Idols 2018 -keskusteluketju
Kommentit (1928)
Aina.nää pari negailijaa iskee joka ketjuun. Millaista on elämä tuollaisena negatiivisena ihmisenä? Eikö iloinen tai edes neutraali asenne olisi parempi ihan itsensäkin kannalta? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuosien idoks voittajista ei juuri ole kuulunut. Eikä taida kuulua näistä huonoista tämänvuotisistakaan finalisteista kuulua sen koommin.
Idols on Suomessa kuollut formaatti.
USAssakaan ei toimunut enää.Mihin esimerkiksi se viime vuoden voittaja hävisi?
KUKA voitti viime vuonna? Ei tule mieleen kisasta muuta kuin ne tuomarit.
Muistaakohan Janne Kataja vielä sitä, kun hänen Idols-juontonsa olivat paljolti Jannika B:n iskemistä?
Leo on ehdottomasti lahjakkain ja eniten valmis artisti näistä, jää mieleen ja on ikäänsä nähden uskomattoman lahjakas. Jere tai varsinkaan Patrik ei ansaitse kyllä mielestäni voittoa. Rap on mukava uusi tuulahdus tähänkin kisaan ja vielä lahjakkaalta nuorelta, Leo tulee menestymään eniten sanokaa minun sanoneen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuosien idoks voittajista ei juuri ole kuulunut. Eikä taida kuulua näistä huonoista tämänvuotisistakaan finalisteista kuulua sen koommin.
Julkaisee pian kolmannen sinkkunsa ja ensi vuoden alussa albumin, jonka myötä alkaa keikkailemaan aktiivisemmin.
Patrik ehdottomasti voittoon!
Tsiisus Patrik. Rakastan rakastan sua❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKA voitti viime vuonna? Ei tule mieleen kisasta muuta kuin ne tuomarit.
Se nenä-äänellä laulanut Anniina tmv.
Patrik on ihana vaikka laulais ukko Nooaa.
Voisin mä Patrikiin rakastua mut en tähän biisiin
Vierailija kirjoitti:
Nyt ku Jere oli ton koiran kanssa niin aloin tykkää siitä😂❤️
Ei oo totta! Ihan samaa mietin! 🙊
Patrikissa samaa karismaa kuin Antti Tuiskussa. Iiiihanaaa
En oikein välitä Patenkaan omasta biisistä
Mä en kestä toi Patrik on niin ihana! Ja miettikää mikä kehitystarina!!!! Ihan uskomattoman paljon kehittynyt!
Laulu paska Patrikiin rakastuin
Minun mielestäni Sanni on hyvinkin omalaatuinen artisti. Se on Sanni :)