Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotiäiti ihastunut

Vierailija
13.09.2018 |

Olen kahden pienen lapsen äiti ja hoidan lapsiani kotona vielä. Vanhempi lapsistani käy kerhoa. Kerhoreissuilla olen törmännyt yhden lapsen isään joka on kertakaikkiaan upea ja kiltti ja kaikkea ihanaa. Olen niin ihastunut että odotan kerhopäiviä kuin kuuta nousevaa. Mies myös katselee minua ja juoksee usein perääni juttelemaan ja kyselemään. Kuljemme usein kotiin yhtä matkaa. Hän on vielä puolivuotta lapsensa kanssa kotona ja palaa sitten töihin.

Olen periaatteessa onnellisessa avioliitossa, mutta meillä on tyypillinen ruuhkavuosi menossa. Mies on töissä pitkää päivää ja minä olen hyvin yksinäinen. En halua erota, mutta nautin tästä. Pelkään tosin että lähetän ihastukselleni vääriä signaaleja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että tämä ihastuksenikin on liitossa. Ja toivon että onnellisessa sellaisessa. Tietysti välillä jopa mietin millainen elämä meillä olisi.....

Miksi ajattelen edes näin!!!

Vierailija
2/4 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainenkin draama olisi vältettävissä, jos ihmiset solmisivat avoimia parisuhteita. Tiedän kokemuksesta, että vieraanhimo vain pahenee ja pahenee, kun tietää sen olevan kielletty hedelmä. 

Sovimme vaimoni kanssa kokeilevamme avointa suhdetta. En olisi ikinä uskonut, mutta menohaluni lopahtivat siihen paikkaan. Minussa oleva parisuhdeihminen kömpi esiin, ja ymmärsin parisuhteen arvon. Minua oli vain ahdistanut se elinikäisen yksiavioisuuden putkinäkymä. Kun vapauduin tästä, vapauduin myös henkisesti. Nykyään olen ylpeä yksiavioisuudestani, joka on vapaa valinta, ei parisuhdenormin sanelema pakko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on normaalia. Ei siinä ole mitään pahaa, ellei petä. Muista nyt vain poistaa selaushistoria ettei tule ongelmia kotona.

Vierailija
4/4 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen tilanne itselläni, että olin tosi onnellisessa avioliitossa, ja silti ihastuin toiseen mieheen. Ihan kavereina hengasin tämän miehen kanssa muutaman kerran, vaikka tiesin, että hän olisi halunnut enemmän, ja minäkin olin ihastunut. Sitten tajusin, että kyseessä oli tosiaan vain hetkenluontoinen ihastuminen, enkä ikinä pystyisi rakastamaan ketään muuta niin paljon, kuin omaa aviomiestäni rakastan, joka kaikinpuolin olikin parempi kuin tämä ihastuksen kohteeni. Kadun vieläkin, että suostuin edes hengaamaan tämän ihastukseni kanssa, vaikka teinkin täysin selväksi, että kaveripohjalla mentiin, sillä oma ihastuminen todella oli niin voimakas siihen aikaan. Ihastuminen sitten onneksi haihtui, enkä missään vaiheessa lopettanut oman mieheni rakastamista, enkä hänelle kertonut omista tunteistani tätä toista kohtaan. Eli tee itsellesi siis todella selväksi, mitä se on, mitä haluat, sillä jälkikäteen voi pienetkin teot jäädä kaduttamaan. (Tosin tottakai voi myös jäädä kaduttamaan, jos jäätkin oman miehesi luo, mutta näin ei ainakaan omalla kohdallani ollut).