Idols 2018 -keskusteluketju
Kommentit (1928)
En oikein ymmärrä tätä, kun räppäreitä päästetään jatkoon kuulematta laulamista ollenkaan. Ruukkiviikolla vasta kuullaan heidän lauluäänensä, vai voiko nykyään jo mennä pelkällä räppäämisellä koko kisan?
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä tätä, kun räppäreitä päästetään jatkoon kuulematta laulamista ollenkaan. Ruukkiviikolla vasta kuullaan heidän lauluäänensä, vai voiko nykyään jo mennä pelkällä räppäämisellä koko kisan?
Elan pitää saada tiimi kasaan.
Luonnollinen ja terve ääni tällä 16-vuotiaalla joka lauloi viimeisenä ja pääsi heittämällä jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollinen ja terve ääni tällä 16-vuotiaalla joka lauloi viimeisenä ja pääsi heittämällä jatkoon.
Mistä tää Wilma oli kotoisin? Huomasiko kukaan?
Näytti ja kuulosti ihan yhdeltä poikani koulun entiseltä oppilaalta. Lauloi jossain juhlassa ja soitti ukulelea. Mietin jo silloin että on ihan tajuttoman hyvä (oli 6. luokkalainen).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tosi hyvä oli. Ikävä kyllä näille persoonallisille omaa juttuaan tekeville on usein tie katkennut lyhyeen kun pakotetaan formaatin muottiin.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakos kukaan sen biisin nimeä? :) Meni multa ihan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex’s and oh’s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex’s and oh’s
Kiitos!
Kaikki kuulostaa ihan siltä kuin kissaa tappaisi.
Patrik on hyvä mutta käykö kuin Lassi Valtoselle, kun taitaa olla melko lailla tuota ylimääräistä jännitystä.
Santa-niminen tyttö on mun suosikki. Ihanan persoonallinen "androgyymi" ääni ja karismaa.
"Mä oon ehkä vähän katkera, mut en pahalla tavalla"
Miten voi olla katkera hyvällä tavalla?
Ihanaa!Patrik pääsi sittenkin jatkoon!
Jes Patrik on ihana, toivottavasti pääsee yli jännityksestä.
Arvasin että Patrikin nimi tulee viimeisenä. Patrik on tuon ohjelman päähenkilö, halusi sitä tai ei.
jannika pitää ihme kampauksia ja korostaa hörökorviaan noilla isoilla korviksilla :D näyttää aivna joltain menninkäiseltä. Hänenä minä pitäisin hiuksiani auki.