Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi persujen maaninen koohottaminen netissä ei näy gallupluvuissa?

Vierailija
13.09.2018 |

Näkisivätkö normaalit ihmiset homman läpi?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa negatiivisesti, persujen kannatus on laskenut vuodesta 2011.

Vierailija
2/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on ärsyttävää ja vaikutus on juuri päinvastainen kuin toivottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin persujen kannatus nousi enemmän kuin vihreiden koko kannatus oli. Kyllä joku on huomannut, ettei mene ihan putkeen.

Vierailija
4/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei mene enää läpi vaan on kääntynyt itseään vastaan. Lisäksi netissä yrittävät luoda harhakuvaa siitä, että kannatus olisi suurta. Täälläkin sisältöä ja ylänuolia itselleen tuottaa pieni trolliporukka VPN:ien takaa. Facessa moni on feikkiprofiilien takana.

Vierailija
5/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin persujen kannatus nousi enemmän kuin vihreiden koko kannatus oli. Kyllä joku on huomannut, ettei mene ihan putkeen.

A) Kuka kysyi mitään vihreistä?

B) Miksi puhut Ruotsista, kun kysymys koski perussuomalaisia?

P.S. Kohdat A-B ovat myös mainio esimerkki persujen kannattajien älyllisesti epärehellisestä keskustelusta, ja tuon Hommalta aloitetun saivartelun läpi me muut näemme jo :)

Vierailija
6/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt mitä ne toivovat saavuttavansa möykällään. Eihän kukaan voi kuvitella saavansa lisää kannatusta tuolla tavalla.

Vierailija
7/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa negatiivisesti, persujen kannatus on laskenut vuodesta 2011.

Koska puolueen johto suunnittelee ( yksi tuomittu oikeudessa ja toinen gradun osalta kusettajaksi ) leikkaavansa vähän sosturvaa, lähtee Pera hakeen uutta pimeää diiliä muualta.

Vierailija
8/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt mitä ne toivovat saavuttavansa möykällään. Eihän kukaan voi kuvitella saavansa lisää kannatusta tuolla tavalla.

Lauran omahyväinen hymy ja gradu sepitykset on klassikkokamaa.

Vierailija
9/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset terveiset sinulle sinne Ruotsiin että teidän sisäpolitiikkanne ei juurikaan kiinnosta.

Vierailija
10/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja taitaa itse täällä maanisena keskustella itsensä kanssa :DD

Miksi kuvittelet, ettei Suomesta löytyisi useampiakin PS:ää kritisoivia kuin aloittaja? Puolueen kannatus kun on edelleen alle sen 10%.

Vierailija
11/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäsi suomalaiset eivät ole kyllästyneet persujen ääliömäiseen möykkään?

Vierailija
12/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla sitten useinkin tapana vastailla itsellesi, kun tuon vaikutelman sait?

Vierailija
13/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P.S. Kohdat A-B ovat myös mainio esimerkki persujen kannattajien älyllisesti epärehellisestä keskustelusta, ja tuon Hommalta aloitetun saivartelun läpi me muut näemme jo :)

a) Vertaus on osuva ja epäedullinen ilmastovaaliteeman kannalta. Ilmasto on kuitenkin globaali. Äänestysprosentit ovat kuitenkin eräänlaista nollasummapeliä ja ne mitatataan lopulta vaaleissa. Ei Trumpkaan galluppeja voittanut.

b) Meillä ei ole ollut vaaleja.

Vierailija
14/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2011 äänestänyt persuja lähinnä protestiksi ja uskon tekeväni saman seuraavissa vaaleissa.

Möyhötys netissä tuskin vaikuttaa kannatukseen millään tavoin. Olen monesti miettinyt, että onko true-persu-faneja oikeasti kovinkaan paljoa vai perustuuko kannatus kaltaisiini muutosta hakeviin äänestäjiin?

Vierailija
15/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a) Vertaus on osuva ja epäedullinen ilmastovaaliteeman sössönsöö sössön sössön

Korjasin kommentin vastaamaan sitä, miltä persumielisten saivartelu meille muille näyttää. Ole hyvä!

Vierailija
16/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 2011 äänestänyt persuja lähinnä protestiksi ja uskon tekeväni saman seuraavissa vaaleissa.

Möyhötys netissä tuskin vaikuttaa kannatukseen millään tavoin. Olen monesti miettinyt, että onko true-persu-faneja oikeasti kovinkaan paljoa vai perustuuko kannatus kaltaisiini muutosta hakeviin äänestäjiin?

Persujen kannattajissa on molempia: kivenkovia rasisteja ja sitten protestiäänestäjiä, joihin varsinkin Soinin populismi upposi kuin veitsi kuumaan voihin.

Vierailija
17/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin mun persututtavaa eduskuntaan 2015, ei ollut tuolloin mikään rasistiöyhöttäjä vaan kriittinen Soinille ja EU:lle, lisäksi kannatti homoliittoja. Kun ei päässyt läpi niin sen jälkeen aloitti kunnon rasismikampanjan somessa. Sitä mamu sitä mamu tätä/Jussi on mestari -tykitystä tulee joka päivä useamman eri päivityksen muodossa... Ihan hävettää miksen nähnyt hänen oikeita kasvojaan aiemmin. Ensi vuonna aion äänestää vihreiden ehdokasta.

Vierailija
18/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas, jälleen yksi maanisen persupakkomielteisen kouhottajan aloittama ketju lempiaiheestaan.

Menikö tunteisiin?

Vierailija
19/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle viimeinen pisara oli kun vaimoni alkoi saamaan uhkailuviestejä persuilta. Lehtien kommenttipalstoilla yms öyhöttävät sivutan.

Vierailija
20/66 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle viimeinen pisara oli kun vaimoni alkoi saamaan uhkailuviestejä persuilta. Lehtien kommenttipalstoilla yms öyhöttävät sivutan.

Niinpä tietenkin. Minunkin isomummoni alkoi saamaan uhkailuviestejä demareilta. Sotaveteraani-vaariani taas uhkailee vihreät.