Kävin kampaajalla (leikkasin aiempaa lyhyemmän polkan) - aviomies kommentoi että pitää pitkistä hiuksista
Olin varsin tyytyväinen kampaajaani ja uuteen hiusmalliini joka ei kuitenkaan radikaalisti poikkea aiemmasta, ja tulin iloisena kotiin. Mieheni ei ensin huomannut mitään, mutta sanoin sitten että minulla on uusi tukka. Hän taisi kehua puolivillaisesti mutta sanoi sitten että pitää pitkistä hiuksista enemmän (tai oikeastaan jotenkin käsimerkein elehti tämän, en muista enää tarkkaan). Loukkaannuin kovasti ja ilmaisin tämän, minkä jälkeen hän pyysi anteeksi mutta ei minusta mitenkään kovinkaan suoraan sydämestä. Tästä seurasi tietenkin vääntö ja ulkonäkökeskustelu jopa eskaloitui, jossain vaiheessa hän sanoi että hänellä on jokin naistyyppi ja tällaiset naiset eivät koskaan ole kiinnostuneet hänestä, mutta ei sitten suostunut kertomaan että mikä tämä "tyyppi" on. Hänen mielestään "riitelemme taas" mutta mielestäni olen lähinnä sydänjuuriani myöten loukkaantunut, en ole huutanut tms, olen vain yrittänyt ilmaista miten paljon hän minua loukkasi. Nyt pidämme jonkinlaista, vaisua mykkäkoulua, ei vain ole mitään lisättävää.
Onkohan meillä toivoa...
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---Onkohan meillä toivoa...
Ei ole. Ero on edessä, koska kävit kampaajalla.
Yritän kysyä mielipidettä siihen että minusta mies loukkasi olemalla epäsensitiivinen, että onko tuollaisten kanssa toivotonta. Mutta ei taida irrota.
-Ap
En rehellisesti ainakaan tekstistäsi pysty mitenkään näkemään että olisi ollut mitenkään epäsensitiivinen. Kertoi kyselyn jälkeen mielipiteensä ja ilmeisemmin ei kuitenkaan mitenkään ilkeästikään. Anna olla. Jos häiritsee, kasvata tukka pidemmäksi.
Junteinta mieheltä oli se, että alkoi avautua "naistyypistä, joka ei koskaan ole kiinnostunut hänestä"...
No kyllä minunkin mieheni on kaukana mistään machosta tai edes kovin tavallisesta, mutta aikalailla se on varmasti 90% vähintään ihan kaikenlaisista miehistä jotka pitävät pitempää tukkaa naisella parempana. Ihmettelen miten voi tulla yllätyksenä jos ei ole tynnyrissä kasvanut...