Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on niin ikävä lasteni isää aina vaan!

Vierailija
15.09.2018 |

Vuodet vierivät enkä unohda häntä koskaan. En löydä ikinä ketään, joka voisi tulla hänen paikalleen elämääni. Kuusi vuotta mennyt jo, eikä ikävä helpota. 18 vuotta oltiin yhdessä. Mitä voin tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän edesmennyt?

Vierailija
2/5 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näkisin positiivisena asiana kuitenkin kiintymyksen häneen. Ajattele, jos olisi lapset jonkun kanssa jota katuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän edesmennyt?

Ei ole. Petti minua toisen kanssa ja lähti itse. Olisin pystynyt antamaan anteeksi kyllä. ap.

Vierailija
4/5 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne, mutta siitä kun mies petti ja jätti on vasta alle vuosi aikaa. Eniten toivon, että pääsisin eroon kaipauksestani. Ja ylipäänsä hyväksyisin asian. En halua haikailla exän perään näin. Kestääköhän kaipuu mullakin vuosia. :-( 20v oltiin yhdessä, lapset jo aika isoja.

Vierailija
5/5 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne, mutta siitä kun mies petti ja jätti on vasta alle vuosi aikaa. Eniten toivon, että pääsisin eroon kaipauksestani. Ja ylipäänsä hyväksyisin asian. En halua haikailla exän perään näin. Kestääköhän kaipuu mullakin vuosia. :-( 20v oltiin yhdessä, lapset jo aika isoja.

Sama mulla. Haluaisin niin eroon kaipuustani, joka on varmaan turhaa. En olisi ikinä uskonut että tekee mulle ja lapsille noin. Olin häneen itse täysin sitoutunut kaikki vuodet, eikä meillä ollut edes mitään ongelmia. Tuli ihan puun takaa tuo pettäminen ja jättäminen. Nyt olen jo siinä iässä, etten ehkä helposti löytäisi edes ketään muuta, mutta ennenkaikkea en kelpuuta. Vertaan vain häneen kaikkia. Elämä olisi ihan hyvää, jos pääsisi eroon kaipauksesta, joka tulee ainakin uniin, jos ei muuten:( ap.