Idols 2018 -keskusteluketju
Kommentit (1928)
Patrik oli jotenkin niin söpö kun ei edes älynnyt miten hyvä on <3 Ja sanoi, ettei ole oikein aiemmin onnistunut missään. Sydän suli, ihanan vaatimaton jätkä ja jalat maassa.
Vierailija kirjoitti:
Televisioruutu "lihottaa" n. 5-10 kg.
Eikö tämä ilmennyt ennemminkin kuvaputki-TV:n aikakaudella? Ei taida päteä enää nyky-TV:n ja kehittyneemmän tekniikan aikana.
Tämä viimeisenä laulanut tyttö oli myös ihana. Upee ääni ja karismaattinen olemus ja ulkomuoto kävisi huippumalliksi. Nämä kaksi ovat minun suosikkeja, Patrik ja Melike.
Tää nyt vähän poikkee aiheesta, mutta kun katsoo näitä kilpailijoita ja osa näyttää paljon vanhemmalta mitä on esim. se pyöreempi nainen tässä jaksossa, jolla oli vauva, niin miksi joku haluaa näyttää niin vanhalta? (Tän kommentin ei ole tarkoitus loukata ketään. Mä vaan ihmettelen😁❤)
Ei varmaan kukaan erityisesti halua näyttää vanhemmalta kuin mitä on - päinvastoin. Mutta me emme paljon voi sille miltä näytämme, vaikka kuinka terveellisesti eläisimme ja huolehtisimme itsestämme. Minä olen yksi hyvä esimerkki. Terveet elämäntavat ja silti näytän helposti 10 vuotta vanhemmalta kuin ikätoverini. Toisilla vaan on sellaiset raskaammat piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kukaan erityisesti halua näyttää vanhemmalta kuin mitä on - päinvastoin. Mutta me emme paljon voi sille miltä näytämme, vaikka kuinka terveellisesti eläisimme ja huolehtisimme itsestämme. Minä olen yksi hyvä esimerkki. Terveet elämäntavat ja silti näytän helposti 10 vuotta vanhemmalta kuin ikätoverini. Toisilla vaan on sellaiset raskaammat piirteet.
Eilisen jakson kaksikymppinen nainen näytti mielestäni nelikymppiseltä vaate- ja hiustyyliä myöten.
Ihana se nepalilainen poika. Hän pääsee vielä pitkälle. Harmi vaan ettei tuomareiden kommentteja hänestä näytetty. Höh. Meniköhän siihen varattu aika kokonaan siihen Juuson vuoristopelleilyyn. ”Namaste! NAMASTEEE!!!”
Oliks tolla yhellä pojalla fritsu kaulassa? Vaaleatukkainen joka oli siinä välipätkässä missä oli tosi huonoja laulajia? ”Haluutteks työ vielä?”🙈
Ihana se nuori Nikula. Kyllä mullekin tommonen mies kelpais paremmin kuin hyvin. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Onko Idolsilla enää katsojia?
Mä ehkä rupeen seuraamaan tiiviimmin siellä loppupäässä kun nää koelaulut on laulettu ja parhaimmat jo päässeet jatkoon. Nää alkujaksot ei oo niin kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Onko maajussi Tero pyrkimässä Idolsiin, olin näkevinäni hänet trailerissa?
Oli mutta jatkopaikkaa ei herunut.
Vierailija kirjoitti:
Oliks tolla yhellä pojalla fritsu kaulassa? Vaaleatukkainen joka oli siinä välipätkässä missä oli tosi huonoja laulajia? ”Haluutteks työ vielä?”🙈
Oli. Näytti, että isompikin iilimato ois kayny. Se sama poika oli yhessä jaksossa tuomareiden edessä.
Taas tämänkin päivän jaksossa oli useat insertit tuosta yhdestä, aivan tosi meikatusta naisesta, joka ei sitten päässyt jatkoon. No, esitys olikin sitä luokkaa, että ei sillä kuulunut kyllä jatkoon päästäkään.
Tää kommentti on varmaan niin puskista, mutta jotenkin Jannika B näyttää vähän siltä Räyhä Ralfin musta tukkaiselta tytöltä, jota pikkusten kanssa ollaan katottu. 😀
Tulispa Idolsiin tällainen laulaja, mutta tuskin löytyy?
Mitä? Tuo tasapaksusti autiomaista ja rauniotaloista kähisevä epävireisen kitaran rämpyttäjä yksimielisesti jatkoon? Hoh hoh.
Elviksen biisiä laulanut mies oli toinen kiinnostava koko kisassa.
Ensimmäinen oli kitaratyttö, joka lauloi Chisua.
Upeaääninen Patrik!