Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko isotissisen kanssa seksi aina parempaa kuin pienitissisen?

Vierailija
15.09.2018 |

Mitä pienitissinen voisi tehdä kompensoidakseen tuon puutteensa? Valitseeko mies aina mielummin seksiin isotissisen kuin pienitissisen? T. AA-kuppi

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissien koko on bonusta mutta muut taidot ja henkinen läsnäolo,nautinnon antamisen ja saamisen halukkuus ovat se juttu.jos haluut antaa toiselle sellasen kokemuksen jonka toinen varmasti muistaa niin melko varmasti saat sen takaisin itsellesikin jossain vaiheessa ja silloin tissien koko ei oo se olennaisin asia.rakkaudella,tunteella,hitaasti toinen toisistanne nautiskellen toimii varmemmin kuin koot ja mitat kummallakaan.

Vierailija
22/29 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä siellä pimeessä nää kuitenkaan että ei ole mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itselle kyllä, koska rakastan isoja tissejä, mutta tämä on sen verran henkilökohtainen kokemus, ettei tissien koon perusteella voi yleistää.

Eiköhän 99,9 % miehistä yhdy tähän kommenttin. Ja niihin isotissisiin naisiin. Ei meitä lautoja panna kuin paremman puutteessa ja sillonkin haaveillaan silmät kiinni niistä isotissisistä naisista.

Moi kyllä osa miehistä on idiootteja. Olen itsekkin mies, tapasin eräässä paikassa johon kaikki voivat tulla. Ainoa sääntö on alkoholi sitä ei saa käyttää, tämä paikka on työttömille, mielenterveysongelmaisille, vanhuksille jne. Tapasin tämän langanlaihan ja aa rintaisen naisen, ja tämä nainen oli ujo ja lähes pelkäsi miehiä. Menin kuitenkin puhumaan hänelle, ei sieltä montaa sanaa tullut, kysyin juotko kahvia. Silmät suureni, toisitko sinä, tottakai mitä laitan sekaan. Näemme päivittäin, ensimmäisellä viikolla ei puhetta tullut. Toisellaviikolla sain hänet hymyilemään, mikä sinun nimesi on ja näin jatkettiin viikkoja. Kunnes hän sanoi ota minut kainaloon olet niin pehmonallen tuntuinen. Sitten hän pyysi kylään, ehkä hän oli siivonnut minuavarten tai sitten oli siisti, ainakin pukeutumisen suhteen. Kun salama hän kysyi haluatko seksiä sitävartenhan tulit. Kiitos mielelläni, mutta en voi minulla on vaimo kotona, tippalinssissä sanoi et varmaankaan kun olen lauta. Sanoin voi rakas kulta sinä olet viehättävä, mutta emmekö voi olla ystäviä. Hän kertoi elämäänsä, teininä oli saanut pikaset, ja vuosi siitä mieheltä joka oli sanonut häntä rakkaaksi. Vei hänet sänkyyn ja oli raiskannut tämän puki antoi kaksikymppiä ja lähti nauraen, aha nyt ymmärrän. Sanoin että olet todella hyvä ystävä älä käsitä väärin. Hän otti piirongin laatikosta vibran ja sanoi tällä olen pärjäillyt. Kuukausi eteenpäin, hän tuli kainalooni ja sanoi pidä minua hyvänä. Itsetunto oli hälle pallannut, voitko naida minua tai ainakin tällä hän otti vibransa. Hyväilin häntä ja käytin vibraa, tuumasin hitto kun olisi kumi, hän otti yöpöydän laatikosta kumin ja sanoi mullapa on. Kyllähän minä häntä nain, aluksi hyvin hitaasti ja pikkuhiljaa kovemmin, hän sai lähes kokoajan orgasmeja kunnes tulin, hän huusi nautinnosta. Sanoin että nyt on pidettävä taukoa etten rakastu sinuun, ystäviä voidaan kyllä olla mutta tarvitsemme aikaa tästä toipumiseen. Sinun rintasi ovat hyvät ja niinkun sinäkin, kyllä me vielä näemme, en unohda sinua. Kerran sitten taas kahviteltiin, ja hän kysyi todella suoraan teetkö minulle lapsen, En voi kun tulee elatusmaksut ja velvollisuudet. Vastaus oli selkeä en tarvitse mitään tuollaista, vaan lapsen että ei tarvitse olla yksin, lupasin miettiä asiaa. Olen rakastunut häneen, hän on erittäin hyvä ja huomaavainen.                                     Kertokaa mitä tekisitte loukkaamasta häntä.

Vierailija
24/29 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ilman muuta. Vaimolla on FF-kokoiset eikä juurikaan ylipainoa. Ihan juhlaa imeskellä niitä. Välillä mua oikein imetään. Kyl on seksi mahtavaa ;)

M44

Vierailija
25/29 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on pikkupojille. Kyllähän kunnon perä on pop!

Vierailija
26/29 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt pienirintaisista naisista.

Ei isoja tissejä tarvita hyvään seksiin.

Vierailija
27/29 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän seksi isotissisen kanssa on aina huonompaa?

Vierailija
28/29 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut aina viimeisen päälle tissimiehiä ja olen aina ihaillut naisellisia muotoja . Exät ollut aina mallia edellämainittu. Nyt sinkkuna löysin naisen joka on hoikka, tikissä ja kasvoiltaan täys kymppi, eikä juurikaan ole tissejä. Aluksi ajattelin etten saa seksistä mitään irti kunnes muutaman kerran jälkeen alkoi tapahtua ja ajatus mun päässä muuttua. Kaikki muu toimii niin hyvin ja ehkä oon vähän ihastunutkin. Nyt se tissitön ja hoikka nainen näyttää mun silmissä superseksikkäältä.

M30

Vierailija
29/29 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu. Isoihin löllyköihin kyllästyy nopeasti. Pienet käteen sopivat ja tosi tiukat on paljon seksikkäämmät. Lisäksi ne toimii paremmin. Kun sellasia hiplaa ja pussaa niin nainen kiemurtelee kuin käärme. Taitaa tuntua hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi