Paljonkos teidän lapsella/teillä itsellä maksaa ratsastustunnit?
Huh heijaa. Tytär aloitti ratsastuksen kesällä ja tunnit on 25 e/kerta. Tunti kestää 45 min ja saa itse harjailla ja satuloida hevosen kaverina.
Käy tunneilla kerran viikossa.
Itse olen ratsastanut ihan lapsesta saakka. Lapsena meilläpäin ratsastustunnit maksoivat 7-10 euroa. :D Olen siis syntynyt vuonna -91 ja opetus oli laadukasta ja tunti kesti aina 60 min.
Minkäs hintaista teilläpäin? Olin ensin järkytynyt hinnasta kun ilmoitin lapsen tunneille, mutta toisaalta, ajat muuttuu, kaikki maksaa..
Paikkakuntana Turku.
Kommentit (7)
Sama täällä Kuopiossa. 25e/45 min.
Kerran viikossa käy ja saa toistaiseksi riittää. Harrastaa lisäksi muutakin, joten levätäkkin täytyy.
Onhan se 100 euroa kuussa ensalkuun paljon, mutta kyllä sen rahan saa laitettua paljon turhempaankin.
30e/h. Tytär käy kolme kertaa viikossa.
Valmennukset omalla hevosella 50 e kerta. Tallivuokraan ja muihin kuluihin menee kuussa yli tonni. Ei ole halpa harrastus, pk-seudulla tunti voi helposti ratsastuskoulussakin olla 45e/tunti.
Hyvä että olet valinnut tallin jossa tehdään muutakin kuin ratsastetaan, lapsi oppii kullanarvoisia hevosmiestaitoja :)
Espoossa 39e/60 minuuttia, kun sitoutuu koko kaudeksi (elo-joulukuu tai tammi-toukokuu).
Nuorenapa olet lapsesi pullauttanut.
Naapurin setä ottaa 10 € tunnilta, kun tyttö käyttää hänellä ratsastamassa.
Onpas halpaa... mitä oon tampereella katella hintoja niin 30-45e tuo 45min. Ei taidakaa olla varaa aloittaa:D
Kaveri ratsasti nuorempana ja hänellä oli tunti tuossa 2000-luvun alussa muistaakseni 15-20e.
.-91