Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia miehet ovat rakastuessaan? Tekevätkö kaikenlaisia hömppäjuttuja kuten elokuvissa...

Vierailija
14.09.2018 |

Avaavat auton oven, ostavat kukkakimppuja, heittelevät rakastaan ilmaan, valmistavat kauniita illallisia......you name it.

Minkälainen on suomalainen mies rakastuessaan? Jatkuuko se rakastumisen huuma pitkäänkin? Tekeekö hän puolisolleen näitä hömppäjuttuja vielä 20 vuoden yhteiselon jälkeen?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee. Yksi esimerkki: Käytiin eilen vapaapäivänä kaupungilla, jäin pähkäilemään yhtä takkia joka oli todella ihana, mutta aloin piheilemään ja miettimään tarvitsenko seitsemää takkia oikeasti ja lopulta päädyin laittamaan takin varaukseen, olisipahan seuraava työpäivä aikaa miettiä ostosta - hakisin töiden jälkeen jos kokisin tarpeelliseksi. Tänään kun töistä pääsin olisin halunnut mennä hakemaan ko. takin mutta oli niin nälkä ja väsymys, että halusin tasan rojahtaa sängylle mussuttamaan ruokaa ja niin tein. Ainoa vaan että rojahdin asian päälle jonka luulin peiton alla olevan tyyny, mutta jonka tarkempi tutkailu paljasti tuoksi himoitsemakseni takiksi. En välillä kestä :)

Vierailija
42/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tekee. Yksi esimerkki: Käytiin eilen vapaapäivänä kaupungilla, jäin pähkäilemään yhtä takkia joka oli todella ihana, mutta aloin piheilemään ja miettimään tarvitsenko seitsemää takkia oikeasti ja lopulta päädyin laittamaan takin varaukseen, olisipahan seuraava työpäivä aikaa miettiä ostosta - hakisin töiden jälkeen jos kokisin tarpeelliseksi. Tänään kun töistä pääsin olisin halunnut mennä hakemaan ko. takin mutta oli niin nälkä ja väsymys, että halusin tasan rojahtaa sängylle mussuttamaan ruokaa ja niin tein. Ainoa vaan että rojahdin asian päälle jonka luulin peiton alla olevan tyyny, mutta jonka tarkempi tutkailu paljasti tuoksi himoitsemakseni takiksi. En välillä kestä :)

Aiemmista viesteistä tuli myös mieleen yksi aamu kun mies oli lähtenyt töihin minua ennen ja jättänyt sänkyyn omalle paikalleen lapun, jossa kertoi syistä miksi minua rakastaa. Tosi ällöä, mutta sellaista se kyynisen akankin maailmassa on kun joku ihminen pärisee.

- äskeinen takkinainen, pari vuotta yhdessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee tommosia. Ottaa sut huomioon. Pitää Sua hyvänä!

Vierailija
44/45 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa vaatimattomuudelta, mutta kannattaa miettiä, onko vaatimattomuus totta vaiko kuorrutusta sille, että päätät toisen puolesta asian, et siis ole hänen mielestään (omasta mielestäsi) tutustumisen arvoinen.

Niin, tosin tarkoitukseni oli vastata tuohon ketjun otsikkoon. Yleensä olen aika ronski ja ulkoisesti sosiaalinen ihminen koska itsetuntoni perustuu sille ettei minua kiinnosta mitä toiset ovat minusta mieltä. Mutta nyt kun sitten vuosien jälkeen aidosti ihastuin johonkuhun ensisilmäyksellä niin käyttäydyin kuin mikäkin pelkurilusmu ja se oli hämmentävää.

Kaipa se sitten baareissa sujuu paremmin kun on juonut vähän ja on rohkeampi. Tosin en ole baareissa ikinä liiemmin ihastunut niinkään kuin vain katsonut että onpa seksikäs muija ja mennyt juttelemaan josko natsaisi. Siinä vaiheessa ei voi edes ihastuksesta puhua siinä tilanteessa. Sitten jossain työharjoittelutilaisuudessa maailman tylsimmässä esittelyhuoneessa näkee hyvin tavanomaisen näköisen resupekkatytön ja nousee isolla miehellä pupu pöksyyn. Mystistä.

Vierailija
45/45 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa manipuloijan rakkauspommitukselta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan