Idols 2018 -keskusteluketju
Alkaa nyt!
Kommentit (1928)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idolsia voisi muuten katsella, mutta Jannika B on täysi nolla vailla mitään asiantuntemusta ja Maija Vilkkumaan ainoa hittibiisi taitaa olla jo yli 20 vuoden takaa, eikä mitään uutta ole tullut sen jälkeen. Kumpikaan ei ole asemassa jossa he voisivat arvostella muita, kun kerran ei itselläkään ole mitään meriittejä.
Päivitätkö tietosi ja tule sitten tänne uudelleen
Tiedot taisi olla täysin ajan tasalla. Maija on menneen talven tähti. Jannika ei ole koskaan ollut tähti. Oliks Jannikalla yks vai kaks sinkkua joista hänet tunnetaan?
Esim. Siks kun mä halusin soi radiossa ihan koko ajan
Leon on päästävä jatkoon! Tai ehkä Elastinen nappaa sen talliinsa suoraan. Paremmin Leo räppää kuin se Cheekin suojatti, jonka nimi ei nyt tule mieleen, onko sekin jokin Leo?
Minua kiinnostaisi tietää osaako Leo LAULAA eli onko musikaalinen vai aikooko vsin räpätä. Lavakarismaa hänessä on mutta löytyykö laulunlahjoja.
Lähes kaikilla tytöillä on tänään mennyt laulaminen huutamiseksi.
Eeeii mikä klisee tulossa, tää turha nepalilainen ja bruno marsia -.-
Vierailija kirjoitti:
Leon on päästävä jatkoon! Tai ehkä Elastinen nappaa sen talliinsa suoraan. Paremmin Leo räppää kuin se Cheekin suojatti, jonka nimi ei nyt tule mieleen, onko sekin jokin Leo?
Lukas Leon
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää osaako Leo LAULAA eli onko musikaalinen vai aikooko vsin räpätä. Lavakarismaa hänessä on mutta löytyykö laulunlahjoja.
Eihän sillä ole merkitystä, koska hän on räppäri. Räp on musiikkia.
Patrikin pitäisi luottaa enemmän itseensä. Hänellä on todella upea ääni!
Patrik, unohda se ex-tyttöystävä. Naisia riittää :) Ansaitset jonkun jonka kanssa et möhli kaikkea
Leolla on karismaa enemmn kuin muilla tähän asti laulaneilla yhteensä.