Herttoniemen rannan mysteeriääni
Mitä selitystä veikkaatte?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201809122201193977_u0.shtml
Kommentit (279)
Herttoniemeläinen kirjoitti:
Kyllä kuului Perjantaina. Asun päiväkodintoisella puolella parkkiluolan sisäänkäynti pömpelin läheisyydes ja kyllä kuulu joka arki aamu. IL nauhotuksessa kuulostaa pidemmältä, kuin oikeesti on. Kuuluu varmasti parkkiluolasta, koska olimme autoa hakemassa torstaina 13.9 klo 18:00 ja samankaltainen ääni kuulu luolan sisällä.
Luolassa on paha mörkö!
Tuo ääni tulee kun iv kone käynnistyy ja sulkupellit eivät ole kokonaan auki
Sinne on rakennettu jonnekin minareetti. Sellainen vähän pienempi. Tuo on se rukouskutsuääni.
Vierailija kirjoitti:
Sinne on rakennettu jonnekin minareetti. Sellainen vähän pienempi. Tuo on se rukouskutsuääni.
Tämä. Mutta eihän tätä saa sanoa ääneen julkisuudessa.
Voisiko olla joku sankari joka kaasuttelee jollain prätkällä parkkihallissa töihin lähtiessään? Ylöstulorampissa sitten joutuu hiljentämään? Toisaalta jos on niin voisi pikkaisen höllentää kaasujalkaa, eix je?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo tubettajajätkät olivat pissata housuun :D " Äh ei täällä mitään kuulu, meitä on huijattu.. APUA !"
Ai mikirotta ja pupukissa. Kovasti pojat vittua hokeavat!
Siitä puhe mistä puute totesi Ron Jeremykin aikoinaan, kun kuuli munansa koosta vitsailua.
Lopun aikoja nyt jo selvästi eletään ja ennusmerkkejä on nähty ja kuultu. Tuokin on niitä lopun ajan merkkejä, Taivaallisia ääniä joita ihmiset kuuluvat merkiksi siitä, että Jeesus palaa pian takaisin maan päälle. Silloin on tuomiopäivä, kuolleet nousevat haudoistaan ja kaikki, sekä elävät että kuolleet kutsutaan tuomiolle kuulemaan, että pääsevätkö he Taivaiseen vai joutuvatko he Helvettiin. Minä toivon todella, todella paljon, että pääsen muiden Taivaaseen pääsevien kanssa Taivaaseen Jumalan, Jeesuksen ja enkelten luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toihan kuulostaa niiltä ihmeääniltä joita kuultiin muutama vuosi sitten ympäri maailmaa.
Uutisoitiinko Suomessa?
Muistan kun uutisointiin. Samaan aikaan uutisointiin samasta äänestä Suomessa, oli jossain keskellä maaseutua.
Mies 37v kirjoitti:
Lopun aikoja nyt jo selvästi eletään ja ennusmerkkejä on nähty ja kuultu. Tuokin on niitä lopun ajan merkkejä, Taivaallisia ääniä joita ihmiset kuuluvat merkiksi siitä, että Jeesus palaa pian takaisin maan päälle. Silloin on tuomiopäivä, kuolleet nousevat haudoistaan ja kaikki, sekä elävät että kuolleet kutsutaan tuomiolle kuulemaan, että pääsevätkö he Taivaiseen vai joutuvatko he Helvettiin. Minä toivon todella, todella paljon, että pääsen muiden Taivaaseen pääsevien kanssa Taivaaseen Jumalan, Jeesuksen ja enkelten luokse.
Nää on jotenkin hellyyttäviä.
Meidän naapurustossa asui aikoinaan perhe, joka uskoi maailmanlopun tulevan vuosituhannen vaihteessa. Ne myi lähes kaiken omaisuutensa ja asuivat asuntovaunussa, kunnes huomasivat ettei maailmaloppunutkaan, eikä edes tietokoneet seonneet. En tiedä kuinka monta maailmanloppua heidän uskontonsa on sen jälkeen käsikirjoittanut tulevaksi.
Mut tää taitaa olla eri juttu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toihan kuulostaa niiltä ihmeääniltä joita kuultiin muutama vuosi sitten ympäri maailmaa.
Uutisoitiinko Suomessa?
Muistan kun uutisointiin. Samaan aikaan uutisointiin samasta äänestä Suomessa, oli jossain keskellä maaseutua.
Nyt löysin sen. Paikka on Tammela keskellä peltoja ja metsiä. Lähellä ei ole metrotunnelia, ei maanalaista parkkihallia, ei rakennustyömaata, ei isoa maantietä, ei lentokenttää, eikä mitään muutakaan mitä Herttoniemen äänilähteeksi on epäilty.
Ääni on hyvin samankaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutisoitiinko Suomessa?
Nyt löysin sen. Paikka on Tammela keskellä peltoja ja metsiä. Lähellä ei ole metrotunnelia, ei maanalaista parkkihallia, ei rakennustyömaata, ei isoa maantietä, ei lentokenttää, eikä mitään muutakaan mitä Herttoniemen äänilähteeksi on epäilty.
Ääni on hyvin samankaltainen.
eihän ole yhtään samanlainen ääni! :D
Onko kukaan tsekannut parkkihallia?
Mies 37v kirjoitti:
Entäs ne jotka on ehditty jo tuhkata?
Minulla on aavistus mistä se tulee,sähkölinjoista,voisi hyvin kuvitella että tuohon aikaan sähkönkulutus kasvaa nopeasti ja sähkölangat alkaa resonoimaan.
Muistatteko Katrihelenan laulun,puhelinlangat laulaa?
Minä muistan hyvin vielä lapsuudesta tämän puhelinlankojen ulinan,se oli aika hyytävää,tämä on paljolti samanlaista.
Kyseessä on ilmiselvästi kiimainen norsu.
Mitään en oo koskaan kuullut vaikka tuohon aikaan lähden sieltä töihin
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aavistus mistä se tulee,sähkölinjoista,voisi hyvin kuvitella että tuohon aikaan sähkönkulutus kasvaa nopeasti ja sähkölangat alkaa resonoimaan.
Minä muistan hyvin vielä lapsuudesta tämän puhelinlankojen ulinan,se oli aika hyytävää,tämä on paljolti samanlaista.
Hyvin mahdollista, mutta silti outoa, että ääni alkaa aina tarkalleen samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tai valas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai valas
Kiimainen siiderivalas herttoniemestä?
Vierailija kirjoitti:
Ilmajohtojen äänet eivät liity sähkön kulutukseen mitenkään. Ainoa mahdollisuus olisi voimakas ylikuormitus, joka saisi ne kuumumaan ja löystymään voimakkaasti, mutta se ei ole mahdollista, koska kyseessä olisi vakava järjestelmähäiriö.
Ilmajohdot saattavat ääntää tietynlaisissa olosuhteissa, joissa sopiva tuuli tietyssä lämpötilassa saa ne värähtelemään. Yleensä toki pakkasella kun ne kiristyvät.
Kyllä kuului Perjantaina. Asun päiväkodintoisella puolella parkkiluolan sisäänkäynti pömpelin läheisyydes ja kyllä kuulu joka arki aamu. IL nauhotuksessa kuulostaa pidemmältä, kuin oikeesti on. Kuuluu varmasti parkkiluolasta, koska olimme autoa hakemassa torstaina 13.9 klo 18:00 ja samankaltainen ääni kuulu luolan sisällä.