Prinssi Harry soittaa ovikelloasi - mitä on tapahtunut?
Kommentit (35)
Hän on nähnyt minut kadulla ja on palavasti rakastunut minuun. Seurasi minua kotiin tullakseen kertomaan tämän. Minä jään vain ihmettelemään, mikä on tuonut Harryn tälle suomalaiselle pikkukylälle.
Ainut vaihtoehto on, että hän on pahasti eksyksissä.
Olen joutunut Harryyn ihastuneen palstailijan pään sisälle
Prinssi Carl-Philip on eronnut vaimostaan ja haluaa naida minut. Harry on tullut puhemieheksi, koska CP valmistelee minulle romanttista yllätystä kosinnan ohelle.
Jotain todella käsittämätöntä. Jo se olisi outoa, että prinssi eksyisi tänne tuppukylään. Saati sitten meidän ovelle.
Hän on kyllästynyt vaimonsa tyylimokiin ja haluaa nähdä todellista tyylitajua.
Harry ja Meghan ovat Suomessa laskettelureissulla salaa julkisuudelta. Matkalla pohjoiseen he pysähtyvät asuinkaupunkini ostoskeskuksen urheiluliikkeeseen ostamaan Meghanille lasketteluhanskoja.
Harry ostaa hanskat Meghanin ollessa kosmetiikkaliikkeessä, ja Meghan sovittaa niitä ostoskeskuksen penkillä. Hän ottaa siksi ajaksi vihkisormuksensa pois, mutta unohtaakin sormuksen penkille!
Minä olen ostoskeskuksen marketissa ostamassa aineksia mokkapaloihin. Ohikulkiessani huomaan sormuksen penkillä ja vien sen poliisilaitokselle. Virkailija ottaa palkkion varalta yhteystietoni ylös.
Ovikelloni soi. Oven takana ovat Harry ja Meghan. He haluavat palkita minut henkilökohtaisella visiitillä, vaikka olisin mieluummin ottanut palkkioksi vaikkapa lahjakortin.
Kaiken lisäksi heidän takanaan seisoo tapahtumista vihiä saaneen iltapäivälehden toimittaja ja kuvaaja, jotka haluavat tehdä kohtaamisesta lämminhenkisen jutun. Mokkapalat kärähtävät uunissa. Päiväni on pilalla.
:)
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Hän löysi vanhan tinderiprofiilini ja rakastui. Laittoi salaisen palvelun ja 007:n jäljittämään puhelimeni. Valitettavasti olen tänään kipeänä ja näytän räjähtäneeltä. Hän pettyy ja lähtee kotiin syyttäen minua kuvanmuokkauksesta.
Huomenna pyytää anteeksi huonoa käytöstään ja alamme kirjekavereiksi. Seuraava jouluna Harry tulee perheineen meille viettoon.
Charles on kertonut Harrylle, että hänellä on Suomessa sisko. Harry on osallistunut Kadonneen jäljillä-ohjelmaan löytääkseen minut. Nyt Jenni Pääskysaari on onnistunut jäljittämään minut ja on näyttänyt Harrylle oikean oven. Kohta soi tuttu tapaamismusiikki ja kamerat kuvaavat hidastetusti kun syöksymme itkien toistemme kaulaan.
Hän nähnyt minut vilaukselta jossain. Kasvoni jääneet hänen mieleensä ja hän on tajunnut minun olevan hänen elämänsä rakkaus. Hän on etsinyt tietoni netin syövereistä ja loppu onkin historiaa...
Olin 90-luvulla Lontoossa lastenhoitajana, hoidin Harryn ikätoveria eräässä yläluokkaisessa perheessä. Tämä Owen on nykyään yksi Harryn parhaimmista ystävistä ja yhteisellä (salaisella) Lapin matkallaan päättivät yllättää tämän Owenin vanhan nannyn eli minut.
Diana kävi tällä paikkakunnalla "työmatkalla" noin yhdeksän kuukautta ennen Harryn syntymää. Charles on viimein kertonut totuuden myös Harrylle ja tämä on päättänyt tulla tapaamaan biologista isäänsä. Tuolla h*lvetin k'sipää ukolla ei sitten ollut munaa itse tunnustaa tekosiaan!! En olisi koskenut enää pitkällä tikullakaan jos olisin tiennyt millainen pettäjäsika tuo ns. aviomieheni on!!
Hävinnyt mulle sökössä viime keväänä, ja tulee VIHDOINKIN maksamaan velkansa. Tuo myös 6-packin kaljaa, koska joi mun kaljat pelin venyessä aamuyölle.
Sana kuuluisasta silakkalaatikostani on levinnyt myös Harryn korviin ja hänen oli ihan pakko tulla pyytämään maistiaisia. "Vielä 10min Harry, niin ruoka on valmista"
Vierailija kirjoitti:
Sana kuuluisasta silakkalaatikostani on levinnyt myös Harryn korviin ja hänen oli ihan pakko tulla pyytämään maistiaisia. "Vielä 10min Harry, niin ruoka on valmista"
Heh. Meinasin kirjoittaa saman, mutta karjalanpiirakoista voisulalla.
Engeslmannit ovat vihdoin siirtyneet tasavaltaan ja heittäneet kuningasperheen pihalle. Harry kerjää leipäpalaa mierontietä kulkiessaan.
Hän on ollut sienestämässä meidän lähimetsässä ja eksyttänyt turvamiehensä sinne. Turvamies harhailee pöpelikössä, mutta Harry on vakaasti päättänyt viettää tunnin verran taviselämää.
Minä hämmästyn tilannetta: luulen olevani piilokamerassa ja Harrya Las Vegasin kopioksi koko tunnin mittaisen vierailun ajan, mutta onnistun keittämään kahvit ja tarjoamaan voileipiä.
Parin vuorokauden kuluttua luen lähimarketin kassajonossa Ilta-Sanomien pääotsikkoa, jossa kerrotaan kissankokoisin kirjaimin Harryn ihastuneen suomalaiseen elämäntapaan Suomen-vierailullaan ja etenkin sienestykseen ja suomalaisiin voileipiin.
Kun tulen marketista kotiin, pihallani seisoo isokokoinen ja tummanpuhuva mies. Hän on Harryn henkivartija, joka on vihdoin löytänyt reitin ulos meidän pöpeliköstä.
Majoitamme perheeni kanssa henkivartijan meille vuorokaudeksi ja pääsen hänen välityksellään puhumaan puhelimessa itse kuningattaren kanssa Harryn tempauksesta. Kuningatar lupaa antavansa Harrylle kunnon rangaistuksen: uutta Jaguaria ei tipu joululahjaksi, vaikka poika kuinka kinuaisi.
Saatamme henkivartijan Helsinki-Vantaan kentälle seuraavana päivänä.
Kuluu monta kuukautta. Jouluaattona perheemme tilille ilmestyy mystisesti miljoona euroa, jonka lahjoittajana on Liza W ja viestinä Thank you for helping.
Ja sitten me kaikki elämme onnellisina elämämme loppuun saakka.
Sen pituinen se
Psykoosia pukkaa. Soitan itselleni ambulanssin ja juttelen prinssin kanssa sitä odotellessa.
Joe on taas mokannut ja tarvitsee piilo kunnes häly vähenee. Tai sitten se haluu vaan saunomaan, viime kerrasta alkaa oleen 5 v.