Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan toivotonta isorintaisena ostaa liivejä kaupasta

Vierailija
12.09.2018 |

Saakeli että välillä harmittaa. Ketjuliikkeissä ei ole kokoja, ja alusvaateliikkeissäkään ei ole yleensä hyllyssä kuin yhdet tai kahdet rumat. Joo, tilaisivat kyllä mutta kun edes joskus haluaisin sovitella eri vaihtoehtoja (joita tiedän olevan satoja) ennen kuin ostan mitään. Jatkossakin tyydyn ostamaan liivini ulkomaisista nettikaupoista.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Change myy kauniita ja laadukkaita liivejä myös 65 cm ympärysmitoilla ja isommalla kuppikoolla.

Myös kohtuuhintaisia ja hyvä palvelu.

Myös nettikauppa. En olekaan 18 v. ostanut muualta liivejä.

Vierailija
22/38 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Change myy kauniita ja laadukkaita liivejä myös 65 cm ympärysmitoilla ja isommalla kuppikoolla.

Myös kohtuuhintaisia ja hyvä palvelu.

Myös nettikauppa. En olekaan 18 v. ostanut muualta liivejä.

Changen liivien kuppimallit ei käy mulle. Kaarituet ovat ihan liian leveitä ja kupeissa ei ole tarpeeksi syvyyttä. Monta kertaa yritetty. Lisäksi muistaakseni aika mioessa kuppimallissa loppui koko kesken. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Oma kokoni 85E ja löydän zaxxxxlta Trxxxxxh liivejä eri väreissä pitseillä ja kaarilla. Ei tarvii sovitella ja natsaavat.

Vierailija
24/38 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Oma kokoni 85E ja löydän zaxxxxlta Trxxxxxh liivejä eri väreissä pitseillä ja kaarilla. Ei tarvii sovitella ja natsaavat.

Jos sinun kokosi olisi 65K niin et löytäisi. Triumhilla koot loppuvat useimmiten viimeistään F-kuppiin, enimmäkseen vielä pienempään kuppikokoon.

Vierailija
25/38 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita muutama kuva, niin osataan paremmin neuvoa.

Vierailija
26/38 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahduttamalla säästää ja ni!

Vierailija
27/38 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin zaxx ja trxxh?

Vierailija
28/38 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein vaikeinta on löytää isompi kuppikoko pienellä ympärysmitalla. Minulla nyt ei valtavat rinnat ole, 65D, mutta usein kun käy etsimässä liivejä niin sanotaan, että no kun ei C:tä isompaa kuppikokoa löydy pienellä ympäryksellä. Ilmeisesti liivinvalmistajat kuvittelevat, että isommat rinnat= isompi vyötärönympärys. Minulla on ollut aina kapea vyötärö ja isohkot rinnat (luojan lykky olen saanut tiimalasivartalon) eikä jostain syystä vaatevalmistajat tee alusvaatteita tai muutakaan sellaiselle.

Niin että vyötärölle rintsikat? Just just.

Vierailija
29/38 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikuti ruiks, ap. Kuinka monta kertaa pitää tämäkin sama aihe käsitellä?

Vierailija
30/38 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan tästä varmaan ruikutetaan kunnes viimein kauppojen sisäänostajat tajuaisivat tämän asian.

Vierailija
31/38 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katselette ympärillenne niin ymmärrätte kyllä syyn. Te naiset olette muuttuneet lyhyessä ajassa sellaisiksi hevosenpuolikkaiksi, ettei rintaliiviteollisuus ole pysynyt perässä. On varmasti vaikeaa löytää sopivia liivejä mursulle, jolla on tissit ovat vielä ihan siedettävää kokoa, mutta ympärysmitta on jo toista metriä.

No mun liivien ympärysmitta on 65. Ja vaikka olisikin toista metriä, pitäisi myös sen kokoisille löytyä. Ei kaikki mahdu siihen 80C kuppiin. Ap

Ap, täälä toinenkin mursu, ei hätää. Tunnustan, ympärysmitta on toista metriä, rintojen päältä. Rinnanalusmitta onkin sitten 70

Vierailija
32/38 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein vaikeinta on löytää isompi kuppikoko pienellä ympärysmitalla. Minulla nyt ei valtavat rinnat ole, 65D, mutta usein kun käy etsimässä liivejä niin sanotaan, että no kun ei C:tä isompaa kuppikokoa löydy pienellä ympäryksellä. Ilmeisesti liivinvalmistajat kuvittelevat, että isommat rinnat= isompi vyötärönympärys. Minulla on ollut aina kapea vyötärö ja isohkot rinnat (luojan lykky olen saanut tiimalasivartalon) eikä jostain syystä vaatevalmistajat tee alusvaatteita tai muutakaan sellaiselle.

