Naisettomuus mietityttää
Pistää miettimään, että mitä helvettiä tässä oikein tekisi jos joskus sattuisikin eteeni sellainen tilanne, että joku nainen kiinnostuisi minusta.
Minulla ei ole tähän ikään mennessä (25v) yhtään minkäänlaista kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta. En siis osaa suudella, harrastaa seksiä jne. Suorastaan pelottaa sellainen utopistinen ajatus, että joku nainen alkaisikin piirittää minua ja en osaa yhtään mitään. Tavallaan olisin ihan utelias tietämään, että millaista olisi suudella, tai olla naisen kanssa "silleen", mutta samalla taas ei kiinnosta kyllä yhtään mennä nolaamaan itseään.
Kyllä elämästään voikin tehdä hankalaa. Huoh...
Kommentit (121)
No et ole kyllä kiinnostunut jos ei luonto ole vetänyt tikanpoikaa puuhun. Unohda.
Vierailija kirjoitti:
No tuo ongelma on helpoimmasta päästä hoidettava. Sanot sille naiselle, että hänen pitää opettaa sinut. Että haluat tukiopetusta ja laiskanläksyä. Tulet saamaan. Ja ihan ekaksi taot päähäsi, että nainen on ihminen. Samanlainen kuin sinä, paitsi vähän eri muotoinen.
Nainen on myös hyvin suurella todennäköisyydellä minua kokeneempi, ja haluaa sellaisen valmiin paketin jolle ei tarvitsisi selittää, että miten se pippeli sinne pimppiin oikein asetellaan. Tuskin niin pitkälle edes pääsisinkään, koska suutelutaidot on se pyöreä nolla. Enemmän oikeastaan pelkäänkin suutelemista kuin panohommia.
Maksullinen nainen. Pääset kokeilemaan sekä suutelua että seksiä ja samalla katoaa suurin hermostuneisuus kokemattomuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
No et ole kyllä kiinnostunut jos ei luonto ole vetänyt tikanpoikaa puuhun. Unohda.
Kiinnostaa, mutta ei minulla oikein ole ollut mahdollisuuksia päästä mihinkään pidemmälle naisten kanssa.
Maksullisia naisia on maa täynnä. Tee itsellesi palvelus, ja kokeile muutamaa. Kyllä ne opettavat mielellään samaan hintaan. Mieluummin palvelevatkin 25-vuotiasta kokematonta kuin jotain 55-vuotiasta haisevaa vanhaa äijää.
Mun mieheni oli juuri täyttänyt 32, kun tapasimme. Takana oli ihan kourallinen yhdyntäkertoja, viimeisimmästä vuosia aikaa, kuten myös edellisestä kerrasta, kun oli ollut naisen lähellä edes. Olen korkeakoulutettu, hyviin toimeentuleva ja omasta mielestäni kauniskin nainen. Ihan normaali ainakin kaikin puolin, joten mihinkään kammotukseen ei mieheni tarvinnut tyytyä.
Ei tuo itselleni ollut mikään turn off, vaikka ensimmäisillä kerroilla mies oli hyvin kömpelö. Olin todella kiihottunut ja minua kiihotti tuo asetelma, nautin siitä, että yhdessä tutustuttiin seksiin. Tutustuin tavallaan itsekin siinä uudestaan seksiin, koska vastapuolelle kaikki oli uutta. Pidän näitä edelleen koko elämäni kauneimpina, kiihoottavimpina ja merkityksellisimpinä seksikertoina. Nykyään olemme naimisissa ja seksielämämme on aktiivista. Kaikkea ollaan kokeiltu :)
Toivottavasti tämä rohkaisee! Ei naiset todella välttämättä karkuun juokse, mielestäni oli ihanaa, että mieheni halusi seksiä ja halusi kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni oli juuri täyttänyt 32, kun tapasimme. Takana oli ihan kourallinen yhdyntäkertoja, viimeisimmästä vuosia aikaa, kuten myös edellisestä kerrasta, kun oli ollut naisen lähellä edes. Olen korkeakoulutettu, hyviin toimeentuleva ja omasta mielestäni kauniskin nainen. Ihan normaali ainakin kaikin puolin, joten mihinkään kammotukseen ei mieheni tarvinnut tyytyä.
Ei tuo itselleni ollut mikään turn off, vaikka ensimmäisillä kerroilla mies oli hyvin kömpelö. Olin todella kiihottunut ja minua kiihotti tuo asetelma, nautin siitä, että yhdessä tutustuttiin seksiin. Tutustuin tavallaan itsekin siinä uudestaan seksiin, koska vastapuolelle kaikki oli uutta. Pidän näitä edelleen koko elämäni kauneimpina, kiihoottavimpina ja merkityksellisimpinä seksikertoina. Nykyään olemme naimisissa ja seksielämämme on aktiivista. Kaikkea ollaan kokeiltu :)
Toivottavasti tämä rohkaisee! Ei naiset todella välttämättä karkuun juokse, mielestäni oli ihanaa, että mieheni halusi seksiä ja halusi kokeilla.
