Taidan olla Suomen rumin nainen
Ikävä juttu minulle, mutta ihan hyvä teidän muiden kannalta.
Kommentit (47)
Alax olee mun kaa?
t. Suomen rumin mies
Et valitettavasti. Oon sua paljon rumempi. Usko pois vaan. Omistan nimittäin liikaa maskuliinisia, rumia piirteitä eli näytän ihan transulta (oon kuullut tämän muidenkin suusta), jonka takia kärsin ikuisesta yksinäisyydestä...
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on puhdasta spekulaatiota niin kauan kuin ei kuvaa ole esittää.[/quote
Periaatteessa kyllä, Enkä itsekään ole nähnyt kaikkia Suomen naisia, mutta katukuvan ja sen perusteella mitä tiedän maailmasta, väitän olevani kisassa vahvoilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä muka kilpailemme? Miksi asia on hyvä meidän muiden kannalta?
Vierailija kirjoitti:
Alax olee mun kaa?
t. Suomen rumin mies
Sinä kohtelisit minua kuitenkin kuin pskaa, koska olen ruma nainen.
Ap
Seuraava formaatti onkin Miss Suomen Rumin
Vierailija kirjoitti:
Et valitettavasti. Oon sua paljon rumempi. Usko pois vaan. Omistan nimittäin liikaa maskuliinisia, rumia piirteitä eli näytän ihan transulta (oon kuullut tämän muidenkin suusta), jonka takia kärsin ikuisesta yksinäisyydestä...
No en minäkään naiselta näytä sillä tavalla kuin pitäisi.
Ap
Ajoitko parran aamulla? Sekin jo auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä muka kilpailemme? Miksi asia on hyvä meidän muiden kannalta?
Jos ei olisi rumia, ei olisi myöskään kauniita ja taviksia. Meidän rumien ansiosta te muut saatte loistaa ja olla kiitollisia siitä ettei teidän tarvitse elää rumiluksen nahkoissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on puhdasta spekulaatiota niin kauan kuin ei kuvaa ole esittää.[/quote
Periaatteessa kyllä, Enkä itsekään ole nähnyt kaikkia Suomen naisia, mutta katukuvan ja sen perusteella mitä tiedän maailmasta, väitän olevani kisassa vahvoilla.
Ap
Olin viime viikolla pitkästä aikaa paikassa, jossa oli paljon suurinpiirtein ikäisiäni naisia. Huomasin siellä, että vaikka en kaunis olekaan, niin olen hyvin mielelläni juuri sen näköinen kuin olen. Vastaan ei tullut yhden yhtä naista, jonka naamasta/hiuksista tai muusta olisin voinut sanoa, että olisinpa hän.
Vierailija kirjoitti:
Ajoitko parran aamulla? Sekin jo auttaa.
En.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alax olee mun kaa?
t. Suomen rumin mies
Ap
Kauneus ei sinua auttaisi yhtään. On siis ihan täysin sama minkä näköinen olet kun luonteesi on syvältä ja päässä on vikaa.
Oon ennenkin sanonut tällaisesta kirjoittaville, että oikeasti ilmoittaudu sellaiseen muuttumisleikkiin, jossa eri alojen ammattilaiset osaavat kaivaa jokaisesta parhaat puolet esiin. Osaavat löytää hiuksiin, meikkeihin ja vaatteisiin ne kaikista imartelevimmat tyylit. Ainakin Yhteishyvässä on joskus ollut näitä muuttujia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksette alkaisi lespoiksi, niin ne muutkin rumat naiset on kautta aikoin tehnyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olin viime viikolla pitkästä aikaa paikassa, jossa oli paljon suurinpiirtein ikäisiäni naisia. Huomasin siellä, että vaikka en kaunis olekaan, niin olen hyvin mielelläni juuri sen näköinen kuin olen. Vastaan ei tullut yhden yhtä naista, jonka naamasta/hiuksista tai muusta olisin voinut sanoa, että olisinpa hän.
Mukavaa sinulle. Itse olisin mieluusti kenen muun tahansa näköinen kuin itseni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksette alkaisi lespoiksi, niin ne muutkin rumat naiset on kautta aikoin tehnyt
Koska en ole lespo. Mitä se edes kuuluu tähän asiaan?
Ap
Minä olen kaunis, mutta en pidä siitä ollenkaan. Monta kertaa ruotsinlaivalla meinannut joutua raiskatuksi, kaikki idiootit nuorempana baarissa perässä, kaikki luulevat että kauniit ovat tyhmiä ja ylimielisiä. Onneksi vanhenen nyt kunnolla, niin saan normielämän, mitä olen aina toivonut. Ei vahtaa pervosedät enää persettä ja rintoja, vaan saa tallustaa ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alax olee mun kaa?
t. Suomen rumin mies
Ap
Kauneus ei sinua auttaisi yhtään. On siis ihan täysin sama minkä näköinen olet kun luonteesi on syvältä ja päässä on vikaa.
Olet osittain oikeassa. Tietenkin päässä on vikaa kun joutuu elämään tällaisen näköisenä, mutta sekopäisyys ja huono luonne on seurausta rumuudesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oon ennenkin sanonut tällaisesta kirjoittaville, että oikeasti ilmoittaudu sellaiseen muuttumisleikkiin, jossa eri alojen ammattilaiset osaavat kaivaa jokaisesta parhaat puolet esiin. Osaavat löytää hiuksiin, meikkeihin ja vaatteisiin ne kaikista imartelevimmat tyylit. Ainakin Yhteishyvässä on joskus ollut näitä muuttujia
Kyse ei ole epäsiisteydestä vaan geneettisestä rumuudesta.
Ap
No tuohan on puhdasta spekulaatiota niin kauan kuin ei kuvaa ole esittää.