Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä haluaa mennä naiskollegan luo illalliselle ja auttamaan muutossa

Vierailija
13.09.2018 |

Olen tapaillut erästä miestä nyt kuukauden ajan. Eilen mies oli alkanut puhua uudesta naiskollegastaan (puolalaisesta naisesta). Nainen sitä ja tätä, mies haluaa auttaa töissä, blablabla. Ja sanoi että nainen oli kutsunut hänet illalliselle asuntoonsa ja "auttamaan muutossa". Minusta tuo on todella selkeä kutsu ihan muihin puuhiin, ja siksi on vaikea sanoa miehelle juuta tai jaata koko ideaan.

En halua vaikuttaa mustasukkaiselta, mutta en voi kieltääkään. Itse en ikimaailmassa kutsuisi miespuolisia kollegoja kotiini tai tapaisia muita miehiä kahden. Miten tästä voi puhua seurustelukumppanin kanssa hienotunteisesti mutta vaikuttamatta mustasukkaiselta psykolta? Mielestäni naisen kutsu on kutsu tutustua intiimisti ja tekosyy saada mies kämpilleen. Ei tunnu kivalta että uusi seurustelukumppani menisi toisen naisen kotiin ja ainoana todisteena tapahtumista (tai niiden puutteesta) olisi miehen sana. Nämä on niin nähty.

Kommentit (216)

Vierailija
21/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nämä tiedetään. Aasialaisia alaisia vähän ”tuetaan” ”vaikean henkilökohtaisen tilanteen vuoksi” lounailla ja ”muutenkin”.

Ei jatkoon.

Puola ei kuulu Aasiaan.

Vierailija
22/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ikimaailmassa kutsuisi miespuolisia kollegoja kotiini tai tapaisia muita miehiä kahden. Mielestäni naisen kutsu on kutsu tutustua intiimisti ja tekosyy saada mies kämpilleen.

Ei yhtään kuulosta mustasukkaiselta sekopäältä, kun kaikki kahdenkeskinen kanssakäyminen tarkoittaa panemista.

Päästä ap se mies menemään, se antaitsee jonkun terveemmän.

Joo, kyllä puolalaisvosun kanssa itsensä tyrkyttäminen koppiin vaikuttaa tosi tervehenkiseltä. Mies on huoripukki.

Ihan snadi miesviha tuoksahtaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo nämä tiedetään. Aasialaisia alaisia vähän ”tuetaan” ”vaikean henkilökohtaisen tilanteen vuoksi” lounailla ja ”muutenkin”.

Ei jatkoon.

Puola ei kuulu Aasiaan.

Taisi olla esimerkki siitä mitä todellisuudessa ”tukeminen” tarkoittaa. Reisiä pitkin pallille.

Vierailija
24/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ikimaailmassa kutsuisi miespuolisia kollegoja kotiini tai tapaisia muita miehiä kahden. Mielestäni naisen kutsu on kutsu tutustua intiimisti ja tekosyy saada mies kämpilleen.

Ei yhtään kuulosta mustasukkaiselta sekopäältä, kun kaikki kahdenkeskinen kanssakäyminen tarkoittaa panemista.

En ole siis todellakaan niin mustasukkainen että kaikki kahdenkeskinen kanssakäyminen on pettämistä. Minua vain häiritsi että eilen koko treffiemme ajan kuulin että nainen sitä ja nainen tätä. Ei kerran tai kahdesti vaan useammassa yhteydessä illan aikana. Ja sitten nuo muuttopuuhat vielä päälle. Miehen kommentti tilanteeseen oli että heillä ei ole mitään meneillään, mutta sanoi vielä että tuollakin naisella on 'vihreät silmät ja blondit hiukset' (kuten minulla). Miksi ihmeessä seurustelukumppani jankkaisi minulle platonisesta työkaveristaan ja vielä sen ulkonäöstä?

-ap

Vierailija
25/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista tuossa on kuitenkin se, että mies kertoi sinulle illallissuunnitelmista. Jos olisi umpikiero, ei puhuisi mitään ja menisi salaa.

Vierailija
26/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko miehesi on kiinnostunut tuosta naisesta, tai sitten vaan niin törppö ettei tajua että työkaverinsa yrittää iskeä häntä (eli oikeasti luulee auttavana kaveria muutossa).

Jos veikkaat ensimmäistä vaihtoehtoa, puhu miehesi kanssa suoraan ja sano että jos hän haluaa seurustella sinun kanssasi muiden kanssa vehtaaminen ei käy.

Jos veikkaat vaihtoehtoa B, sanot iloisesti että kiva juttu, tulet mukaan niin muuttokin hoituu nopeasti kun useampi auttamassa. Menet paikalle ja näyttäydyt sille toiselle naiselle ja että olette miehesi kanssa pari – tietääköhän hän edes että miehesi seurustelee?

