Hienoa, Janitan syöpähoidot tehoavat hyvin. Kasvain enää kolmanneksen alkutilanteesta.
Eiköhän Janita tuon vielä selätä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201809132201197539_vd.shtml
Kommentit (16)
Mä luulen että tuo somejulkisuus on ehkä hyväkin asia. Hän antaa nyt kasvot suomalaiselle syöpähoidolle ja sitä kautta lääkäreillä on kova tahto onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että tuo somejulkisuus on ehkä hyväkin asia. Hän antaa nyt kasvot suomalaiselle syöpähoidolle ja sitä kautta lääkäreillä on kova tahto onnistua.
Öö, ei ne syöpähoidot ihan tuolla tavalla toimi.
Hieno uutinen, toivottavasti Janita paranee! ❤️
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli joko provo tai tahattoman huono.
Vierailija kirjoitti:
Joo toki, ihmisiä kuolee siksi syöpään, ettei lääkäreillä ole tarpeeksi movitaatiota kun eihän tavisten syövistä saa somejulkisuutta. Mietippä nyt hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, ei ne syöpähoidot ihan tuolla tavalla toimi.
Paljonko sulla on henkilökohtaista kokemusta? Olen sairastanut syöpää vuodesta 2011, eikä se todellakaan ole aina niin yksiselitteistä että saako parhainta mahdollista hoitoa. Etenkin lääkehoidossa lääkäreillä on paljon harkinnanvaraa, käytetäänkö uusimpia ja kalliimpia vai ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo toki, ihmisiä kuolee siksi syöpään, ettei lääkäreillä ole tarpeeksi movitaatiota kun eihän tavisten syövistä saa somejulkisuutta. Mietippä nyt hetki.
Tiedätkö että ihan eri sairaanhoitopiireissäkin on erilaiset todennäköisyydet selviytymiselle? Syöpähoidossa ei kaikki todellakaan ole samalla viivalla. Toki myös nuoria hoidetaan tehokkaammin kuin vaikka 80-90-vuotiaita, mutta se on ihan ymmärrettävää.
Janitalle voimia. Valitettavasti kuulostaa siltä, että parantuminen ei ole mahdollista, mutta elämän pidentäminen on. Keuhkoissa tulehdusta ja sisään lyödään lisää sytoja. Tämä on todellinen taistelu elämästä.
Älkää kuvitelkokaan että kaikki on samalla viivalla. Esim. 75-vuotiaan Einojuhani Rautavaaran hoitoon resursoitiin aikanaan paljon enemmän kuin kehenkään samanikäiseen tavikseen, ketään muuta tuonikäistä ei olisi hoidettu teho-osastolla 6 kuukautta aortan repeämän jälkeen.
Meinasin ensin kieltäytyä aggressiivisen syövän hoidosta. Hunks-tähti Jani mikä se nyt oli kertoi lehtijutussa, että hänelle soiteltiin joka päivä sairaalasta ja yritettiin taivutella hoitoon. Ei mulle soitettu kuin kahdesti, sen jälkeen olisin saanut ihan rauhassa olla kun en ole julkkis. Sanottakoon, että en sentään huomion takia halunnut kieltäytyä vaan muista syistä, mutta pistinpä merkille.
Janitalle stemppiä syöpä hoitoihin ❤ voita taistelu 😢
Vierailija kirjoitti:
Janitalle stemppiä syöpä hoitoihin ❤ voita taistelu 😢
Stemppi auttaa😉
Nyt korjattu jos jotakin häiritsee. Janitalle tsemppiä syöpä hoitoihin ❤ voita taistelu 😢
Hyvä, jos näin on. Liian surullista olisi katsoa nuoren ihmisen menehtyvän.