Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla Suomen rumin nainen

Vierailija
14.09.2018 |

Ikävä juttu minulle, mutta ihan hyvä teidän muiden kannalta.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on puhdasta spekulaatiota niin kauan kuin ei kuvaa ole esittää.

Vierailija
2/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alax olee mun kaa?

t. Suomen rumin mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et valitettavasti. Oon sua paljon rumempi. Usko pois vaan. Omistan nimittäin liikaa maskuliinisia, rumia piirteitä eli näytän ihan transulta (oon kuullut tämän muidenkin suusta), jonka takia kärsin ikuisesta yksinäisyydestä...

Vierailija
4/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on puhdasta spekulaatiota niin kauan kuin ei kuvaa ole esittää.[/quote

Periaatteessa kyllä, Enkä itsekään ole nähnyt kaikkia Suomen naisia, mutta katukuvan ja sen perusteella mitä tiedän maailmasta, väitän olevani kisassa vahvoilla.

Ap

Vierailija
5/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä muka kilpailemme? Miksi asia on hyvä meidän muiden kannalta?

Vierailija
6/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alax olee mun kaa?

t. Suomen rumin mies

Sinä kohtelisit minua kuitenkin kuin pskaa, koska olen ruma nainen.

Ap

Vierailija
7/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava formaatti onkin Miss Suomen Rumin

Vierailija
8/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et valitettavasti. Oon sua paljon rumempi. Usko pois vaan. Omistan nimittäin liikaa maskuliinisia, rumia piirteitä eli näytän ihan transulta (oon kuullut tämän muidenkin suusta), jonka takia kärsin ikuisesta yksinäisyydestä...

No en minäkään naiselta näytä sillä tavalla kuin pitäisi.

Ap

Vierailija
9/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoitko parran aamulla? Sekin jo auttaa.

Vierailija
10/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muka kilpailemme? Miksi asia on hyvä meidän muiden kannalta?

Jos ei olisi rumia, ei olisi myöskään kauniita ja taviksia. Meidän rumien ansiosta te muut saatte loistaa ja olla kiitollisia siitä ettei teidän tarvitse elää rumiluksen nahkoissa.

Ap

Vierailija
11/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on puhdasta spekulaatiota niin kauan kuin ei kuvaa ole esittää.[/quote

Periaatteessa kyllä, Enkä itsekään ole nähnyt kaikkia Suomen naisia, mutta katukuvan ja sen perusteella mitä tiedän maailmasta, väitän olevani kisassa vahvoilla.

Ap

Olin viime viikolla pitkästä aikaa paikassa, jossa oli paljon suurinpiirtein ikäisiäni naisia. Huomasin siellä, että vaikka en kaunis olekaan, niin olen hyvin mielelläni juuri sen näköinen kuin olen. Vastaan ei tullut yhden yhtä naista, jonka naamasta/hiuksista tai muusta olisin voinut sanoa, että olisinpa hän.

Vierailija
12/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoitko parran aamulla? Sekin jo auttaa.

En.

Ap

Vierailija
13/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alax olee mun kaa?

t. Suomen rumin mies

Ap

Kauneus ei sinua auttaisi yhtään. On siis ihan täysin sama minkä näköinen olet kun luonteesi on syvältä ja päässä on vikaa.

Vierailija
14/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ennenkin sanonut tällaisesta kirjoittaville, että oikeasti ilmoittaudu sellaiseen muuttumisleikkiin, jossa eri alojen ammattilaiset osaavat kaivaa jokaisesta parhaat puolet esiin. Osaavat löytää hiuksiin, meikkeihin ja vaatteisiin ne kaikista imartelevimmat tyylit. Ainakin Yhteishyvässä on joskus ollut näitä muuttujia

Vierailija
15/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksette alkaisi lespoiksi, niin ne muutkin rumat naiset on kautta aikoin tehnyt

Vierailija
16/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olin viime viikolla pitkästä aikaa paikassa, jossa oli paljon suurinpiirtein ikäisiäni naisia. Huomasin siellä, että vaikka en kaunis olekaan, niin olen hyvin mielelläni juuri sen näköinen kuin olen. Vastaan ei tullut yhden yhtä naista, jonka naamasta/hiuksista tai muusta olisin voinut sanoa, että olisinpa hän.

Mukavaa sinulle. Itse olisin mieluusti kenen muun tahansa näköinen kuin itseni.

Ap

Vierailija
17/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksette alkaisi lespoiksi, niin ne muutkin rumat naiset on kautta aikoin tehnyt

Koska en ole lespo. Mitä se edes kuuluu tähän asiaan?

Ap

Vierailija
18/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaunis, mutta en pidä siitä ollenkaan. Monta kertaa ruotsinlaivalla meinannut joutua raiskatuksi, kaikki idiootit nuorempana baarissa perässä, kaikki luulevat että kauniit ovat tyhmiä ja ylimielisiä. Onneksi vanhenen nyt kunnolla, niin saan normielämän, mitä olen aina toivonut. Ei vahtaa pervosedät enää persettä ja rintoja, vaan saa tallustaa ihan rauhassa.

Vierailija
19/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alax olee mun kaa?

t. Suomen rumin mies

Ap

Kauneus ei sinua auttaisi yhtään. On siis ihan täysin sama minkä näköinen olet kun luonteesi on syvältä ja päässä on vikaa.

Olet osittain oikeassa. Tietenkin päässä on vikaa kun joutuu elämään tällaisen näköisenä, mutta sekopäisyys ja huono luonne on seurausta rumuudesta.

Ap

Vierailija
20/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ennenkin sanonut tällaisesta kirjoittaville, että oikeasti ilmoittaudu sellaiseen muuttumisleikkiin, jossa eri alojen ammattilaiset osaavat kaivaa jokaisesta parhaat puolet esiin. Osaavat löytää hiuksiin, meikkeihin ja vaatteisiin ne kaikista imartelevimmat tyylit. Ainakin Yhteishyvässä on joskus ollut näitä muuttujia

Kyse ei ole epäsiisteydestä vaan geneettisestä rumuudesta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän