Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella haalea viiva raskaustestissä, vaikka kuukautisten olisi jo pitänyt alkaa

Vierailija
13.09.2018 |

Hei!
Kovasti olemme toivoneet lasta puolisen vuotta ja nyt kuukautiseni ovat 3 päivää myöhässä. Tein aamulla raskaustestin, johon ilmestyi haalea viiva.

Onko tämä merkki esimerkiksi keskenmenosta, vai voiko raskaus olla normaali, vaikka viiva on vielä aivan haalea. Kuulautiseni ovat olleet monta vuotta säännölliset, päivälleen.

Tietoa ja kokemuksia kaivaten,
Yksi malttamaton :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein ihan superhaaleen ku olin about viikon myöhässä ja olin ihan paniikissa et tuulimuna tai kemiallinen tms. Rupesin sit seuraa digitaalisella viikkoja ja ne kasvo kyllä mutta viikon myöhässä -ihana vauva synty siitä huolimatta. Ovuloin vaan myöhään vaikka oli kellontarkat 30pv kierrot. ONNEA! 

Vierailija
22/25 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän haamuviiva aloitti ekan luokan. Onnea ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Minulla on neljä lasta, ja ainakin kaksi oli pelkkiä haamuja. Eikä mitään keskenmenoja ikinä.

Vierailija
24/25 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä positiivinen testi, ei enää pelkkä haamu. Hyvä viivahan tuo on noille päiville. Kokeile parin päivän päästä uudestaan, jolloin viiva on luultavasti tummempi. Mulle tuli tuotakin haaleampi viiva kp27, kp30 oli jo selvästi vahvistunut.

Vierailija
25/25 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ovuloinut viikkoa myöhemmin kuin kuvittelin, joten menkat sai jo olla myöhässä ennen kuin selvää plussaa alkoi näkyä. Onnea plussasta!