Idols 2018 -keskusteluketju
Alkaa nyt!
Kommentit (1928)
Patrik laulaa jotenkin oudosti. Ääni tulee ulos oudon kuuloisesti. En osaa oikein selittää. Kuulostaa että pitää suutaan liikaa kiinni ja yrittää siitä huolimatta laulaa lujaa ja kuuluvasti.
No tästä huolimatta hyvä ääni :)
Miksi pitää liittää näitä nyyhkytarinoita joka esitykseen. "Lauloin tätä tyttöystävälle." Leon kohdalla tilanne oli aito.
Myötähäpeä noista nyyhkytarinoista. Värisytä sitä ääntä vielä vähän lisää... Nyt ei haeta näyttelijää, vaan laulajaa.
Vierailija kirjoitti:
Patrik, unohda se ex-tyttöystävä. Naisia riittää :) Ansaitset jonkun jonka kanssa et möhli kaikkea
Hetkinen? Tyttöystävän vikako se on, jos tyyppi itse möhlii?
Johannalla sama ongelma kuin Nupulla, laulaa nenäänsä. Tämä ei ollut tyttöjen ilta.
Toivon niin että Patrik pääsee yli jännityksestään! Aivan ihana tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää liittää näitä nyyhkytarinoita joka esitykseen. "Lauloin tätä tyttöystävälle." Leon kohdalla tilanne oli aito.
Ja tapa millä Leo sen kertoi! Ei mitään nyyhkimistä.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää osaako Leo LAULAA eli onko musikaalinen vai aikooko vsin räpätä. Lavakarismaa hänessä on mutta löytyykö laulunlahjoja.
Ryhmätehtävässä esittivät Black eyed peasin Where 's the love. Tässä Leo myös lauloi ja kyllä osasi myös laulaa. Olin jo tuolloin vaikuttunut hänen taidoistaan, on selvästi lahjakas ja musikaalinen. Yksi suosikkini kisassa.
Mielenkiintoinen tämä Leo, todella koskettava kappale..