Nämä keskustelut vaikuttavat hyvältä vaihtoehdolta. Sanoin jo miehelle etten ole ihan yksiin näiden suunnitelmien kanssa ja mies sanomansa mukaan kysyi naiselta onko muitakin kutsuttu. Toinen vaihtoehto vaikuttaa aika kaukaa haetulta, itse en ainakaan henkilökohtaisesti halua tuhlata vapaa-aikaani jonkun tuntemattoman ihmisen romujen siirtelyyn ja/tai väkinäiseen kolmannen pyörän illalliseen.

Salaa toivon että mies itse tajuaa että kyseessä ei ole ihan hyvä idea.

-ap

En kyllä luottaisi miehen tajuamiskykyyn tällaisissa asioissa. Yleensäkkään mihet eivät ole ajatuksenlukijoita. Jos mieheltä toivoo tiettyä käytöstä ,kannattaa siitä suoraan selvin sanoin kertoa. Näin ei tule pettymyksiä.

Vierailija
27/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden tapailun jälkeen ei voi alkaa kieltää toisen menoja!

Mies voi olla kiinnostunut naisesta tai voi olla olematta, ehkä haluaa nähdä mihin tilanne kehittyy.

Miehet ovat niin yksinkertaisia että saattavat kertoa asian näin, koska halauvat että tiedät, että toinen on ehkä tyrkyllä ja harkinnassa. Kuukausi tapailua on niin lyhyt aika, että mies varmaan haluaa vielä miettiä, kuinka vakava teidän suhteenne on ja haluaa tapailla muitakin.

Titenkin jos se ei sinulle sovi, kannattaa siirtyä eteenpäin tästä miehestä.

Toisaalta ei tuossa välttämättä ole mitään ihmeellistä edes, itse olen miespuolisten työkavereiden kanssa ystävä ja tapaan heitä usein vapaa-ajalla. Ei ole muuta kuin ystävyttää ja oma puolisoni hyväksyy asian.

Vierailija
28/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette siis tapailleet kuukauden ajan eli ette edes seurustele kunnolla. Eihän miehen olisi tarvinnut puhua sinulle yhtikästä mitään muuttoavusta, mutta jos noin avoimesti puhuu, niin liekö siinä mitään muuta kuin pelkkää muuttoapua. 

Vierailija
29/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut naikkoset luulevat oman tavaransa olevan niin ikimuistettava ja ihana, ettei muut yllä ollenkaan samaan tasoon. Juu, ei. Ei se hituvinkula ole kellään niiiin vaikuttava. Pitäisikö sitä yhtä ja samaa hinkatu hamaan maailman tappiin. Kannattaa nyt miettiä, oletkohan sen väärti.

Vierailija
30/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi sinulle suoraan kiertäen että aikoo panna työkaveriaan. Pysy kaukana. Homma tulee jatkumaan.

Vierailija
31/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies on jo suhteen alussa ihastunut toiseen niin et voi sille oikein mitään.

Vierailija
32/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole siis todellakaan niin mustasukkainen että kaikki kahdenkeskinen kanssakäyminen on pettämistä. Minua vain häiritsi että eilen koko treffiemme ajan kuulin että nainen sitä ja nainen tätä. Ei kerran tai kahdesti vaan useammassa yhteydessä illan aikana. Ja sitten nuo muuttopuuhat vielä päälle. Miehen kommentti tilanteeseen oli että heillä ei ole mitään meneillään, mutta sanoi vielä että tuollakin naisella on 'vihreät silmät ja blondit hiukset' (kuten minulla). Miksi ihmeessä seurustelukumppani jankkaisi minulle platonisesta työkaveristaan ja vielä sen ulkonäöstä?

-ap

No mitäpäs itse luulet?

Koska mies pitää tästä naisesta, saattaa olla ihastunutkin häneen. Mies ei voi varmaan uskoa tuuriaan kun joku hehekeä puolalaisneito vaikuttaa kiinnostuneelta. Tunnen paljon entisen itäblokin maiden naisia ja ne kyllä osaavat hurmata miehet, olen nähnyt tämän.

Et voi asialle tehdä yhtään mitään. Älä ainakaan ala kieltää tai tunge mukaan, tekisit itsestäsi täysin naurettavan.

En halua sinulle pahaa mieltä ja ymmärrän että tuntuu nyt pahalta, mutta et voi taistella miehen kiinnostuksesta ja jos hän olisi sinuun sitoutunut, ei sinun tarvisi miettiä tällaisia.

