Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla Suomen rumin nainen

Vierailija
14.09.2018 |

Ikävä juttu minulle, mutta ihan hyvä teidän muiden kannalta.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet väärässä mutta saitpa TAAS  huomiota kun sitä  kerjäsit.

Vierailija
22/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et valitettavasti. Oon sua paljon rumempi. Usko pois vaan. Omistan nimittäin liikaa maskuliinisia, rumia piirteitä eli näytän ihan transulta (oon kuullut tämän muidenkin suusta), jonka takia kärsin ikuisesta yksinäisyydestä...

No en minäkään naiselta näytä sillä tavalla kuin pitäisi.

Ap

Miksette alkaisi lespoiksi, niin ne muutkin rumat naiset on kautta aikoin tehnyt

Koska en ole lespo. Mitä se edes kuuluu tähän asiaan?

Ap

Niin, mutta voisithan alkaa sellaiseksi? Ei se sinänsä liitykkään, kunhan ehdotin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ennenkin sanonut tällaisesta kirjoittaville, että oikeasti ilmoittaudu sellaiseen muuttumisleikkiin, jossa eri alojen ammattilaiset osaavat kaivaa jokaisesta parhaat puolet esiin. Osaavat löytää hiuksiin, meikkeihin ja vaatteisiin ne kaikista imartelevimmat tyylit. Ainakin Yhteishyvässä on joskus ollut näitä muuttujia

Kyse ei ole epäsiisteydestä vaan geneettisestä rumuudesta.

Ap

Itseääli  ei  kaunista ketään. Hommaa itsellesi jotain muuta ajateltavaa ja lopeta oman napasi ympärillä pyöriminen.

Vierailija
24/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukkoni on niin ruma että lapsetkin alkavat itkeä kun näkevät naamansa, vappuna revitään nenästä naamaria pois

Vierailija
25/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanutkaan epäsiisteyttä, mut esim. uusi hiusmalli, mahdollisesti silmälasit, ihan erilainen meikki ja hyvin istuvat vaatteet voivat tehdä ihmeitä. Mut nimenomaan niin että ammattilaiset tekevät sen, niin katsovat asioita eri näkövinkkelistä kuin itse

Vierailija
26/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ennenkin sanonut tällaisesta kirjoittaville, että oikeasti ilmoittaudu sellaiseen muuttumisleikkiin, jossa eri alojen ammattilaiset osaavat kaivaa jokaisesta parhaat puolet esiin. Osaavat löytää hiuksiin, meikkeihin ja vaatteisiin ne kaikista imartelevimmat tyylit. Ainakin Yhteishyvässä on joskus ollut näitä muuttujia

Kyse ei ole epäsiisteydestä vaan geneettisestä rumuudesta.

Ap

Itseääli  ei  kaunista ketään. Hommaa itsellesi jotain muuta ajateltavaa ja lopeta oman napasi ympärillä pyöriminen.

Helppo sanoa jos itse näyttää normaalille.

Ap

Vierailija
27/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä on tavallisia, luonnollisen näköisiä naisia, joille laitetaan kiharat ja puetaan jakkupukuun. Yleensä alkuperäinen tyyli on parempi.

Vierailija
28/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanutkaan epäsiisteyttä, mut esim. uusi hiusmalli, mahdollisesti silmälasit, ihan erilainen meikki ja hyvin istuvat vaatteet voivat tehdä ihmeitä. Mut nimenomaan niin että ammattilaiset tekevät sen, niin katsovat asioita eri näkövinkkelistä kuin itse

Niin kai, mutta ei se rumuus noilla keinoilla poistu, korkeintaan hiukan häivyttyy. Sama naama ja kroppa meikin ja vaatteiden alla.

Ap

Vierailija
29/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet väärässä mutta saitpa TAAS  huomiota kun sitä  kerjäsit.

En ole väärässä. Kannattaa suosiolla mennä toiseen ketjuun jos et kestä lukea tätä. Tämä on minulle ainoa paikka missä asiasta voi edes jotenkin keskustella. Terapian lisäksi. Ei tästä voi kenenkään kanssa naamatusten puhua.

Ap

Vierailija
30/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkki johonkin samannäköiseen julkkisnaiseen.

Tuskinpa sinulla kuitenkaan on mitään kehityshäiritötä tai onnettomutta ollut jonka takia naama on paskana.

Vierailija
31/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rumuus on vaikuttanut elämääsi, etkö saa tarpeeksi miestä tai miestä suhteeseen?

Vierailija
32/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et valitettavasti. Oon sua paljon rumempi. Usko pois vaan. Omistan nimittäin liikaa maskuliinisia, rumia piirteitä eli näytän ihan transulta (oon kuullut tämän muidenkin suusta), jonka takia kärsin ikuisesta yksinäisyydestä...

Mulla on miesten kasvot. Niistä on sanottu, että näytän 19-vuotiaalta pojalta. On kysytty myös esim. olenko aina ollut nainen 😔. Asiaa ei auta, että olen ~ 180 cm pitkä.

Vierailija
33/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen puhunut ulkonäkökomplekseista terapiassa. Ehkä pahin reaktio oli, kun terapeutti sanoi minun olevan "komea". /34

Vierailija
34/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sinulla kuitenkaan on mitään kehityshäiritötä tai onnettomutta ollut jonka takia naama on paskana.

Ei ole ketään samannäköistä julkkisnaista. Enkä haluaisi tulla tunnistetuksi.

Naama on pelkästään ruma, mutta vartalossa taitaa olla myös kehityshäiriöitä.

Ap

Vierailija
35/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpönlöpön, mä hakkaan sut kuus-nolla!

Vierailija
36/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten rumuus on vaikuttanut elämääsi, etkö saa tarpeeksi miestä tai miestä suhteeseen?

Häpeännliikkua ihmisten ilmoilla, enkä tee asioita joita normaalit ihmiset tekevät. En ole esim ikinä käynyt tanssimassa. Miehet nyt ei tietenkään kiinnostu.

Ap

Vierailija
37/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä on tavallisia, luonnollisen näköisiä naisia, joille laitetaan kiharat ja puetaan jakkupukuun. Yleensä alkuperäinen tyyli on parempi.

Niissä leikataan a-i-n-a hiukset lyhyemmiksi ja meikistä tehdään ns. räväkkä eli kirkkaanpunainen huulipuna, paljon poskipunaa ja selkeät rajaukset silmiin.

Vierailija
38/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen puhunut ulkonäkökomplekseista terapiassa. Ehkä pahin reaktio oli, kun terapeutti sanoi minun olevan "komea". /34

Minun terapeuttini ei ole sanonut kertakaikkiaan yhtään mitään kun olen puhunut hänelle rumuudestani. Kaipa hän ajattelee, että on parempi olla vaan hiljaa, koska tietää, ettei voi auttaa asiassa.

Ap

Vierailija
39/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkun meillä kaikilla on vain tämä yksi elämä ja ulkonäkösi selvästi aiheuttaa sinulle tuskaa, niin kokeile rohkeasti sitä muuttumisleikkiä. Mitä hävittävää siinä on?

Vierailija
40/47 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ketään samannäköistä julkkisnaista. Enkä haluaisi tulla tunnistetuksi.

Naama on pelkästään ruma, mutta vartalossa taitaa olla myös kehityshäiriöitä.

Ap

Mutta hei, ajattele niin kuin minä - eihän minun tarvitse onneksi itseäni nähdä, ne on ne muut, jotka kärsivät ja peilejä voi aina vältellä. Mitä väliä, kaikki luurangot ovat lopulta samannäköisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän