Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäonnistuneet tarhakuvat :( Kohtalotovereita?

Vierailija
15.09.2018 |

Kyllä harmittaa. Pinnit roikkuvat miten sattuu ja räkä valuu nenästä, olisiko liikaa vaadittu että pyyhkivät nenän ja tarkastavat tyttöjen hiukset?!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuvauksessa on tiukka aikataulu. Mitä veikkaat jos jokainen lapsi stailattaisiin erikseen ennen kuvia kuinka pitkään menisi?

Vierailija
2/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä on murheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan on sit vuosien päästä niitä parhaita kuvia mitä katsellessa tulee hauskoja muistoja mieleen

Vierailija
4/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuvauksessa on tiukka aikataulu. Mitä veikkaat jos jokainen lapsi stailattaisiin erikseen ennen kuvia kuinka pitkään menisi?

Nenän pyyhkäisyyn menee sekunti ! Eikä pinnienkään kunnolla kiinni napsauttaminen monta sekuntia vie.

Ap

Vierailija
5/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuon ikäisille sitten laitella helposti irtoavia pinnivirityksiä kuviin?

Vierailija
6/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sen tarkastuksen tekisi? Siihen tarvitsisi olla yksi ihminen erikseen katsomassa nämä asiat kuntoon. 

Vierailija
7/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaatinut uutta kuvausta, ja sain.

Kyllä on vähintä mitä voi vaatia että kuvaaja tai tädit katsoo ja yleensä niin tekevätkin. Minä olen yleensä ollut mukana kun lapset oli ihan pieniä, en luottanut siihen että pojat osaa olla kuvissa yhdessä nätisti.

Vierailija
8/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta lapselle nenän pyyhkimistä

Vierailija
9/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän voi pyyhkäistä ja katsoa, että suupielissä ei ole jäämiä lounaalta, mutta hiusten laittaminen ja erillisten vaatteiden vaihto kuvausta varten on jo liikaa vaadittu hoitajilta. 

Vierailija
10/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas sen tarkastuksen tekisi? Siihen tarvitsisi olla yksi ihminen erikseen katsomassa nämä asiat kuntoon. 

Yleensä paikalla on niitä tarhantätejä ja ihan sitä varten ovat siinä avustamassa, kuuluu työhön.

Vierailija
11/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kokemusta on. Tytön  3v päiväkotikuvassa on suklaata suun ympärillä, kun  jollakin oli ollut synttärit ja oli tarjonnut Marianneja, aamulla nätisti laitetut hiukset revitty auki ja toinen silmä kiinni niin että näyttää ihan keharilta. Kyllä suututti nähdä ne kuvat, etenkin kun edellisvuonna oli kuvausten aikaan ollut kipeä ja näistä kuvista oli tarkoitus antaa mummeille ja kummeille!

Vierailija
12/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasta tulee sellainen kuin kuvattava on.

Vierailija
13/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä paikalla on niitä tarhantätejä ja ihan sitä varten ovat siinä avustamassa, kuuluu työhön.

Eivät ole, vaan hoitamassa että kuvaus sujuu aikataulun mukaisesti tietyssä järjestyksessä. Yhden lapsen kuvaamiseen on varattu ihan vaan minuutti pari, siinä ei aleta katsomaan onko mekko rypyssä, pinni suorassa jne

Vierailija
14/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä harmittaa. Pinnit roikkuvat miten sattuu ja räkä valuu nenästä, olisiko liikaa vaadittu että pyyhkivät nenän ja tarkastavat tyttöjen hiukset?!

Mitä väliä? No kuitenkin, kun jaksoit tällaisen provon aloittaa, niin vastaanpa. Opeta lapsesi pyyhkimään nokkansa itse ja ei ne hoitotädit mitään kampaajia ole.

Vierailija
15/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole, vaan hoitamassa että kuvaus sujuu aikataulun mukaisesti tietyssä järjestyksessä. Yhden lapsen kuvaamiseen on varattu ihan vaan minuutti pari, siinä ei aleta katsomaan onko mekko rypyssä, pinni suorassa jne

Jos noin on, niin on erittäin huonosti järjestetty kuvaus. Niissä missä mun kaksoset oli  ja minä olin mukana, ja muutama muukin vanhempi, niin siellä oli myös ne tädit paikalla ja auttoivat kyllä tarpeen vaatiessa. Ja ammattitaitoinen kuvaaja katsoo että pinnit on kiinni ja naama puhdas ja hame ei ole korvissa, vaikka aikaa ei ole montaa minuuttia.

Vierailija
16/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis lopettaa noi turhanpäiväiset kuvaamiset kokonaan päiväkodeissa, kun mammat on noin pölvästejä. Viekää ne pentunne valokuvaamoon, niin saatte itse tällätä ne ipanat siihen sellaiseen kondikseen kuin itse haluatte.

Vierailija
17/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vaikka se yksi täti katsois että hiukset on kunnossa ja räkä pyyhitty. Niin siinä vaiheessa kun päästään ryhmän viimeiseen lapseen, on ensimmäisellä jo uudestaan räkä poskella ja hiukset pörröiset. Luuletko tosissaan että se 2-vuotias istuu kiltisti kädet sylissä ja odottaa että loppu ryhmä tarkastetaan läpi ennen ryhmä kuvaa. Myöskään yksilökuvia varten ei montaa minuuttia ole per lapsi.

Vierailija
18/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna meidän tarhakuvaus toteutettiin tarhapäivän päätteeksi niin, että vanhemmat saivat olla mukana ja vaihtaa lasten vaatteet, laittaa hiukset jne. Tuli kyllä aivan älyttömän hyviä kuvia!

Vierailija
19/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisi kuulkaa tehdä romanin tästä aiheesta!

- Tytölle (4w) oli jätetty juhlamekon päälle ohut vanha ja nukkainen  pooloneule joka oli tarkoitus riisua, oli repinyt kaikki pinnit sekä pompulat irti ja järjestänyt uudestaan ihan järkyttävästi

- Pojalla ( 3w) on ilme ihan itkuinen, pelkäsi kuulemma kuvaajaa 

- Pojalla (5w) on suun ympärillä kuivunutta ketsuppia 

- Tyttö (6w) on ihan vitivalkoinen, lähes hohtaa eikä ollut ainoa vaan sama valotusvirhe oli kuulemma muidenkin kuvissa.

Onneksi nyt, kun ovat 11w, 9w ja 7w on alettu viimei  saada onnistuneita kuvia.

Vierailija
20/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kokemusta on. Tytön  3v päiväkotikuvassa on suklaata suun ympärillä, kun  jollakin oli ollut synttärit ja oli tarjonnut Marianneja, aamulla nätisti laitetut hiukset revitty auki ja toinen silmä kiinni niin että näyttää ihan keharilta. Kyllä suututti nähdä ne kuvat, etenkin kun edellisvuonna oli kuvausten aikaan ollut kipeä ja näistä kuvista oli tarkoitus antaa mummeille ja kummeille!

Olipa harvinaisen kauniisti ilmaistu asia.

Itseä olisi kuvat naurattanut, on ainakin aito meno. Nykyaikana lähes jokaisella on älypuhelimessa suht hyvä kamera jolla lapsesta saa painokelpoisia kuvia jotka eivät montaa euroa maksa joten näihin koulukuviin liittyvää stressiä en jaksa ymmärtää. Hauskoja muistoja, ei muuta.