Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idols 2018 -keskusteluketju

Vierailija
12.09.2018 |

Alkaa nyt!

Kommentit (1928)

Vierailija
261/1928 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi muutama pääsi jatkoon tuomaan ns. sisältöä tositeeveeohjelmaan.

Vierailija
262/1928 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pääsikö oikeesti toi eilisessä jaksossa mörissyt Oona jatkoon eilen???? Mitä vitt...

Mun mielestä tuomarit on tehneet ihan hyvää työtä pääosin tällä kaudella, toki jonkin pudotukset vähän harmittaa. Mutta siis se että tää krapulainen örisijä pääsi jatkoon kun tuolla porukkaa joita oikeesti kiinnostaa ja jotka osaa..Käsittämätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1928 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pääsikö oikeesti toi eilisessä jaksossa mörissyt Oona jatkoon eilen???? Mitä vitt...

Mun mielestä tuomarit on tehneet ihan hyvää työtä pääosin tällä kaudella, toki jonkin pudotukset vähän harmittaa. Mutta siis se että tää krapulainen örisijä pääsi jatkoon kun tuolla porukkaa joita oikeesti kiinnostaa ja jotka osaa..Käsittämätöntä.

Jep. Siitä loisti jo eilisessä jaksossa että ei voisi vähempää kiinnostaa tuo kilpailu. Ja vasta tässä jaksossa tuomarit totesi samaa, että vei paikan joltain joka oikeasti haluaisi olla tuolla.

Vierailija
264/1928 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ois uskonut Rafaela Trudan tippuvan jo tässä vaiheessa

Vierailija
265/1928 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, eikö se komeaääninen Anttoni päässyt jatkoon? Tämä siis: https://www.instagram.com/p/BouJwsAlOmA/?hl=fi (saisi muuten laittaa lisää lauluvideoita instaan kun en saa tarpeekseni tän äänestä :D)

Joo, Eddie Vedder tulee mieleen äänestä.

Vierailija
266/1928 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ira Mikkonen oli mun suosikki, harmi että tippui Ruukki-viikolla. Joutui ryhmälaulutehtävässä niin outoon ryhmään että ei mahiksia jatkoon. Ryhmässä oli mm. se käheä-ääninen mörisijä Oona :( Onneksi Iran musiikkia löytyy Youtubesta.

Toinen yllätysputoaja oli mielestäni se Gabrielsson, olikohan etunimi Manuela..?

Vierailija
267/1928 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just, Veikko Paasi. Tämän kauden top-3:ssa! Santa on mun ykkössuosikki.

Pääsikö Veikko jatkoon ryhmätehtävästä? Katsoin sivusilmällä ja mulla meni vissiin Veikon ryhmä ihan ohi. Veikko on ihana.

Vierailija
268/1928 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, Veikko Paasi. Tämän kauden top-3:ssa! Santa on mun ykkössuosikki.

Pääsikö Veikko jatkoon ryhmätehtävästä? Katsoin sivusilmällä ja mulla meni vissiin Veikon ryhmä ihan ohi. Veikko on ihana.

Ei valitettavasti päässyt. Veikon ryhmä esitti Robinin Hula -Hula ja mun mielestä Veikko onnistui hyvin vaikkei tosiaan hänelle omin biisi.

Vierailija
269/1928 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se oli josta tuomarit sanoivat kansainvälisen tason koelaulu? Onko hän vielä jatkossa?

Vierailija
270/1928 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko vielä jatkossa se tyttö joka lauloi ukulelen kanssa Exes and ohs?

Vierailija
271/1928 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka se oli josta tuomarit sanoivat kansainvälisen tason koelaulu? Onko hän vielä jatkossa?

Tais olla tää täällä aiemmin mainittu Rafaela Truda, ei päässyt siis jatkoon mitä ihmettelin.

Vierailija
272/1928 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Muistatko yhtään nimeä, pahoin pelkään että hänkään ei jatkossa?

Vierailija
273/1928 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais Rafaela napata jo jonkun sopparin. Kirjoittanut instaansa näin:

"That was unfortunately the end of my IDOLS journey.

But also the start of something NEW😍

I can't wait to share it when the right time is here❤"

Vierailija
274/1928 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vilma oli tytön nimi, ei mun mielestä ollut enää noissa ryhmätehtävissäkään mukana joten on tippunut jo aiemmassa vaiheessa. Harmi kun se alun rivitehtävä menee monen osalta vähän ohi kun siellä vielä suht paljon porukkaa, ei oikein edes huomaa kaikkia ketkä tippuu.

Vierailija
275/1928 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kirjoittaa tänne jos Veikko vaikka näkisi tän, mutta otti kyllä päähän ettei hän päässyt jatkoon. Oli mielestäni ryhmätehtävässä paras, ja myös toinen tyttö joka tippui hänen kanssaan olisi ansainnut jatkopaikan! Ei pitäis katsoo idolsia kun tekee pahaa kattoo vierestä kun oikeesti hyviä laulajia tiputetaan...

Vierailija
276/1928 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kirjoittaa tänne jos Veikko vaikka näkisi tän, mutta otti kyllä päähän ettei hän päässyt jatkoon. Oli mielestäni ryhmätehtävässä paras, ja myös toinen tyttö joka tippui hänen kanssaan olisi ansainnut jatkopaikan! Ei pitäis katsoo idolsia kun tekee pahaa kattoo vierestä kun oikeesti hyviä laulajia tiputetaan...

Minäkin olisin halunnut Veikon jatkoon. Veikko-faneille suosittelen tätä:

https://m.youtube.com/channel/UCvwcW_pUp5evFSp1O2qZLMA

Vierailija
277/1928 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

herranjumala mikä viskibasso tolla 16 vuotiaalla :DD

Vierailija
278/1928 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten kuuluu sille viime vuoden voittajalle? Päätynyt johonkin ö-mappiin?

Vierailija
279/1928 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti, tässäkö on Suomen laulajien taso? Näitä kilpailuja järjestetään aivan liian usein siihen nähden, kuinka paljon hyviä laulajia löytyy. Joukossa joitakin lahjakkaita, mutta suurin osa herättää myötähäpeää. Lauletaan nuotin vierestä, huonoa englannin ääntämistä vaikka ovat nuoria. Karaokessakin kuulee parempaa settiä. En ole itsekään mikään paras laulaja, mutta siksi en haekaan laulukilpailuun ja selitä kuinka "tää on aina ollut mun suurin haave".

Vierailija
280/1928 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mennään

Ketju on lukittu.