Lieneeköhän tällainen kiihottuminen tuollaisesta kokemattomuudesta sitten kovinkaan yleistä? Jotenkin itse elelen siinä harhassa, että kokeneemmat naiset (miehetkin) tahtoisivat mahdollisimman pian hyvää seksiä.
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lieneeköhän tällainen kiihottuminen tuollaisesta kokemattomuudesta sitten kovinkaan yleistä? Jotenkin itse elelen siinä harhassa, että kokeneemmat naiset (miehetkin) tahtoisivat mahdollisimman pian hyvää seksiä.
En rehellisesti sanottuna osaa sanoa. Mutta en nyt suoraan korreloisi huonoa seksiä ja kokemattomuutta. Sanottakoon vielä, että mieheni penis ei ole se isoin mahdollinen, mikä on aiheuttanut sitä epävarmuutta naisten suhteen. Olen kuitenkin aina ollut herkästi tulevaa tyyppiä, joten saan hänen kanssaan ihan yhdynnässäkin orgasmin. Oma kiihottumiseni oli muutenkin enemmän ihmisestä kiinni, huomasin ja tiesin kyllä, että taukoa on ollut ja mies on epävarma sekä häpeissäänkin. Mutta pidin häntä niin ihanana, seksikkäänä ja upeana, joten ehkä siksi tuo itse tilannekin kiihotti erityisesti. En kyllä näkisi sitä mitenkään mahdottomana tilanteena, kun kohdalle vaan osuu oikeanlainen nainen, joka tykkää ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Maksullinen nainen. Pääset kokeilemaan sekä suutelua että seksiä ja samalla katoaa suurin hermostuneisuus kokemattomuuden takia.
Jotenkin taas ajattelen juurikin tuon maksullisissa käynnin haastavampana kuin sen, että harrastaisi seksiä naisen kanssa jota kohtaan on jotain tunteita. Jotenkin se maksullisen kanssa harrastettava yhdyntä tuntuu pelkältä suoritukselta, jossa ei sitten saa edes mitään lisäboostia niistä tunteista ja aidosta halusta sitä toista kohtaan.
Mutta mistäpäs minä näistä tietäisin.
Riippuu kyllä paljon maksullisesta. En nyt ehkä suoralta kädeltä sanoisi ei, jos tilanne pikittyy liian pitkälle. En nyt tuossa iässä olisi vielä huolissani, mutta jos siltä alkaa tuntumaan, maksullisten palvelu liittyy seksuaalihyvinvointiin ja kokonaisvaltaiseen palveluun. Palveluntarjoajia on monenlaisia ja sinuna panostaisin sellaiseen, josta pidät myös ihmisenä. Suomalaisia ihan tavallisia naisia on kyllä tarjolla, jotka varmasti mielellään auttavat sinua tilanteessasi. Voit esimerkiksi tavata jonkun ja katsoa synkkaako, mikään pakkohan sinun ei ole mitään tehdä. Ja voit jo yhteydenoton yhteydessä kertoa, millaista haet ja haluat jutella ja tavata ensin ilman mitään paineita.
Seksipalveluja tarjoavilla naisilla on turhaan ikävä stigma. Tarjolla on myös naisia, jotka panostavat seksuaaliseen hyvinvointiin ja palveluun, jossa otetaan huomioon kaikenlaisia asiakkaan elämäntilanteita. Kannattaa katsoa ilmoituksia, jotka ovat mahdollisimman asiallisia, suomalaisen naisen kanssa, jonka kanssa voit keskustella viestilläkin ja kertoa toiveistasi.
Vierailija kirjoitti:
No tuo ongelma on helpoimmasta päästä hoidettava. Sanot sille naiselle, että hänen pitää opettaa sinut. Että haluat tukiopetusta ja laiskanläksyä. Tulet saamaan. Ja ihan ekaksi taot päähäsi, että nainen on ihminen. Samanlainen kuin sinä, paitsi vähän eri muotoinen.
Joo ihan varmasti. Multa kysyi kerran yksi nainen ennen kuin alettiin panee, että oonko neitsyt, koska hän ei nyt jaksa viedä kenenkään neitsyyttä. No en ole neitsyt vastasin hänelle, mutta kyllä siinä tunnelma lässähti.
Nainen on ihminen, mutta sen suusta saattaa tulla ihan mitä vain paskaa juuri sillä hetkellä kun kannattaisi olla hiljaa. Se, että nainen on ottanut monia kaluja sisäänsä ei tee hänestä jotain nussimisen mestaria tai parempaa ihmistä.
Komppaan ylläolevaan ja jos liikaa jännittää niin alota ilta Suomessa tai miksei Tallinnassa strippiklubilta. Illan päätteeksi hakeudut maksullisen seuralaisen luo. HUOM! ei ole pakko harrastaa seksiä, koska tarjolla on myös pelkkää hipelöintiäkin. Ongelmaksi vain tahtoo muodostua se ettet vahingossa mene tukemaan laittomuuksia tai veronkiertoa joka tahtoo olla ongelmana tällä alalla.
