Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen pituus, josta miehet tykkää?

Vierailija
13.09.2018 |

Olen erottuani tapaillut miehiä jotka ovat olleet yli 180 cm. Kaikki ovat kehuneet kun olen niin pieni ja siro että mahdun hyvin kainaloon. Olen 165 eli en nyt kovin lyhyt. Olrn yllättynyt kuinka moni kommentoi pituuttani.
Onko teillä millaisia kokemuksia?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

165-175cm

Vierailija
42/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen 145cm ja 40kg on aika passeli

Eli lapsi!!!?! Nice.😝

Aikuinenkin voi olla lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa pienen, naiset haluaa mahdollisimman ison, silti väittävät että koolla ei ole väliä.

Ei sillä koolla ole niin väliä, kunhan nainen ylettyy itse sinne ylähyllylle ja pystyy auttamaan muuttokuorman kanssa.

Vierailija
44/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muka vaan naisille pituus on tärkeä? Täällä miehet vaatii lapsen pitusia naisia.. ei ihme et suomiukoilla on kainalossa Phai Yangit ja PamPamit.

Etkö sä nyt osaa erottaa provoja tästä ketjusta. Huoh.

Vierailija
45/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki ovat kehuneet kun olen niin pieni ja siro että mahdun hyvin kainaloon. "

Tämähän ei poissulje sitä, että jopa samainen mies voi kehua sen mallipituisen naisen pituutta. Vai ajatteleeko ap, että koska hän saa noita kehuja, vain hänenlaisiaan kehutaan?

Huvittaviahan nämä egonpönkitysaloitukset on...

Vierailija
46/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen. Pitkä nainen tulee mieleen missit, mallit ja lentoemännät. Mitä pidempi sen parempi.

Vierailija
47/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ulkomuoto on sellainen että voin vapaasti valita kun useimmiten naiset kiinnostuvat. Yleensä 155-165cm on ollut naisystävien pituus ja ikä 16-25. Tosin välillä joustan tuosta jos muija on muuten kaunis ja mukava, tai se tulee suoraan tarjoamaan seksiä.

T. Isä turkkilainen, äiti suomalainen

Ja ikäihanne ei tietysti muutu vaikka itse vanhenisi.

Vierailija
48/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160 tai alle, ei missään nimessä yli. Mutta pääasia että on siro. Kauheinta on ylipainoinen pitkä nainen.

Olen itse 183 cm mies.

Alle 160? Siis ootko sä pedofiili?

Tämä. Samaa mietin AINA kun näen tai kuulen pikkupojan mallisia thaikkunaisia/-transuja tai eurooppalaisiakin ihailevan miehen. Jos "sirous" on kuin lapsen vartalo, mitä siitä silloin pitäisi päätellä...

T. 178cm/125kg

Vierailija
49/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erottuani tapaillut miehiä jotka ovat olleet yli 180 cm. Kaikki ovat kehuneet kun olen niin pieni ja siro että mahdun hyvin kainaloon. Olen 165 eli en nyt kovin lyhyt. Olrn yllättynyt kuinka moni kommentoi pituuttani.

Onko teillä millaisia kokemuksia?

Odotas kun sun viereen tulee joku 175/55 upea nainen. Olet siinä vieressä täysin näkymätön 😂😂

Vierailija
50/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen haluaisi seurustella mallivartaloisen naisen kanssa, eikä mallit koskaan ole mitään alle 170 cm tappijalkoja. Pitkät hoikat sääret on HOT.

Vierailija
51/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160 tai alle, ei missään nimessä yli. Mutta pääasia että on siro. Kauheinta on ylipainoinen pitkä nainen.

Olen itse 183 cm mies.

Tämä. Samaa mietin AINA kun näen tai kuulen pikkupojan mallisia thaikkunaisia/-transuja tai eurooppalaisiakin ihailevan miehen. Jos "sirous" on kuin lapsen vartalo, mitä siitä silloin pitäisi päätellä...

T. 178cm/125kg

Ai onko pitkä automaattisesti painava? En ole tuo kirjoittaja, mutta olen pitkä 174cm nainen ja painoa löytyy hurjat 53kg😜

Vierailija
52/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen 145cm ja 40kg on aika passeli

Eli lapsi!!!?! Nice.😝

Aikuinenkin voi olla lyhyt.

Ei voi olla. Jos on alle 160 cm pitkä on automaattisesti lapsi riippumatta siitä kuinka monta vuotta on elänyt. Yli 160 cm pitkät puolestaan ovat automasttisesti aikuisia naidia ja ikääntyvät normaalisti.

Vierailija
53/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on kaunista. Suomessa on itse asiassa harvinaisen lyhyitä naisia Euroopan mittakaavassa. Esim. Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Hollannissa on paljon pidempiä naisia. Todellisia kaunottaria. Ruotsissa varsinkin selvästi pidemmät naiset kuin Suomessa.

Vierailija
54/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm 48kg

Mulle ihanne kokoinen nainen. 181cm/85kg

Vierailija
55/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 170 cm pitkä ja mies yli 200cm. 

Vierailija
56/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Tutkimukset ja palstan gallup päätyivät aika lailla samaan lopputulokseen.

- keskimääräinen suosikkipituus naiselle oli 166cm, mutta hajontaa oli paljon molempiin suuntiin

- mitä lyhyempi mies, sitä valmiimpi hyväksymään itseään pidemmän naisen

- mitä pidempi mies, sitä useammin pienuus ja söpöys oli naisessa vetovoimatekijä

Ja

- keskimääräinen suosikkipituus miehelle oli 185cm, ja hajontaa oli huomattavasti vähemmän

- mitä lyhyempi nainen, sitä suurempi pituusero oli toiveena

- riippumatta naisen koosta, iso koko oli plussaa, joko koska erilaisuus on seksikästä tai koska samanlaiset sopivat parhaiten yhteen

Palstan kyselyn yhteenveto oli valheellinen ja tuloshakuinen.

Vierailija
57/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi tästä asiasta aina vängätään. Miehet haluavat hoikan ja siron naisen täysin samasta syystä kuin naiset haluavat pitkän miehen - se on viehättävää. Täällä voidaan sivukaupalla väitellä aiheesta ja tuoda esille omia henkilökohtaisia mieltymyksiä, mutta ei se ikävä kyllä tosiasioita ja yleistä kuvaa muuta miksikään.

Vierailija
58/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 183 cm mies.

T. 178cm/125kg

Ai onko pitkä automaattisesti painava? En ole tuo kirjoittaja, mutta olen pitkä 174cm nainen ja painoa löytyy hurjat 53kg😜

Älkää huoliko kaunottaret. Kateelliset persjalat teitä täällä haukkuu.

Vierailija
59/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

168cm 48kg

Mulle ihanne kokoinen nainen. 181cm/85kg

Äh.... Minä haluan 186/80. Et kelpaa.

Vierailija
60/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 183 cm mies.

T. 178cm/125kg

Ei, mutta pedarihuutelijat ovat kyllä automaattisesti itse katkeria hevosen puolikkaita.