Miehet ovat itsekkäitä, eivät todellakaan lähde jonkun puolitutun muuttoja auttamaan muuta kuin hyvistä syistä.

Vierailija
33/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn miesystävä on löytänyt uuden rakkauden, jolla ei ole noita apta vaivaavia mt-ongelmia.

Vierailija
34/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko miehesi on kiinnostunut tuosta naisesta, tai sitten vaan niin törppö ettei tajua että työkaverinsa yrittää iskeä häntä (eli oikeasti luulee auttavana kaveria muutossa).

Jos veikkaat ensimmäistä vaihtoehtoa, puhu miehesi kanssa suoraan ja sano että jos hän haluaa seurustella sinun kanssasi muiden kanssa vehtaaminen ei käy.

Jos veikkaat vaihtoehtoa B, sanot iloisesti että kiva juttu, tulet mukaan niin muuttokin hoituu nopeasti kun useampi auttamassa. Menet paikalle ja näyttäydyt sille toiselle naiselle ja että olette miehesi kanssa pari – tietääköhän hän edes että miehesi seurustelee?

Nämä keskustelut vaikuttavat hyvältä vaihtoehdolta. Sanoin jo miehelle etten ole ihan yksiin näiden suunnitelmien kanssa ja mies sanomansa mukaan kysyi naiselta onko muitakin kutsuttu. Toinen vaihtoehto vaikuttaa aika kaukaa haetulta, itse en ainakaan henkilökohtaisesti halua tuhlata vapaa-aikaani jonkun tuntemattoman ihmisen romujen siirtelyyn ja/tai väkinäiseen kolmannen pyörän illalliseen.

Salaa toivon että mies itse tajuaa että kyseessä ei ole ihan hyvä idea.

-ap

No hei halloo, ethän sä tuhlaa vapaa-aikaasi toisen romujen siirtelyyn, vaan ns. näytät sille toiselle naiselle kaapin paikan eli että miehesi on varattu. Näet myös sen naisen omin silmin ja pystyt luomaan sekä hänestä että hänen ja miehesi välisestä kanssakäynnistä oman käsityksesi.

Vierailija
35/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap hakemaan kompensaatiota joltain toiselta mieheltä. Lennelkää kumpikin kukasta kukkaan.

Vierailija
36/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne nyt odottavat lounastunnin alkua päästäkseen harrastamaan hikistä ja äänekästä seksiä. Myöhemmin mies kertoo naureskellen uudelle ystävälleen yksityiskohtaisia tarinoita apn lapsellisuudesta ja jäljittelee hauskasti apn teennäistä ääntelyä seksin aikana, oh, oh, oh...

Vierailija
37/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua vaikuttaa mustasukkaiselta, mutta en voi kieltääkään. Itse en ikimaailmassa kutsuisi miespuolisia kollegoja kotiini tai tapaisia muita miehiä kahden.

Miksi et? Pelkäätkö, että kolleegan muna luiskahtaisi vahingossa piluusi ja jäisi sinne nylpyttämään? Vai ajatteletko, että kumppanisi ei luottaisi sanaasi ja silti haluaisit olla hänen kanssaan suhteessa?

Vierailija
38/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi. Itselläni samanlainen tapaus avioliitossa. Pyytää mieheltäni apua milloin kuskaamisessa milloin missäkin ja suhde on olevinaan kaverisuhde nykyisin. Tarkoituksena on houkutella mies syvempään suhteeseen, miehet eivät välttämättä huomaa mitään mikä on meneillään. Ammattilaisia on kyllä tarjolla vaihtamaan lamppuja  ja avaamaan viemärin, ei siinä tarvita kenenkään aviomiehiä, muuttofirmojakin on olemassa. 

Vierailija
39/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jos seurustelee niin ei mennä uusien tuttavuuksien kanssa kahdestaan illalliselle. Nehän kuullostaa ihan treffeiltä. Muutto avuksi voisi tietenkin mennä. Tuo että mies puhuu usein naisesta vaikuttaa siltä että olisi ihastunut. Itse en jatkaisi miehen kanssa koska vaikuttaa siltä että hän ei ole kovin vakavissaan ap kanssa.

Vierailija
40/216 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No minä ainakin olisin huumorilla sanonut, että kuulostat ihan ihastuneelta, kun niin paljon hänestä puhut. Ja en yrittäisi vaikuttaa mitenkään, ettei hän menisi muuttoapuun. Antaisin miehen tehdä mitä haluaa, ja sen jälkeen tekisin omat päätökseni. Jos jo kuukauden tapailun jälkeen toisen menot eivät tunnu hyvältä, niin se ei ole sitten oikea suhde. Ei muuta kuin uutta miestä kehiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme