AV.n muotigurut hoi, Maryn tämänpäiväinen laukku,
mikä merkki? Moukat älköön vaivautuko vastaamaan ; )
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005825852.html
Kommentit (21)
Mä jotenkin sympatiseeraan tota Sinnemäkeä. Mulla usein sama juttu, kotona itteään peilaillessa näyttää ihan hyvälle, mutta sitten kun pääsee juhlapaikalle, kalpenee muiden säkenöitsijöiden rinnalla. Ihan ok asu tuolla Annilla mielestäni on, mutta Maryn vierellä haalistuu. Ilme ainakin on iloinen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta tuo Sinnemäki on kuin vanhasta Suomi-leffasta karannut sisäkkö. Virnuileekin kuin mielipuoli.
Ei osaa suomalainen olla tyylikäs, ei sitten millään.
Mutta tunnistaako joku tuon laukun? Taitaa olla joku alassuin oleva kolmio merkkinään?
Kyllä Prada se on, löysin itsekin : )
-se kyselyikäinen
Sinnemäen kokomusta asu on aivan hirveä.
Heh tuota Sinnemäen asua ja noi kengät :D :D sitten seisoo vielä vähän jalat harallaan.
Vierailija kirjoitti:
mikä merkki? Moukat älköön vaivautuko vastaamaan ; )
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005825852.html
Rosemunde Copenhagen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta tuo Sinnemäki on kuin vanhasta Suomi-leffasta karannut sisäkkö. Virnuileekin kuin mielipuoli.
Ei osaa suomalainen olla tyylikäs, ei sitten millään.
Prinsessa tuli Andiatan puvussa vierailulle. Mikseivät edustustehtävissä olevat naiset käytä enempää Andiataa?
Kyllä pian käyttää, voiko parempaa mainosta ollakaan?
Pradan saffiano lux tote
Ps. En tajua miksei Sinnemäellä ole stylistia...
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin sympatiseeraan tota Sinnemäkeä. Mulla usein sama juttu, kotona itteään peilaillessa näyttää ihan hyvälle, mutta sitten kun pääsee juhlapaikalle, kalpenee muiden säkenöitsijöiden rinnalla. Ihan ok asu tuolla Annilla mielestäni on, mutta Maryn vierellä haalistuu. Ilme ainakin on iloinen.
Sinnemäelle ei musta sovi kyllä yhtään, aivan kuin hautajaisiin menossa. Hän joutuu paljon edustamaan, mutta ei omaa yhtään tyylitajua. On aina ollut lievästi homssu, joku paikka retkottaa, vaate ei istu tai väärät kengät.
Kyllä tuossa asemassa ja iässä voisi ottaa jo pukeutumisen haltuun ja käyttää asiantuntijoita. Niitä löytyy vaikka tavaratalojen pukeutumisosastoilta.
Anoppinsa hautajaisiinko tuo Sinnemäki on menossa, kun virnuileee iloisesti mustissa vaatteissa?
Prada tote bag, bloggaaja Xenialla oli muuten tuollainen samanlainen kauniissa purppuraisessa värissä. Tuli vaan syksystä mieleen :)
Mikähän tuolla on hinta? En viitsi googlata, saadaan enempi keskustelua aikaan. Just toi väri olis ihana, jos nyt rupeis säästään, koskahan vois investoida : )
Niin mauton ja tilaisuuteen epäsopiva asu Sinnemäellä.
Toi veska olis parin tonnin investointi, ei siis ihan mahdoton. Pitää panna harkintaan.