Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesänuput 2005 ja lehmänmaito =)

04.05.2006 |

Meidän neiti täyttää 9.päivä 11kk ja se 12kk sieltä iskee päällensä ihan justiinsa (kääk) ni mietteissä on nyt tuo tavalliseen maitoon siirtyminen..mites muut, oletteko jo kuinka plajon antaneet vaiko ollenkaan vielä? Päivisin tissillä olo kun on tyyliin imuttaa kunnes heruu ja sitten ei kiitos, ja minä sitten rinnat ihan piukassa!! Rasittavaa!! Ja toisaalta kyllähän tuota jo taas ompi imetelly että vois jo lopetella..sais oman kehonsa takaisin ns.. ;P

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poju täyttää 1v 20.6 ja olen jo jonkin aikaa latrannut tuttelia maidolla. En tokikaan joka satsia, mutta aina kun muistan ;) Puurot olen myös tehnyt jopa täysin lehmän maitoon. Hapanmaitotuotteitakin olen kokeillut, mutta niistä ei pojalle maistu kuin piimä, joten sitä sitten on saanut. Niin ja olen kyllä ihan oikeaa jogurttiakin antanut muutamia lusikallisia, sitä söisi kyllä, maistuu varmaan mukavan makealta kun vertaa rahkaan tai bulgarian jogurttiin.

Iloista vuosipäivän odotusta teille ja muillekin!

Vierailija
2/3 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika 10kk ja ollan aloiteltu maitoon siirtyminen, hapanmaito tuotteilla eli nyt muutamana päivänä ruuan seassa on ollut raejuustoa ja huomenna maistetaan viiliä. Piimä sekä jogurtteja ajattelin seuraavaksi kokeilla. Meillä ei tutteli maistu, muuten kuin puuron seassa, joten varmaankin kuukauden päästä aletaan maistella tavallista maitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun poika täytti 10kk. Maustamattomista jogurteista menee vain Valion Asidofilus (vaaleansininen purkki), muut on liian happamia. Viili maistuu hyvin. Ruokaan olen lisännyt raejuustoa ja se on namia. Neuvolassa sanoivat, että maitoa voi alkaa käyttää ruuan valmistukseen. Eli maidon pitää kypsentyä, jolloin valkuainen hajoaa.

Maidon juontiin siirrytään sitten 12kk lähentyessä. Meitä neuvottiin antamaan ensin pieniä maistiaisia ja sitten vaihtamaan yksi maitoannos päivässä tavalliseen maitoon. Korviketta ja maitoa ei kuulemma tulisi sotkea keskenään, se saattaa pistää pienen vatsan sekaisin... Näin meillä.