Miten löydän kampaajan töitä dubaista?
Olen vihdoin muuttamassa dubaihin sponsorini luokse :)
Tietääkö kukaan miten hakea töitä dubaissa, kuulin että siellä on paljon parempi tehdä töitä kuin suomessa,
En halua kokopäiväistä työtä koska kuitenkin sponsori maksaa asumisen ja ruuat. Tienaan tulevaisuudessa myös instagramilla minulla on jo 10.000 seuraajaa.
En myöskään halua miesten hiuksia hoitaa vain naisten, mutta tämä ei varmaan dubaissa ole ongelma koska siellä on häveliäs kulttuuri toisin kuin täällä.
Kommentit (9)
tämän tarinan keksimiseen ei ole paljoa älyä käytetty.
Silverfoxit jäävät kaipaamaan sinua ;(
Vierailija kirjoitti:
Olen vihdoin muuttamassa dubaihin sponsorini luokse :)
Tietääkö kukaan miten hakea töitä dubaissa, kuulin että siellä on paljon parempi tehdä töitä kuin suomessa,
En halua kokopäiväistä työtä koska kuitenkin sponsori maksaa asumisen ja ruuat. Tienaan tulevaisuudessa myös instagramilla minulla on jo 10.000 seuraajaa.
En myöskään halua miesten hiuksia hoitaa vain naisten, mutta tämä ei varmaan dubaissa ole ongelma koska siellä on häveliäs kulttuuri toisin kuin täällä.
Yleensä sponsorille pitää maksaa, varmista diili ennen kuin lähdet. Jos sponsori kustantaa elämäsi niin miksi etsit jotain kampaajan töitä?
Ei sun töitä tarttee tehdä pidä vaan sponsori "tyytyväisenä" niin hän maksaa kaiken
Jos erikoistut "hummukseen" tienaat hyvin 💋💋💋💋💋☁
💋💋💋💋💋💋
💋💋☁☁💋💋
💋💋☁☁💋☁
💋💋💋💋💋☁
💋💋☁☁💋💋
💋💋☁☁💋💋
💋💋💋💋💋💋
💋💋💋💋💋☁
☁☁☁☁☁☁
👋👋☁☁👋👋
👋👋☁☁👋👋
👋👋☁☁👋👋
👋👋👋👋👋👋
☁👋👋👋👋☁
☁☁👋👋☁☁
☁☁👋👋☁☁
☁☁👋👋☁☁
☁☁☁☁☁☁
💋💋💋💋💋💋
💋💋💋💋💋💋
💋💋☁☁☁☁
💋💋💋💋💋☁
💋💋💋💋💋☁
💋💋☁☁☁☁
💋💋💋💋💋💋
💋💋💋💋💋💋
Miksi siellä tarvittaisiin kampaamopalveluita, kun kaikki kulkevat rätit päässä?
Keltaisilta sivuilta