Idols 2018 -keskusteluketju
Kommentit (1928)
Huomasin juuri. Jerellä ja Antti Tuiskulla
samantyylinen ääni.
Tosi huono ideavl tuo fotoissa sanoitus, typerä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on vahvat hiukset Sannilla kun kestävät niin kovaa värjäystä. En saa mitään selvää sanoista enkä pidä häntä kovinkaan kaksisena artistina. Yksi kymmenistä Nylon Beat-matkijoista ja nenäänsä hönöttäjistä.
Valitettavasti Sanni osoitti jälleen miten HUONO laulaja hän on. Ja biisi oli kummallista mitäänsanomatonta liibalaabaa, jotain "kuka tiskaa astiat" -sontaa. Ei tuolla pääsisi jatkoon Idolsissa eikä muissakaan laulukilpailuissa.
Kyllä Jere on ihan hyvä. Näistä kuka tahansa voittakoon mun puolesta! Kaikki ihan hyviä👍
En välitä jeren fotobiisistä. Ei tule Jeren äänen hienoudet esille.
Vierailija kirjoitti:
samantyylinen ääni.
Juu, yhtä hento ääni.
Toista tuiskuu ei sovi suomeen.
Vierailija kirjoitti:
samantyylinen ääni.
Ai nyt vasta huomasit. Mä oon jo aikaa sitten tuon hokannut
En taidakaan äänestää jereä voittoon. En jaksa tätä biisiä kuunnella jatkuvasti radiosta.
Mun mielestä Sannilla on jotenkin kaunis omaperäinen herkkä ääni. Ihme haukkujia tällä palstalla. Hyvin se Sanni on pärjännyt joten turhaa vikisette kun se nyt vaan pärjää ja piste. En minäkään sitä kuuntele mutta faneja sillä on järjettömän paljon.
Viime vuosien idoks voittajista ei juuri ole kuulunut. Eikä taida kuulua näistä huonoista tämänvuotisistakaan finalisteista kuulua sen koommin.
Idols on Suomessa kuollut formaatti.
USAssakaan ei toimunut enää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli kirjoittanu Kasmirin biisiin räpin?
Oon kuullu ton biisin pari kertaa ja musta se vaan räppäs laululyriikat.
Tuiskulla on upea ääni...kuten Jerelläkin👍
Kuka muuten voitti sen jannikan kauden 2007?
Vierailija kirjoitti:
Viime vuosien idoks voittajista ei juuri ole kuulunut. Eikä taida kuulua näistä huonoista tämänvuotisistakaan finalisteista kuulua sen koommin.
Idols on Suomessa kuollut formaatti.
USAssakaan ei toimunut enää.
Mihin esimerkiksi se viime vuoden voittaja hävisi?
Rehellisesti sanottuna en oikein usko, että kukaan näistä nousee isoon suosioon voittonsa myötä.
Leo on paras. Räppää perkuleen hyvin ja pysyy rytmissä paremmin kun 90% suomalaisista räppäreistä. Tykkään äänestäkin. Toki hän on ihan junnu vielä ja se näkyy olemuksesta ja omien biisien sanoituksesta. Mutta soisin hänelle voiton.
N24
Muistan sen ihanan lapuuden videon, missä Jere päästi heavyä ja soitti rumpuja. Ihana kersa ja nyt ihana nuorimies.
Patrik lauloi epävireesti taas. Aika hento ääni.
En yhtään ihmettele miksi Patrik ei ole uskinut itseensä.
Tuntuu että vaan tuomarit kehuu vaikkei oo talenttii