Idols 2018 -keskusteluketju
Kommentit (1928)
Saadaanko montaa kantista top kymppiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää liittää näitä nyyhkytarinoita joka esitykseen. "Lauloin tätä tyttöystävälle." Leon kohdalla tilanne oli aito.
Ja tapa millä Leo sen kertoi! Ei mitään nyyhkimistä.
Miksei tunteita saa näyttää jos niitä tulee pinnalle? Patrikilla varmaan eri tason jännitys kun ei ole esiintymiskokemusta. Ihan turhaa kritisoida herkkyydestä.
Leon äidin tilanne on toki eri vakavuusluokkaa. Mutta jokaisella on oma tarina ja oikeus ammentaa esitykseensä omasta elämästään.
itsesäälissä rypeminen on ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa ajatella kaikkia meitä, jotka istuvat tv:n edessä ja kirjoittavat tänne mielipiteitään :D Tyyliin perhe istuu vieressä, mutta äiti kirjoittaa vauvapalstalle hahah. No ei se mitään, olen yksi teistä itsekkin :)[/quote
Asun yksin, joten eipä ole tuota tilannetta.
No silti :) puhelin/tabletti/tietokone sylissä näyttää hassulta samalla kun katsoo teeveetä
Tää arka suomipoika olis joutanut pois!
Vierailija kirjoitti:
Tää arka suomipoika olis joutanut pois!
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa ajatella kaikkia meitä, jotka istuvat tv:n edessä ja kirjoittavat tänne mielipiteitään :D Tyyliin perhe istuu vieressä, mutta äiti kirjoittaa vauvapalstalle hahah. No ei se mitään, olen yksi teistä itsekkin :)[/quote
Asun yksin, joten eipä ole tuota tilannetta.
No silti :) puhelin/tabletti/tietokone sylissä näyttää hassulta samalla kun katsoo teeveetä
Jep :) Mutta moderni av-mamma pystyy multitaskaamaan ja keskittymään pariinkin asiaan samaan aikaan
Eiiiii Gavin tippui :( tiedän hänet, koska asutaan samalla paikkakunnalla
Oliko noita tarkoituskin valita 5 tyttöä ja 5 poikaa? Just joo
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin säälittää Nupun nimi, Nuppu Oinas. Molemmat tarkoittavat jotain. Häntähän on kiusattukin. Luulisin, että edes joskus nimestäkin. Mitähän vanhemmat ovat ajatelleet kun nimesivät tyttären Nuppu Oinaaksi?
Kaunis nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän pelottava tuo Patrick.
Rupesin nauramaan kun naama oli peruslukemilla, mutta huhtoo ja huutaa ”JES JES” :DD
Tummia poikia ja vaaleita naisia<3 Paras yhdistelmä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää liittää näitä nyyhkytarinoita joka esitykseen. "Lauloin tätä tyttöystävälle." Leon kohdalla tilanne oli aito.
Ja tapa millä Leo sen kertoi! Ei mitään nyyhkimistä.
Miksei tunteita saa näyttää jos niitä tulee pinnalle? Patrikilla varmaan eri tason jännitys kun ei ole esiintymiskokemusta. Ihan turhaa kritisoida herkkyydestä.
Leon äidin tilanne on toki eri vakavuusluokkaa. Mutta jokaisella on oma tarina ja oikeus ammentaa esitykseensä omasta elämästään.itsesäälissä rypeminen on ikävää.
Kuulosti enemmän katumukselta toisen ihmisen loukkaamisesta kuin itsesäälissä rypemiseltä.
Harmittaa Nupun tippuminen. Oli ihana persoona ja hyvä laulaja jolla olisi varmaan riittänyt tarinoita kerrottavaksi. Mutta sentään Sara, Leo, Patrik ja Noora jatkossa!
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa ajatella kaikkia meitä, jotka istuvat tv:n edessä ja kirjoittavat tänne mielipiteitään :D Tyyliin perhe istuu vieressä, mutta äiti kirjoittaa vauvapalstalle hahah. No ei se mitään, olen yksi teistä itsekkin :)
En ole tuon kirjoittaja, mutta huh kun ropisee alapeukkuja. Taitaa av-mammat pelätä totuuden myöntämistä
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen Leo on?
Mun mielestä 16
Olihan Nuppu nyt selvästi parempi kuin Atte tai Nader!