Niin että vyötärölle rintsikat? Just just.

Käsitätköhän nyt tahallesi väärin? Varmaan kirjoittaja tarkoitti, että oletetaan että isorintaiset olisivat myös tukevia ja siten tarvitsevat isompia liivejä myös ympärysmitaltaan.

Vierailija
33/38 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan tästä varmaan ruikutetaan kunnes viimein kauppojen sisäänostajat tajuaisivat tämän asian.

Ruikuttakaa sitten suoraan niille kauppaketjuille ja sisäänostajille.

Vierailija
34/38 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan rintsikoita ulkomaanmatkoilta tai tilaan verkkokaupoista, esim. Figleaves tai Bravissomo myyvät isoja kuppikokoja pienellä rinnanalusmitalla. Suomessa korkeintaan Stockalta tai Sokokselta saattaa löytyä sopivia.

Vierailija
35/38 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melko normaalikokoinen rintavarustus, 75D, ja tuntuu, ettei tällekään koolle löydy hyviä rintsikoita ainakaan normaalissa hintaluokassa (suunnilleen alle 40 €). Tarvitsen sellaiset liivit, jotka tukevat kunnolla, koska se sattuu, kun rinnat heiluvat kävellessä ylös alas. En kuitenkin mitään urheiluliivejä haluaisi käyttää arkisin töissä. Haluaisin myös, että liivit eivät olisi ihan vain sellaista ohutta kangasta, eivätkö toisaalta mitkään ihan hillittömät push upit, vaan aavistuksen topatut. Ongelmana myös usein on se, että vaikka liivien koko olisikin oikea, niin mallit eivät sovi, meinaa koko ajan nännit pulpahtaa kupin sisäreunasta ulos, eli kupin pitäisi ylettyä tarpeeksi ylös.

Vierailija
36/38 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löydän kyllä kokoja liiviliikkeistä, mutta en riittävän tukevia malleja. Rintani eivät ole hirvittävän suuret, mutta löysät ja raskaat. Mitkään pitsipussukat ei niitä kyllä pidä kurissa, hyllyvät ja löllyvät ällöttävän näköisesti ja tuntuisesti. Ulkomailta en ole uskaltanut tilata, mutta varmaan täytyy siirtyä nettikauppoihin kun ei mistään löydy tukevia, mutta myös silmää miellyttäviä liivejä.

Vierailija
37/38 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on melko normaalikokoinen rintavarustus, 75D, ja tuntuu, ettei tällekään koolle löydy hyviä rintsikoita ainakaan normaalissa hintaluokassa (suunnilleen alle 40 €). Tarvitsen sellaiset liivit, jotka tukevat kunnolla, koska se sattuu, kun rinnat heiluvat kävellessä ylös alas. En kuitenkin mitään urheiluliivejä haluaisi käyttää arkisin töissä. Haluaisin myös, että liivit eivät olisi ihan vain sellaista ohutta kangasta, eivätkö toisaalta mitkään ihan hillittömät push upit, vaan aavistuksen topatut. Ongelmana myös usein on se, että vaikka liivien koko olisikin oikea, niin mallit eivät sovi, meinaa koko ajan nännit pulpahtaa kupin sisäreunasta ulos, eli kupin pitäisi ylettyä tarpeeksi ylös.

Sulla on kyllä melko varmasti myös väärän kokoiset liivit jos rinnat pullahtelevat ulos kupeistaan. Mittaa itsesi vaikka lumingerien sivuilta löytyvällä kokolaskurilla, se on aika hyvä.

Vierailija
38/38 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokokselta löytyy ainakin Freyan liivejä ympäryksillä 60 ja 65 cm kuppiin J asti. Mielestäni ovat vielä ihan kohtuuhintaisiakin, kun hinnat pyörivät 50 € tienoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi