vahinkolapsi vai suunniteltu vahinkolapsi
tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että kuinkahan moni lapsi oikeasti on ns. vahinkolapsi? näitä kuulee niiin usein kaveripiiristä, kuukausi sitten viimeksi.
vai kuinka moni mamma tunnustaa, että olisi tosi iloinen, jos nyt "vahinko" kävisi? ja kenties saisi
sen
-esikoisen johon mies "ei vielä ole valmis"
-kolmannen tai neljännen, jota mies ei enää haluaisi, koska lapsiluku hänen mielestään täynnä
-tai muita vastaavia tilanteita joissa naisen vauvakuume on niin kova, että sokaisee hänet eikä kunnioita enää miehen mielipidettä. ja sitten sattuu näitä "vahinkoja" ja pillerien unohtamisia. ehkäisy kun taitaa olla monessa perheessä naisen vastuulla....
Kommentit (25)
niin ei silloin kyseessä ole mikään vahinko. Jokainen tietää, että varmoja päiviä ei oikeasti ole. Mulla ollut vaikeuksia tulla raskaaksi ja saada kaksi lastani, mutta silti nyt olemme tosi tarkkoja ehkäisytä, kun lapsilukumme on täynnä.
kaverini puhuu vahingosta, mutta mimmi ei halunnut syödä pillereitä eikä kundi jaksanut vaivautua käyttämään kortsua, kyseessä reilusti yli 30-v. juuri tavannut pari.
Eli unohdin yhden pillerin kk-kierron keskivaiheilla, ja tulin raskaaksi loppukierrosta. Luulin oikeasti, että en voi tulla raskaaksi muutamaa päivää ennenkuin kuukautisten piti alkaa
Siskon kaksi ekaa saivat alkunsa 1. kortsusta huolimatta, 2. kierukasta huolimatta. Kolmas oli suunniteltu, neljäs tuli kierukasta JA kortsusta huolimatta! Äitini tuli ennen minun syntymääni raskaani e-pillereistä huolimatta, samoin kävi minulle, kun aloin odottamaan esikoistani. Nyt minulla on kierukka, mutta olen jonossa sterilisaatioon.
Ei ne miehetkään niin tyhmiä voi olla etteivät jonain päivänä tajua kuviota.
JOS mies ei ole tyhmä, mies käyttää ITSE ehkäisyä. Jos siis ei todellakaan halua lasta. Jos taas mies jättää ehkäisyn naisen "harteille" niin omapa on syynsä. Ihan turha tulla ruikuttamaan siinä tapauksessa.
Miehet on käsittämättömän tyhmiä ja naiiveja vielä 2000-luvullakin!
ja kaikki on tekemällä tehtyjä. Eli kierukka otettu pois ennen suunniteltua raskautta ja nopeasti olen tullut raskaaksi joka kerta.
Nelosen haluaisin vielä tähän perään mutta mies ei enää =( Toivon siis, että kierukka pettää ja käy vahinko =)