Miksi nuo brittituristit on niin sikoja, kusevat minibaarin pulloihin...
Onko sikamaisempaa kansaa kuin britit? Täyttä wt sakkia suurin osa...
https://www.iltalehti.fi/matkajutut/201809132201196170_ma.shtml
Kommentit (13)
Nehän hokeekin koko ajan että "piss off"
Natolankaa vaan koko niitten saaren ympäri,eikä ketään päästettäisi ulos,niin olisi maailma pikkuisen parempi paikka
En oikein tajua tätä brittivihaa. Luokkayhteiskuntahan se on, mutta sitä kohtihan Suomessakin ollaan kovaa vauhtia menossa. Toisekseen se pöljinkin britti osaa halutessaan käyttäytyä sata kertaa paremmin kuin normisuomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle vaan.
Liikut väärissä piireissä.
Vähän aikaa sitten luin jutun brittituristissa, joka valitti että Espanjassa on liikaa espanjalaisia turisteja. Älykkyyden riemuvoitto.
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa sitten luin jutun brittituristissa, joka valitti että Espanjassa on liikaa espanjalaisia turisteja. Älykkyyden riemuvoitto.
https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/british-woman-81-claims-benidorm-… Linkki juttuun.
Ne on häpeämätöntä kansaa siksi, että kasvavat kovassa kurissa ja kulttuuri oikein syleilee pohjoismaisesta vinkkelistä turhaa kärsimystä. Pakkasessa pitää olla paljain säärin, lapsia läpsitään surutta, ja huutaminen, brutaali sarkasmi ja wanton violence ovat oikein kansanhuveja. Tuloksena briteillä on aivan uskomaton pokka, eli heitä ei keskimäärin haittaa yhtään, vaikka joku maanmiehensä pissisi minibaari pulloon tai hyökkäisi Irakiin.
En ole nähnyt rellestäviä brittejä vuosikausiin. Tilastojenkin mukaan he käyttäytyvät nykyään paremmin kuin ikinä.
https://www.thesun.co.uk/news/7193860/brits-in-magaluf-have-never-been-…
Niin ehkä se joka ilta pubissa istuminen vienyt sukupolvien aikana viimeisetkin aivosolut ja homeisissa taloissa asuminen kun ei osata rakentaa eikä lämmittää kosteassa ilmastossa oikealla tavalla. Tyhmäkin suomalainen tajuaa että kuumilla vesipulloilla peiton alla ei pidetä taloa hyvässä kunnossa. Ja onhan kyseessä kansa, joka vuosisatoja alistanut muita kansoja, ryöstänyt ja rellestänyt. Nykyään se vaihtunut sitten tänä aikana hyväksyttävään muotoon eli turismiin. Lisäksi sisäsiittoisuus vaikuttaa varmasti kun saarella väen liikkuvuus melko rajoitettua ja britit viihtyvät vain muiden brittien kanssa lomillakin. Myös yksipuolinen ruokavalio, jossa aika vähän kasviksia. Tunnen briteistä itse asiassa yhden kasvissyöjän läheisesti, joka syö lähinnä juustoa ja ranskalaisia, koska ei pidä mistään kasviksista. Tämä on mielestäni jotenkin hyvin kuvaavaa sille kansalle, vaikka toki yksittäistapaus ja sinänsä ei todista mitään eikä saisi yleistää. Paljon briteissä on myös tosi mukavia ja kohteliaita ihmisiä, joten kahtiajakautunuttakin. Ehkä huono käytös on jonkinlaista kapinaa kun liian kurinalainen kasvatus. Hyvää siideriä kuitenkin tekevät eli selkeästi osaavat asiat josta ovat kiinnostuneita. Itsetietoisia ja omanarvontuntoisia, mukavasti säilyttäneet vanhoja tapoja eikä funktionalismi eli tarve tehdä asioista mahdollisimman yksinkertaisia kauneuden ja historian kustannuksella ole siellä pilannut kaikkea kuten meillä. Jalkapallon kun kieltäisi niin loppuisi ehkä huliganismikin ja lastenhoidon pitäisi olla kuten Suomessa, jotta yksinhuoltajana elämä ei olisi ohi. Muistan joskus kun jossain brittimediassa ihmeteltiin ja ihailtiin, että Suomessa teiniäidistäkin voi tulla ministeri. Briteissä silloin elämä on ohi, koska päivähoito on kallista.
Vierailija kirjoitti:
Chef Ramsay sanoo usein "fuck me". En tiedä mitä tarkoittaa, tuskin "pane minua"
Ja sitten jotkut suomalaiset vielä valittavat, että joutuvat ulkomailla muita suomalaisia häpeämään. Yksi juoppo suomalainen häviää helposti tuhansien brittituristien örvellyksen keskelle.
Eikä sillä, ettenkö minä Britanniasta ja briteistä pitäisi.