Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuin kauan teillä menee koko asunnon siivoukseen viikossa ja kuin monta neliötä?

Vierailija
13.09.2018 |

Niin ja mitä teette viikottain?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkosiivous on noin 2-3 tuntia, neliöitä on 75 ja yhdessä tehdään miehen kanssa. Tiskaus (ei ole konetta ja tiskataan noin joka toinen päivä muutenkin) , keittiön pesu, vessan ja kylppärin pesu, lakanoiden ja pyyhkeiden vaihto, pölyjen pyyhintä, roskakaapin tyhjennys, pyykinpesua ja imurointi.

Vierailija
2/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 neliötä. Ei mene kauaakaan, imuroidaan usein lemmikkien takia, siivotaan wc ja keittiö aina kun siltä näyttää. Joka päivä lelut yms. Paikoilleen. Meillä ei ole "lapsiperheen sotkuisuutta" ja päästään viikkosiivouksista helpolla kun tehdään joka päivä jotain pientä.

Kerta viikkoon sitten lattioiden luutuminen ja keittiön kaapit, tarpeen tullen pölyt.

Olen miettinyt, että ilman lemmikkejä meillä olisi tosi siistiä. No, on nuo imuroinnin arvoisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös. Olemme 6 henkinen perhe. Neliöitä 100. Makuuhuoneita 4, iso tupakeittiö, 2 vessaa, khh. Järkky kaaos vaikka päivittäin jotain tekeekin. Pölyjen ja roskien määrä älytön. Karsin tavaroita aika ajoin, ylimääräistä koitan vältellä, sitä kuitenkin on. Lapset siivoavat omat lelunsa. Vanhin hoitaa oman huoneensa mallikkaasti. Eilenkin teki inventaarion vaatekaappiinsa. Pyyhkii pölyt, imuroi, minä pesen lattian. Teini kyseessä. Mutta muu talo.. Huoh.. Help me! Hyviä vinkkejä kaipaan.

Vierailija
4/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea arvioida kauan menee, siivous on päivittäistä. Harvoin kerralla koko taloa siivotaan. 140 neliötä, kolme vessaa. Ja lapset sotkee jatkuvasti. Keittiö ja eteinen tulee imuroitua useamman kerran viikossa. Muut paikat suunnillen kerran viikossa, joskus väli venähtää melkein kahteen viikkoon.

Vierailija
5/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0h ja 120m2

Vierailija
6/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

350 m2. Olen ulkoistanut siivouksen, joten siihen ei mene minun aikaani. Siisteys pysyy yllä periaatteella ”vie mennessäs, tuo tullessas”, joten siihen käyttämääni aikaa en laske. En myöskään sitä, että pyöräytän wc-harjaa pytyssä aina tarpeen vaatiessa.

Vierailija
7/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neliöt eivät pelkästään ratkaise siivousaikaa. Ihan karseaa siivota pientä asunto, jota ei pääse edes imuroimaan mitenkään, koska tavaraa ihan täynnä. Ihan sama aika menee nyt kuin melkein puolet pienempään edelliseen asuntoon.

Vierailija
8/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

105 neliötä. Imurointi ja lattioiden pesu kerran viikossa johon menee tunti. Pesukoneet pyörii päivittäin. Muut kuten pöydän pyyhkiminen syönnin jälkeen ynnä muut pikkujutut kestää alle minuutin joten niitä en edes laske kotitöihin.

9/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut 500 neliötä, en koskaan siivoa kokonaan, vaan aina osia kerrallaan ja tietyt tilat viikottain. Aikaa menee pari tuntia viikossa.

-Bias-

Vierailija
10/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 neliötä. Siivooja käy kerran viikossa 2 tuntia. Itse siivoan jälkeni ja roskani, sitä en laske siivoukseksi.

Vierailija
11/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas näitä kysymyksiä joihin ei saa rehellistä vastausta

ihmiset kertoo haaveistaan

sama kuin kysyisi palkka-,ja ammattikysymyksiä täällä

Vierailija
12/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7h+k+2xwc+khh+saunan pukuhuone. 176m2. Kauheesti käytävää ja sokkeloa ja patiot ja pihat. Ihana talo, mutta järkky määrä siivottavaa just siksi kun ei ole isoa laakeaa tilaa vaan paljon pieniä tiloja...

1 aikuinen ja 2 lasta, siivotaan joka päivä lelut ja keittiö ja eteinen pois hiekasta. Viikoittain imurointi ja vessat, lattian pesu muualta paitsi vierashuoneista. Pölyt parin viikon välein ehkä?

Kohtuu siistiä meillä on aina, mutta joskus kertyy enemmän tavaroita, pölyä verhoihin, tv:n taakse yms ja pihat ei nyt ole ihan priimana koko ajan.

Lapset siivoaa omat huoneensa ja auttelee minua välillä (eli aika harvoin =)) kaikessa muussa.

Vierailija
13/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 neliötä, josta kaikki tilat eivät ole jokapäiväisessä käytössä. Käyttämättömissä huoneissa imuroin silloin tällöin, muut siivoan viikoittain . Kyllä siihen jokin 4-6 tuntia menee viikoittain, riippuen siitä mitä teen. Vaihdetaanko lakanat, pestäänkö ikkunoita, pestäänkö sauna jne jne

Vierailija
14/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää haavetta, että käy siivooja? :D

Vierailija
15/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bias kirjoitti:

Reilut 500 neliötä, en koskaan siivoa kokonaan, vaan aina osia kerrallaan ja tietyt tilat viikottain. Aikaa menee pari tuntia viikossa.

-Bias-

Joo mä teen ihan samaa, vaikkei noin paljoa neliöitä olekaan. T. 12

Vierailija
16/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei saa? Jos sinulla itselläsi ei ole varaa, et voi uskoa muillakaan olevan?

Meillä on okt 350 m2, loma-asunto hiukan isompi ja molemmissa käy siivooja. Heiltä homma käy nopeasti ammattimaisilla välineillä ja toisaalta itselläni on parempaakin tekemistä kuin siivoaminen. Lisäksi työllistän omalta osaltani pari henkilöä.

Vierailija
17/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossani ei ole neliöitä, sillä asun pyöreässä huoneessa ja siivooja on talon puolesta.

Vierailija
18/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neliöt eivät pelkästään ratkaise siivousaikaa. Ihan karseaa siivota pientä asunto, jota ei pääse edes imuroimaan mitenkään, koska tavaraa ihan täynnä. Ihan sama aika menee nyt kuin melkein puolet pienempään edelliseen asuntoon.

Pieni kämppä on ihan paras siivottava. Hankkinut mahdollisemman vähän tavaraa ja nekin reilulla "maavaralla", että robotti-imuri mahtuu alta.

Vierailija
19/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkosiivoukseen eli imurointi ja vessat menee tunti- puolitoista. Neliöitä 220.

Vierailija
20/21 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

235m2.

Meillä minä siivoan yläkerran ja mies ja lapsi alakerran. Puolikkaan talon imurointiin meni tänään n 30min, pyyhkimiseen samoin. Vessojen (3) pesu 10-15min jokainen (höyrypesin seiniä ja lattian + tietty pytty ja lavuaari), sauna ja pesuhuone alle 30 min. Keittiön siivous ehkä vartti, se siivotaan kuitenkin päivittäin.

Ehkä tuohon meni minulta tänään 2h yhteensä + uima-altaan siivous ulkona 30 min.

Meillä on aina välillä käynyt siivoaja mutta kun olen kotona mulla on aikaa siivota itse.

Hyvin ehdin vielä 3 tunniksi auttamaan kaveria muuttokuorman kanssa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan