Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kampaajalla (leikkasin aiempaa lyhyemmän polkan) - aviomies kommentoi että pitää pitkistä hiuksista

Vierailija
13.09.2018 |

Olin varsin tyytyväinen kampaajaani ja uuteen hiusmalliini joka ei kuitenkaan radikaalisti poikkea aiemmasta, ja tulin iloisena kotiin. Mieheni ei ensin huomannut mitään, mutta sanoin sitten että minulla on uusi tukka. Hän taisi kehua puolivillaisesti mutta sanoi sitten että pitää pitkistä hiuksista enemmän (tai oikeastaan jotenkin käsimerkein elehti tämän, en muista enää tarkkaan). Loukkaannuin kovasti ja ilmaisin tämän, minkä jälkeen hän pyysi anteeksi mutta ei minusta mitenkään kovinkaan suoraan sydämestä. Tästä seurasi tietenkin vääntö ja ulkonäkökeskustelu jopa eskaloitui, jossain vaiheessa hän sanoi että hänellä on jokin naistyyppi ja tällaiset naiset eivät koskaan ole kiinnostuneet hänestä, mutta ei sitten suostunut kertomaan että mikä tämä "tyyppi" on. Hänen mielestään "riitelemme taas" mutta mielestäni olen lähinnä sydänjuuriani myöten loukkaantunut, en ole huutanut tms, olen vain yrittänyt ilmaista miten paljon hän minua loukkasi. Nyt pidämme jonkinlaista, vaisua mykkäkoulua, ei vain ole mitään lisättävää.

Onkohan meillä toivoa...

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on helpointa, mitä tiedän. Säästyy kampaajakulut. Mieheni pitää niistä, se on parasta.

Vierailija
22/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ne hiukset kasvaa ja miehenkin voi vaihtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu parempi se on että mies ei koskaan kerro omia mielipiteitään. On vaan aina samaa mieltä niin ei tule riitaa

Vierailija
24/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu parempi se on että mies ei koskaan kerro omia mielipiteitään. On vaan aina samaa mieltä niin ei tule riitaa

Pitääkö se kertoa siinä tilanteessa kun olen erityisen iloinen uudesta tukastani? Onko se minun tunteet huomioivaa?

-Ap

Vierailija
25/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehesi ei saa sanoa että pitää pitkistä hiuksista enemmän jos oikeesti pitää?Rehellinen mielipide.

Niin just! Hänhän voi kasvattaa sellaiset!

Vai onko jo kalju?

No sattuu olemaa kalju. Ei mikään adonis jos ei rumakaan, minua hänen ulkonäkönsä kyllä miellyttää.

-Ap

Sano että tykkäät etttä miehellä on tukka päässä (näyttää muuten kekkoselta). Peruukkia ostamaan.

Vierailija
26/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju kommentoi ikävästi vaimon tukan pituutta.

Olisit sanonut, että sinäkin pidät pitkistä hiuksista miehillä. Tai ainakin hiuksista miehillä.

Vierailija
27/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset on helpointa, mitä tiedän. Säästyy kampaajakulut. Mieheni pitää niistä, se on parasta.

ei oo helpointa jos on hiuksia joka paikassa, helpompaa on ku vetää itte koneella siilin kerran kuukaudessa, se että mikä on paremman näköistä on eri asia.

Vierailija
28/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha siitä on loukkaantua, jos mies piti enemmän entisistä hiuksistasi. Jos hiuksesi taas ylitsepääsemätön asia miehellesi, kannattaa kamat pakata.

Vierailija
29/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju kommentoi ikävästi vaimon tukan pituutta.

Olisit sanonut, että sinäkin pidät pitkistä hiuksista miehillä. Tai ainakin hiuksista miehillä.

Ei hitto, tää olis kyllä ollut paras!!! <3 Ens kerralla sanon... Tai sanon kun näytän ovea...

-Ap

Vierailija
30/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärtänyt, mikä ongelma siinä oli, että mies kertoi pitävänsä pitkistä hiuksista _enemmän_ (ei siis sanonut ettei pidä lyhyistä). Noh, ajoitus tuon kertomiselle olisi voinut olla parempi... Silti vaikea kuvitella tilanne niin päin, että mies olisi tullut parturista millin siilissä ja ap olisi todennut tykkäävänsä pidemmistä enemmän, mistä ukko olisi loukkaantunut.

Vierailija
31/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha siitä on loukkaantua, jos mies piti enemmän entisistä hiuksistasi. Jos hiuksesi taas ylitsepääsemätön asia miehellesi, kannattaa kamat pakata.

Ei mulla ollut pitkä tukka aiemminkaan! Vaan vain hieman pidempi polkka!! Ja nyt lähinnä erilainen malli (niskasta lyhyempi kuin aiemmin).

-Ap

Vierailija
32/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Tästä aiheesta on provoiltu jo tarpeeksi.

Mä jo ajattelin, että etteikö kukaan tajua. Miehen kirjoittama. Jokseenkin positiivisesta lähestymistavasta hellyn antamaan 2/5.

Vierailija
33/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Tästä aiheesta on provoiltu jo tarpeeksi.

Mä jo ajattelin, että etteikö kukaan tajua. Miehen kirjoittama. Jokseenkin positiivisesta lähestymistavasta hellyn antamaan 2/5.

Ei ole provo! Olen nainen, ehkä hieman "äijämäinen" nainen joissain asioissa, mutta tässä taas tunteellinen... Itse asiassa ymmärrän melkein miksi luullaan provoksi, varmaan siksi kun tämä on niin klisee.

-Ap

Vierailija
34/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---Onkohan meillä toivoa...

Ei ole. Ero on edessä, koska kävit kampaajalla.

Vierailija
35/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---Onkohan meillä toivoa...

Ei ole. Ero on edessä, koska kävit kampaajalla.

Yritän kysyä mielipidettä siihen että minusta mies loukkasi olemalla epäsensitiivinen, että onko tuollaisten kanssa toivotonta. Mutta ei taida irrota.

-Ap

Vierailija
36/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on nämä puheet, ettei kalju saisi tykätä pitkistä hiuksista naisella? Ihan typerää - mulla ei ole rintakarvoja, saanko tykätä niistä miehellä? Minulla on pitkät hiukset, saanko tykätä miehellä lyhyistä? Entä silmät - ne on siniset, mutta tykkään ruskeasilmäisistä miehistä?

Yhtä fiksua kuin heittää ettei kalju mies voi toivoa pitkiä naisella...

Vierailija
37/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on nämä puheet, ettei kalju saisi tykätä pitkistä hiuksista naisella? Ihan typerää - mulla ei ole rintakarvoja, saanko tykätä niistä miehellä? Minulla on pitkät hiukset, saanko tykätä miehellä lyhyistä? Entä silmät - ne on siniset, mutta tykkään ruskeasilmäisistä miehistä?

Ei ole kyse siitä vaan siitä että millä hetkellä mitäkin kommentoi...

Vierailija
38/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kynitty niska on kyllä kamalan näköinen kenellä tahansa.

T.nainen

Vierailija
39/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton väliä? Hiukset on kuitenkin vain hiukset ja voit halutessasi kasvattaa ne pidemmäksi.

Vierailija
40/43 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse siitä vaan siitä että millä hetkellä mitäkin kommentoi...

Onneksi en ole lesbo, vaikuttaa niin hankalalta tuo perusnaisen ajatuksen juoksu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme