Mitä olet viimeksi tilannut hienosta ravintolasta?
Kommentit (18)
Otan aina hampurilaisen. Ei tule pettymystä.
Vierailija kirjoitti:
Hienossa ravintolassa ei itse tilata mitään. Siellä tarjoillaan valmis menu kauden raaka-aineksista.
Tämä. A la carte pastat ja pihvit eivät mitään "hienoa ravintolaa" tarkoita. Viimeksi syksyllä käynyt ja silloin taisi kuhaa, karpalo risottoa, sieniä jne. menuun kuulua.
Eipä tarvitse, olen hienon ravintolan kokki.
Palacessa kauan sitten, kun treffimies halusi viedä minut sinne syömään. En muista, mitä söimme.
Hienosta ravintolasta? Siis tarkoitat, että kaakaonaama tuo minulle turkoosinvärisessä laatikossa jotain jäähtynyttä sekasotkua, joka joskus oli ruoka-annos?
Ei muista enää kun sitä ravintolaakaan ei ole enää olemassa.
Alkupala, jossa purjo oli pääraaka-aine. Pihvi rataouillella ja bearnaisekastikkeella. Jälkkäriä en syö oikeastaan koskaan, nytkin otin sitten espresso martinin vain.
Vierailija kirjoitti:
Hienossa ravintolassa ei itse tilata mitään. Siellä tarjoillaan valmis menu kauden raaka-aineksista.
Vähän riippuu ravintolasta,joissain on noin, joissain muissa ei.
En tilannut mitään. Kokki oli laatinut valmiin menun alku- , pää- ja jälkiruokineen. Kaikki oli taivaallisen hyvää.
Nakit ja muusi. Vakioannos. Juomana maito. Lisäksi ruisleipää ja edamia.
Kaupunkiimme tuli MagDonalds tänä vuonna. Tilasin PigMagin ja neidille Häpimiilin
En tilannut mitään, kyseessä oli 5 ruokalajin valmis illallinen. Tai tilasin alkudrinkin ja pullon Rieslingia.
En jaksanut täyttä menua (5rl) joten otin listalta
- alkuun amouse bouche jossa oli mm jäniksenmaksapateta ja vuohenjuustovaahtoa pähkinäkeksillä tryffelin kanssa
- alkuruoka tartarpihvi ilman mitään lisukkeita - liha itsessään on niin taivaallista
- vasikanposkea viinissä pääruuaksi
- jälkkäriksi tahmeaa suklaakakkua amarettikekseillä ja suolakaramellikastikkeella
- kahvin kanssa tuli vielä pari minikokoista leivosta
Lisäksi 2 lasia proseccoa ja pullo punaviiniä. 137e
Vierailija kirjoitti:
- alkuun amouse bouche jossa oli mm jäniksenmaksapateta ja vuohenjuustovaahtoa pähkinäkeksillä tryffelin kanssa
- alkuruoka tartarpihvi ilman mitään lisukkeita - liha itsessään on niin taivaallista
- jälkkäriksi tahmeaa suklaakakkua amarettikekseillä ja suolakaramellikastikkeella
Tuo hinta siis 2 hengeltä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo hinta siis 2 hengeltä!!
Onpas halpa.