Idols 2018 -keskusteluketju
Kommentit (1928)
Miksi se "kansainvälisen tason koelaulaja" Rafaela Truda tiputettiin? Menikö ryhmätehtävä ihan penkin alle? Vai oliko tuomareiden mielestä "liian valmis" (syy, jota usein käytetään Voicessa)?
Jännitetään tänään Nupun ja Patrickin puolesta.
Kaamea toi Sannin hiustenpidennysten raja.
Nyt haluaisin kuulla joltain espanjaa osaavalta, että ymmärtääkö tuosta laulusta mitään.
Nuppu vaikuttaa niin herkältä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt haluaisin kuulla joltain espanjaa osaavalta, että ymmärtääkö tuosta laulusta mitään.
Mä en edes tunnistanut biisiä ennen kuin pääsi kertsiin. Jotain outoa oli tuossa laulamisessa.
Ei ollut kovin hyvää espanjaa. Saa siitä selvän, mutta huomaa ettei ole äidinkieli (minun on). Nuppu oli pettymys, en saanut sanoista selvää ja hönötti nenäänsä.
Eeeeeei tää Sex on fire menee ihan penkin alle
Idolsia voisi muuten katsella, mutta Jannika B on täysi nolla vailla mitään asiantuntemusta ja Maija Vilkkumaan ainoa hittibiisi taitaa olla jo yli 20 vuoden takaa, eikä mitään uutta ole tullut sen jälkeen. Kumpikaan ei ole asemassa jossa he voisivat arvostella muita, kun kerran ei itselläkään ole mitään meriittejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes tunnistanut biisiä ennen kuin pääsi kertsiin. Jotain outoa oli tuossa laulamisessa.
Vaikutti hengästyneeltä
Onko Idols tuotantotiimi kustantanut Jannikalle ja Maijalle vitivalkoiset keraamikuoret hampaisiin? Vai joutuivatko maksamaan itse?
Ei tää kolmaskaan nyt oikein vakuuta...biisivalintana Sex on fire on kyl todella plaaahhhh.
Vierailija kirjoitti:
Idolsia voisi muuten katsella, mutta Jannika B on täysi nolla vailla mitään asiantuntemusta ja Maija Vilkkumaan ainoa hittibiisi taitaa olla jo yli 20 vuoden takaa, eikä mitään uutta ole tullut sen jälkeen. Kumpikaan ei ole asemassa jossa he voisivat arvostella muita, kun kerran ei itselläkään ole mitään meriittejä.
Päivitätkö tietosi ja tule sitten tänne uudelleen
Sex on firen laulanut typykkä oli täysin oikeassa siinä ettei ole millään tavalla erottuva tai kiinnostava persoona.
Vierailija kirjoitti:
Jannika b:llä ehkä vähemmän meriittejä, mutta Vilkkumaalla niitä kyllä riittää.
Jealous enough?
Kukaan näistä kolmesta ei onnistunut.
Achy breaky heartia laulanut poika oli muuten hyvä, mutta lausui t-kirjaimet suomalaisittain.