Vierailija

Hei!
Kovasti olemme toivoneet lasta puolisen vuotta ja nyt kuukautiseni ovat 3 päivää myöhässä. Tein aamulla raskaustestin, johon ilmestyi haalea viiva.

Onko tämä merkki esimerkiksi keskenmenosta, vai voiko raskaus olla normaali, vaikka viiva on vielä aivan haalea. Kuulautiseni ovat olleet monta vuotta säännölliset, päivälleen.

Tietoa ja kokemuksia kaivaten,
Yksi malttamaton :)

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Teitkö testin aamupissasta?

Minulla testit ovat näyttäneet selvästi sen viivan kp 29 ja kierto on 28. päivää.

Mutta silti 4 raskaudesta on vain 2 lasta. Yksi alkuraskauden keskenmeno ja yksi tuulimunaraskaus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minulla testit ovat näyttäneet selvästi sen viivan kp 29 ja kierto on 28. päivää.

Mutta silti 4 raskaudesta on vain 2 lasta. Yksi alkuraskauden keskenmeno ja yksi tuulimunaraskaus.

Kyllä, tein testin aamupissasta.

Aika huonolta alkaa siis vaikuttaa.. :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten niin huonolta? Testisi on positiivinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten niin huonolta? Testisi on positiivinen.

Ajattelin, että sen tulisi olla jo voimakkaampi, ellei kyseessä ole keskenmeno tai esimerkiksi tuulimuna.

Vierailija

Mulla on kaksi raskautta takana. Ensimmäisessä raskaustesti oli vahva positiivinen, mutta toinen oli pitkään haalea ja vahvistui hitaasti. Myönnän, että se mietitytti silloin jonkin verran. Mutta niin vain molemmat raskaudet eteni normaalisti ja syntyi terveet lapset. Nyt tuo haalea positiivinen on oikein tomera reilu 8kk vauva.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat