Prinssi Harry soittaa ovikelloasi - mitä on tapahtunut?
Kommentit (35)
Kuuli että mulla on alueen kovimmat pokemonit ja halusi lähteä raidaa.
En tiedä, en avaa ovea tuntemattomille.
Vierailija kirjoitti:
Psykoosia pukkaa. Soitan itselleni ambulanssin ja juttelen prinssin kanssa sitä odotellessa.
Entä jos se onkin oikea prinssi Harry? Ambulanssikuskikin pelkää joutuneensa psykoosiin, kun tulee paikalle? Harry ihmettelee kun kukaan ei usko hänen olevan se joka hän on.
Hän on leipomassa, ja haluaa lainata kupillisen sokeria.
Joku hänen lukemattomista hyväntekeväisyyskohteistaan toimii myös Suomessa, ja siihen liittyen on joku PR-tempaus, jossa Harry soittelee ovikelloja keräyslipas kourassaan. Myöhemmin me kaikki, joiden ovilla on käyty, saadaan Kensingtonin palatsista kiitokseksi joulukortti, johon on painettu Harryn nimikirjoitus.
Ensimmäinen ajatukseni otsikon luettuani oli että olen varmaan tehnyt jotain tosi laitonta. 😰 Ojentaisin vaan ranteeni siinä ovensuussa että viekää vaan (Lontooseen?).
Hän on tullut uskoon ja alkanut mormonilähetyssaarnaajaksi.
Etsii Meghania hiessä ja tietää, että ole käynyt maisemissa ja varmistaa olenko syyllinen. Ja olenhan minä tietenkin.
"Lissu, tänne heti!"
"No mitä nyt, iskä?"
"Täällä on nyt se sammakko jota pussasit!"
Hän on saapunut imemään *unaani ja ottamaan nyrkkiä *eppureikäänsä minulta.
Sanoisin "I hate julkiksii" ja vetäisen oven kiinni.
Harrylle on mennyt näyttelijän miehenä julkkisstatus päähän, ja hän on määrännyt kuninkaallisen helikopterin lennättämään itseään ympäri maailmaa. Tänä iltana hän laskeutuu kerrostaloni parkkipaikalle, ja soittaa randomisti ovipuhelimella, että lähdenkö bilettämään.
En oikein haluaisi lähteä, kun olen jo biletysvuodet elänyt, mutta toisaalta, en halua olla töykeäkään. Menen hänen kanssaan kopteriin ja lennämme Tukholmaan parille. Hän löytää sieltä nuorempaa ja jaksavampaa biletysseuraa, ja minä suuntaan lentokentälle, josko pääsisin takaisin kotiin. Harry unohtaa koko tapaamisemme, ja muistaa vaan loppuillasta ruotsalaiset mallikaunottaret.
Minä huokaisen helpotuksesta, koska olisi ihan kamalaa joutua kuninkaallisen lähipiiriin seuraneudiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuuli että mulla on alueen kovimmat pokemonit ja halusi lähteä raidaa.
Tämäkin tuli mieleen..
T: se sökönpelaaja
Mä sanoisin, et meneppäs Hartsa kotiin, Meglu ja Ellu-anoppi ihmettelee, et mihin sä karkasit.