Ihminen kuka kyllästyy nopeasti muihin, oletko sellainen?
Tiiättekö tyypin. Tuntee kaikki ja on kokoajan menossa jokapaikkaan ja tutustumassa uusiin kaiffareihin. Mutta viehätys kestää vain hetken ja sitten rientää uusien tuttavuuksien perään. Mistä johtuu?
Kommentit (25)
Ystävät ovat pysyneet kouluajoista tähän päivään, enkä heihin ole kyllästynyt missään tilanteessa. Romanttiset suhteet sen sijaan on vaikeita. Noin puolessa vuodessa menetän kaiken mielenkiintoni ja suhde pitää päättää.
En ikinä lupaa miehille monogamiaa tai yhteistä tulevaisuutta. Alkuun laitan kaikki kortit pöytään, että pidetään vain hauskaa niin kauan kuin sitä riittää. Kerron että parisuhteet ei ole minun juttuni. Harvoimpa nuo uskovat, luulevat olevansa erityisiä.
Suurin osa ihmisistä on ennalta-arvattavia ja yksinkertaisia.
Tuosta keltinkangas-järvisen tekstistä tulee mieleen että monet ekstrovertit on huomionkipeitä. He ei kestä jos joku muu saa huomiota vaan kateuden musta pilvi ympyröi heidät silloin. He tarvii muiden jakamattoman ihailun ja siksi etsii sitä kuumeisesti ihmisiltä. Alkuun saakin koska ulospäinsuuntautunut ihminen antaa itsestä ensiksi hyvän kuvan mutta kun paremmin tutustuu, sisäinen tyhjyys ja riippuvaisuus muista alkaa näkyä muillekkin. Silloin he lähtee etsimään huomiota muilta. Tälläinen kokemus.
ADHD/ADD, jatkuva mielihyväkäyrän ylläpitäminen, henkisten pienienkin laskuolotilojen jatkuva ja maaniseltakin tuntuva vältteleminen lie kyseessä. Tai erittäin ahdistunut tyyppi samalla periaatteella.
Olen joskus ollut tuollainen nopea kyllästyjä, mutta nykyään kukaan ei saa minua kiinostumaan omista kotkotuksistaan enää ollenkaan. Olen varmaan jo kyllästynyt kyllästymään.
Jep! Komppaan 110%! Olen itse älyllinen, analyyttinen introvertti, JOKA kumminkin ihmisystävällinen ja tykkään olla kontaktissa uusien, tuntemattomienkin kanssa.
En kumminkaan halua/jaksa/viitsi pitää kommunikaatiota ja tuttavuutta yllä, kun käy ilmi, että he verottavat energiaani sen sijaan, että toisivat elämääni mitään positiivista. Pidemmällä tähtäimellä. Olen mieluummin yksin kuin seurassa, joka ei anna itselle mitään.