Eipä se pippelin piilottaminen sinne pimppiin mitään ohjelmointiin verrattavissa olevaa salatiedettä ole. Normaalisti pippeli jäykistyy kauniin naisen seurassa, sitten vain varovasti laitetaan se sinne naisen koloon, sen jälkeen liikutetaan sitä ees taas, ees taas jne. jonka jälkeen seuraa täyttymys. Helppoa.
rakastaja extraordinaire kirjoitti:
Eipä se pippelin piilottaminen sinne pimppiin mitään ohjelmointiin verrattavissa olevaa salatiedettä ole. Normaalisti pippeli jäykistyy kauniin naisen seurassa, sitten vain varovasti laitetaan se sinne naisen koloon, sen jälkeen liikutetaan sitä ees taas, ees taas jne. jonka jälkeen seuraa täyttymys. Helppoa.
Koodaamisessa saa sentään yrittää uudelleen, jos tulee bugeja. Naisen kanssa kun tulee reisille, ovi käy alta aikayksikön
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on myös hyvin suurella todennäköisyydellä minua kokeneempi, ja haluaa sellaisen valmiin paketin jolle ei tarvitsisi selittää, että miten se pippeli sinne pimppiin oikein asetellaan. Tuskin niin pitkälle edes pääsisinkään, koska suutelutaidot on se pyöreä nolla. Enemmän oikeastaan pelkäänkin suutelemista kuin panohommia.
Katso ytstä opetusvideoita ja harjoittele vaikka omenalla tai kädelläsi sitä suutelemista. Kaikki naiset eivät edes halua suutelua. Minusta se on inhoittavaa.
Mun mielestä kokemattoman miehen kanssa ois äärimmäisen kiihottavaa olla. Hiljalleen tutustumista ja molemminpuoleisen luottamuksen rakentamista, vähitellen ja hitaasti etenis pidemmälle ja pidemmälle miestä lukien. Jos vaistoaisin että häntä jännittää joku tekemäni asia liikaa ottaisin takapakkia ja menisin taas askelta pidemmälle vasta kun hermoilu on laantunut. Mä en näkis että oisin tossa asetelmassa missään opettajan roolissa, vaan opiskellaan toinen toisiamme ja tutkitaan yhdessä nautinnollisia asioita ilman kiirettä mihinkään. Oishan se samalla itsensä kiusaamista, että haluais miestä hirveästi, mutta pakko vaan edetä hänen tahdissaan :)
Vierailija kirjoitti:
Maksullisia naisia on maa täynnä. Tee itsellesi palvelus, ja kokeile muutamaa. Kyllä ne opettavat mielellään samaan hintaan. Mieluummin palvelevatkin 25-vuotiasta kokematonta kuin jotain 55-vuotiasta haisevaa vanhaa äijää.
Miksi 55-v mies olis haiseva vanha äijä? suihkussa käyvät tuntemani tuon ikäiset.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kyllä paljon maksullisesta. En nyt ehkä suoralta kädeltä sanoisi ei, jos tilanne pikittyy liian pitkälle. En nyt tuossa iässä olisi vielä huolissani, mutta jos siltä alkaa tuntumaan, maksullisten palvelu liittyy seksuaalihyvinvointiin ja kokonaisvaltaiseen palveluun. Palveluntarjoajia on monenlaisia ja sinuna panostaisin sellaiseen, josta pidät myös ihmisenä. Suomalaisia ihan tavallisia naisia on kyllä tarjolla, jotka varmasti mielellään auttavat sinua tilanteessasi. Voit esimerkiksi tavata jonkun ja katsoa synkkaako, mikään pakkohan sinun ei ole mitään tehdä. Ja voit jo yhteydenoton yhteydessä kertoa, millaista haet ja haluat jutella ja tavata ensin ilman mitään paineita.
Seksipalveluja tarjoavilla naisilla on turhaan ikävä stigma. Tarjolla on myös naisia, jotka panostavat seksuaaliseen hyvinvointiin ja palveluun, jossa otetaan huomioon kaikenlaisia asiakkaan elämäntilanteita. Kannattaa katsoa ilmoituksia, jotka ovat mahdollisimman asiallisia, suomalaisen naisen kanssa, jonka kanssa voit keskustella viestilläkin ja kertoa toiveistasi.
Ja tätä neuvooja totellessasi poistat itsesi kunnon miesten kirjoista ja 99% normaaleista naisista ei koske sinuun pitkällä tikullakaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 55-v mies olis haiseva vanha äijä? suihkussa käyvät tuntemani tuon ikäiset.
Mietin ihan samaa. Miksi vanhemmat miehet ovat näissä jutuissa aina ojasta vedettyjä spurguja, kun todellisuudessa seksistä maksamaan pystyvät huolehtivat itsestään keskiarvoa paremmin