Onko äitisi sinua hoikempi?
Jos on, oletko saanut kuulla koskaan painostasi?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta olen silti saanut kuulla painostani.
Eihän sillä ole varaa arvostella.
En ole tähän mennessä tavannut yhtään ihmistä, joka ei kritisoisi toisia.
ohis
Minä olen terve fitnessurheilija, painoni on 65kg kisaksuden ulkopuolella ja paljon lihasta, erottuva sixpack.
Äitini on 65v, 45kg nälkäkurki jolla ei grammaakaan lihasta, vain löllyvää heiluvaa nahkaa, hirvittävä pömppö ja roikkunahka mahassa.
No äiti jaksaa silti haukkua mua lihavaksi, plösöksi, ahneeksi ja ahmatiksi (syön tiuhaan). Äiti aina nirsoilee eli ”ri olenälkä”, ”en syö kun olen kylläinen” ja se on jotain pervoa vallankäyttöä. Nauttii kun ei syö ja kokee ilkeää ylimielisyyttä kun muut syö kunnolla.
Se on joku häiriintynyt sjatusmalli, itsekontrolli tms.
Minä nostan rautaa kyykystä 150kg ja äiti hädintuskin maitopurkin. Äiti on omasta mielestään paljon kauniimpi ja hoikempi kuin LIHAVA tyttärensä.
Ei ole, äiti painaa yli 90 kiloa. Toki äitillä useita iän tuomia vaivoja, mitkä lihottaa. Itse nyt raskaana mutta hoikka olen muuten. Ei ole äiti arvostellut painoani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Siis kaikki tapaamasi ihmiset kritisoivat muita ihmisiä sellaisista asioista, joissa itselläänkin on oma lehmä ojassa? Tyyliin lihava ihminen mollaa toisen ihmisen lihavuutta, röökaaja mollaa toisen ihmisen röökinpoltosta jne.?
Itse 169/54, äiti 167 ja n.10kg painavampi. Eli normaalipainon sisällä molemmat. Ei olla kumpikaan haukuttu toisiamme laihoiksi tai lihaviksi - taikka muutenkaan.
Äitini oli todella lihava. Minä alipainoinen. Sitä jäkätyksen määrää, kun en muka syö tarpeeksi. En muista, sanoinko hänelle koskaan, että hän sen sijaan syö enemmän kuin tarpeeksi.
Onko tämä oma ja toisten paino jokin uusi uskonto niille, jotka ovat kahlanneet läpi luomuintoilun, vilja- ja hiilarikammon, rokotuskielteisyyden ja hopeaveden kittaamisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Siis kaikki tapaamasi ihmiset kritisoivat muita ihmisiä sellaisista asioista, joissa itselläänkin on oma lehmä ojassa? Tyyliin lihava ihminen mollaa toisen ihmisen lihavuutta, röökaaja mollaa toisen ihmisen röökinpoltosta jne.?
Kyllä. Kärkijoukkona lihavat miehet, joita on Suomi pullollaan. He ovat terassihuutelijoita, jotka kommentoivat itseään huomattavasti hoikempia naisia. Moni nainen kuuntelee kritiittiä isältään, olipa ylipainoa tai ei.
Todella monella suurten ikäluokkien naisilla on tuo ihme syömättömyysmarttyrointi, kuikeluuden (alipaino ja nälkiinnyttäminen) ihannointi ja sitten sen oman ”paremmuuden” hierominen muiden naamaan.
Muista miten lapsuudessa vanhemmat suureen ääneen arvosteli ja haukkui kaikkia sukulaisia/tuttuja jotka oli lihavia. Joku rikollinen huumediilerikin oli niiden mielestä kunniallisempi ihminen kuin LIHAVA.
En ymmärrä. Mistähän toi nyt sitten on aikanaan kummunnut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen terve fitnessurheilija, painoni on 65kg kisaksuden ulkopuolella ja paljon lihasta, erottuva sixpack.
Äitini on 65v, 45kg nälkäkurki jolla ei grammaakaan lihasta, vain löllyvää heiluvaa nahkaa, hirvittävä pömppö ja roikkunahka mahassa.
Kuulostaa lähinnä siltä, että sinulla on silmissä vikaa ja asenneongelma. 45-kiloisella ei varmasti ole löllyvää ja heiluvaa nahkaa, ellei hän ole äkillisesti laihduttanut.
On. Lihoin vuoden kestävän järkyttävän stressin takia. On vain kysellyt, onko kaikki kunnossa, kun ulkomuoto muuttunut. Huolissaan on (stressistä, ei painosta) ja on todella paljon tukena.
Aiemmin olemme olleet todella samankokoisia. Äitini on vielä hyvin säilynyt ja olemme todella samannäköisiä kasvoista, niin meitä on usein luultu siskoksiksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa lähinnä siltä, että sinulla on silmissä vikaa ja asenneongelma. 45-kiloisella ei varmasti ole löllyvää ja heiluvaa nahkaa, ellei hän ole äkillisesti laihduttanut.
No mutta kun on! Äidillä ei ole lihasta missään, se käsi/reisi/pohje on jotain löysää kudosta tms, siis mitään kovaa ei ole missään. Äiti ei liiku eikä urheile, vain makaa ja katsoo töllöä eläkeläisenä.
En siis väitä että äitini on lihava vaan kehonkoostumus on jotain outoa, ei ehkä rasvaa eikä lihasta vaan...jotain. Sellainen sanonta kuin ”velliä resussa” kuvaa parhaiten.
Muutenhan tää ei mitään haittaa mutta ylimielinen typerä äitini leuhkii kaikille miten on niin kaunis kun on niin laiha!
On se nykyään aika hoikassa kuosissa jo varmaan. Kuoli kolme vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta faija on. Hänet tosin kuidutti sytostaattihoidoista johtunut ruokahaluttomuus kokoon 184 cm / 48 kg. Joka ikinen selkänikama tuntuu halatessa, ja muutenkin näyttää kesskitysleirivangilta. Itse olen 171 cm / 60 kg.
Siis isäsi painoindeksi on jo alle 15. Se on todella vaarallista. Hänet on pakotettava syömään enemmän. Vaikka syöpä saadaan parannetuksi, syömättömyys voi olla kohtalokas sydämelle. Tsemppiä ja jaksamista teille!
Todennäköisesti. Haudattiin noin kymmenen vuotta sitten.
No vakavissaan, oli eläessään aivan samaa kaliiperia kuin itse nyt aikuisiälläni. Lyhyt ja hoikka. Sukuvika.
Eii. Äotiini onn isoompii jaa äitiini siisko on varmaaan yli 100 kg.
Oli. Äiti oli hoikka ja laihdutti lähes koko ajan.
Olen, lukemattomia kertoja.