Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikää tekee miehestä kiinnostavan jos ei puhita ulkonäöstä?

Vierailija
13.09.2018 |

Naisen silmissä. Voiisiko se olla vakaus, rauhallisuus ja luotettavuus. Nämäähän kaikki piirteet syntyväät osaltaan kokemuksesta jotactaas kuttsutaan karismaksi.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämellisyys, innostus ja kiinnostuminen asioista, positiivisuus, samankaltainen huumorintaju.

Vierailija
82/89 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa rikkaan miehen. Johan se on nähty!

En ottaisi mistään hinnasta rikasta miestä, varsinkaan jos tykkää sitä korostaa ja kerskua "ostoksillaan", mutta en muutenkaan. Hyvä on jos itsensä kykenee elättämään ja asiallisesti taloutensa hoitamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kommenttien perusteella äly ja mukavuus riittää tosi monelle. Näillä ominaisuuksilla varustettuja miehiä on vapaana pilvinpimein. Taitaa vain olla itsevarmuus, mikä on nousee puuttuessaan noiden edellä mainittujen ominaisuuksien yläpuolelle. Paradoksaalista on että monet näistä miehistä saisivat kumppanin myötä itseluottamuksensa takaisin.

Vierailija
84/89 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi mistään hinnasta rikasta miestä, varsinkaan jos tykkää sitä korostaa ja kerskua "ostoksillaan", mutta en muutenkaan. Hyvä on jos itsensä kykenee elättämään ja asiallisesti taloutensa hoitamaan.

Et ottaisi mistään hinnasta unelmiesi prinssiä jos hän on rikas. Olen erittäin hämmentynyt.

Vierailija
85/89 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ottaisi mistään hinnasta unelmiesi prinssiä jos hän on rikas. Olen erittäin hämmentynyt.

Unelmieni prinssi ei ole rikas :D 

Vierailija
86/89 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, sillä en ole koskaan ajatellut kumppanin varallisuutta, vaan persoonaa ja ulkonäköä. Saan kirjoituksestasi kuvan että on parempi olla vaikka pikavippikierteessä kuin varakas.

Vierailija
87/89 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, sillä en ole koskaan ajatellut kumppanin varallisuutta, vaan persoonaa ja ulkonäköä. Saan kirjoituksestasi kuvan että on parempi olla vaikka pikavippikierteessä kuin varakas.

Ikävää jos et ymmärrä lukemaasi. Kaltaisiasi on turhan paljon.

Vierailija
88/89 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää jos et ymmärrä lukemaasi. Kaltaisiasi on turhan paljon.

Okei

Vierailija
89/89 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina sanonut, että miehen pitää olla kiinnostava ja mukava, toinen yksissään ei riitä. Kiinnostavuuteen mulla jonkin verran vaikuttaa ulkonäkö, mutta pääasiassa se, että jokin miehessä tekee sen, että haluan hänen kanssaan aikaa viettää. Jotkut ovat niin hauskoja ja toiset taas älyllisesti niin mielenkiintoisia, että haluaisin heidän kanssaan aikaa viettää. Itselleni todella monet erilaiset asiat tekevät miehestä kiinnostavan, ja jollain taas vain tietynlaiset henkilöt vetoavat. Mutta jos mies ei ole mukava, eli on vaikka täysin niin sanottu pahapoika, niin kiinnostus loppaa minulla välittömästi. Mutta myöskään pelkkä mukavuus ja huomaavaisuus eivät ole tarpeeksi, että se tekisi miehestä kiinnostavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan