saavansa tuollaiset kuin vasemmanpuolemmaisella naisella
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa tämmöset tissit: https://aijaa.com/L1TL5x
Ei voi kun kateellisena haaveilla miten paljon noilla sais miehiä ja itsevarmuutta kun olisi kerrankin elämässään haluttu. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Äläpäs nyt liioittele kuitenkaan. :D
Mielummin överit kun vajarit. En esim ole koskaan kuullut miehen jättämättä panematta naista koska ”sil oli liian isot tissit”. Sen sijaan laudan jättää välistä suurin osa miehistä ja tästä on aivan turha alkaa väittämään vastaan. Esim itselleni eräs mies sanoi että voisi seurustella kanssani jos mulla olisi tissit. En ikinä unohda tuota kommenttia. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa tämmöset tissit: https://aijaa.com/L1TL5x
Ei voi kun kateellisena haaveilla miten paljon noilla sais miehiä ja itsevarmuutta kun olisi kerrankin elämässään haluttu. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Mielummin överit kun vajarit. En esim ole koskaan kuullut miehen jättämättä panematta naista koska ”sil oli liian isot tissit”. Sen sijaan laudan jättää välistä suurin osa miehistä ja tästä on aivan turha alkaa väittämään vastaan. Esim itselleni eräs mies sanoi että voisi seurustella kanssani jos mulla olisi tissit. En ikinä unohda tuota kommenttia. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Oletko koskaan miettinyt, että sun omassa miesmaussa on parantamisen varaa?
Miksi perustat itsetuntosi yhden ääliömiehen varaan?
Mä tuossa jo ylempänä sanoin että pidän pieniä rintoja viehättävimpänä. Mun edellisellä naisystävällä oli AA-rinnat ja olisin seurustellut hänen kanssaan ellen itse olisi saanut pakkeja häneltä.
Oikealla olevat terhakat ja käteen sopivat rinnat. Kauniit ja sporttiset. Ei tuo vasemmanpuoleinen huono ole, mutta jää tässä kisassa kakkoseksi.
Jos on pakko valita, niin mieluiten nuo oikeat. Yhdellä naisystävällä oli tällaiset ja hyvä luoja, että ne olivat herkät hyväilylle. Kevyellä koskettelulla ja suutelulla kuului uikutusta ja mahla valui polvia myöten. Vieläkin muistelen noita.
M41
Näin pienirintaisena (suipot ) ja rumat vaahtokarkkinännit omaavana voin vain todeta, että Ap: n kannattaisi olla iloinen siitä, että hänellä on erittäin kauniin muotoiset rinnat, vaikka ne pienet olisivatkin. Koko ei ole estetiikan puolesta kaikki kaikessa vaan muoto on tärkeämpi. Olisin tyytyväinen jos itsellä olisi noin kauniit rinnat kuin nuo pienemmät. Ne isotkin on kauniit ei sen puoleen. Oikeastaan aika paljon vtuttaa, että joku kitisee tissien koosta kun ne on kuitenkin kauniin näköiset.
Kummatkin on kauniit ja kelpaa
M45
Täydelliset olisi tuolta väliltä. Mutta kokonaisuus ratkaisee. Yhtään naista en ole tissien koon takia halunnut tai ollut haluamatta.
Tissien perusteella en seurustele kenenkään kanssa. Olen ns. peppumiehiä, eli kiihotun huomattavasti enemmän naisen perseestä, kuin tisseistä. Joten jos tuolla pienempitissisellä naisella olisi parempi perse, valitsisin hänet. Jos taas puhutaan pelkästään tisseistä, niin nuo isommat ovat kauniimmat, ei siis kokonsa vuoksi, vaan ulkonäkönsä vuoksi.
Minulle ei naisen naamallakaan ole niin kauheasti väliä, ihan ykkönen on naisen perse. Hoikka perse, mutta "naisen muotoinen", aaahhhhgggrrr, sellaista kun ottaa takaapäin ja laukeaa pakaroiden kauniille kaarille, notkolle selälle, niskaan ja pään yli takkahuoneen klinkkerillä olevalle marmoripatsaan jalustalle, niin en naisen kasvoja edes katso.
Vaimolla aika liki nuo oikeanpuoleiset, tosin niillä kolme lastakin ruokittu. Yhdynnät on onnistuneet loistavasti yli 20 vuotta, joten eiköhän tuosta voi päätellä, että onnistunee. Rintojen väliin panoa ei tosin ole tullut kokeiltua 😀
Ainoa epäkohta tässä on, että rouva aina silloin tällöin itse puoli- tai neljäsosaleikillään toteaa haluavansa isommat. Aivan turhaan!
Vasemmatkin aivan loistavat mutta oikeat ehkä enemmän mieleen. Noita pienemmät/isommatkin käy jos tyttö on kiva.
Onko noi oikeanpuoleiset sun :)
M. 34
Ehdottomasti oikean puoleiset on kiihoittavamman , ainakin mielestäni. M55