Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satisfyer

Vierailija
12.09.2018 |

Onko kellään kokemuksia satisfyer 2 laitteesta? https://www.kaalimato.com/catalog/Satisfyer+2+-+Next+Generation_p_36658… Tiedän, että saa muualta edullisemmin mutta linkki vain vempeleen havannointiin. Onko hyvä? Tai muista satifyereista kokemuksia?

Kommentit (224)

Vierailija
201/224 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin tämän tuotteen, mutta aika hämmentynyt olen. Onko tämä vain suuri huijaus vai sainkin jonkin maanantaikappaleen? Ei nimittäin tunnu juuri yhtään miltään. Mitään imua siinä ei ole. Jos esim painaa poskea vasten, niin hieman tärinää tuntee voimakkuustasosta riippumatta. Jos painaa hellemmin, niin voi tuntea jotain. Ehkä. Kovaa painaessa laite käytännössä kuolee, kun ei se sisällä oleva kalvo jaksa liikkua. Onko tämä normaalia? Pitääkö olla huolissaan? Akun pitäisi olla ok, koska tyhjäkäynnillä kesti noin 2 tuntua ja latauksessa meni noin tunti.

Piti ladata 8 tuntia ennen ensimmäistä käyttöä ja toisekseen käyttää liukuvoidetta klitoriksella, että ikään kuin imeytyy käynnissä ollessaan kiinni.

Toki maanantaikappalekin on mahdollinen, mistäs näitä tietää.

Vierailija
202/224 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli ladattua yön yli ennen ensimmäistä käyttöä. Voisiko joku onnellinen omistaja kertoa, pitäisikö tuossa olla havaittavissa imua? Esim testata vessapaperipalalla, että nouseeko paperi yhtään? Joku jossain kommentoi fritsuista. Ei ainakaan tällä laitteella ole pelkoa sellaisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/224 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuli ladattua yön yli ennen ensimmäistä käyttöä. Voisiko joku onnellinen omistaja kertoa, pitäisikö tuossa olla havaittavissa imua? Esim testata vessapaperipalalla, että nouseeko paperi yhtään? Joku jossain kommentoi fritsuista. Ei ainakaan tällä laitteella ole pelkoa sellaisista.

Mitäs jos painat nappulasta sen imun päälle. Ja  lisäät sitten imua taas jos haluat. Nappulasta taas.

Vierailija
204/224 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen ole tarkoituskaan imeä. Googlaa vaikka itse, en nyt muista, mutta jotain värähtelyä tuottaa. Ja siihen saa lisää potkua, kun säätää siitä isommasta napista ylöspäin. Jos et klitalla mitään siltikään tunne, niin ihme on. Eikä ole pakko just klitalla pitää, voi itse kokeilla missä parhaalta tuntuu.

Vierailija
205/224 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä malli on kyseessä? Minulla on Curvy 3 eikä siinä ole imua.

Vierailija
206/224 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli on Satisfyer Pro 2 (next generation). Lähinnä kiinnostaa tietää, onko laitteessa jotain vikaa vai onko se vain noin ponneton. Jos joku voisi kuvailla, mitä käy jos sen painaa napakasti vaikka kättä vasten.

Vierailija
207/224 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä malli sopii parhaiten pariskuntakäyttöön? Erilaisia malleja on valtavasti mutta huonosti tietoa mikä toimii parhaiten jos haluaa että mies voi panna samaan aikaan.

Vierailija
208/224 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegalla, noin 40 perheellinen nainen, käyttää Satisfyer 2. En kehtaa kysyä muuta. T. Miesopettaja

Vierailija
209/224 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikeakäyttöinen, pitää koko ajan vaihtaa tehoa ja satisfyer sattuu kun on liikaa tehoa ja muuten värinä ei tunnu missään. Myöskin todella vaikea löytää oikea kohta. Itse en ainakaan saa lelusta mitään iloa irti.

Vierailija
210/224 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kyseistä laitetta. Ostin kun sitä niin hehkutettiin. Mutta en saanut mitenkään nopeasti tai tajunnan räjäyttävästi. Ihan sormin saan tai bullet vibralla tai miehen kanssa. Mutta toi satisfyer kyllä jätti kylmäksi. En tiedä onko vika minussa vai laitteessa.

Vierailija
211/224 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiikohan se kasvohierontalaitteena? On edullisempi ja tarvitsen vain pientä vipinää pintaverisuonille ja imunestekierrolle.

Vierailija
212/224 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mulla irtoo orgasmi! 2 tai 3 tasolla. Ja vaikka kuinka monta

98

Vierailija
213/224 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vehje. Suosittelen!

Vierailija
214/224 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyer Deluxe pro next generation kokeilussa nyt pari päivää. Eka yritys eilen ammeessa ei tuntunut oikein miltään. Tänään testailin vartin verran runsaalla liukkarilla. Välillä rupesi tuntumaan mukavalta mutta sitten taas tunnelma lopahti. Vartin yritin ja hoidin sitten sormilla loppuun. Klitoris oli pullea ja ”purisee” vielä välillä nyt tunteja myöhemmin, ei mitenkään mukavasti. Mikä menee pieleen?

Vierailija
215/224 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä laite. En tykännyt yhtään.

Vierailija
216/224 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyer Pro2+

olen mies ja kiinnostuin Satisfyerista kun naiset siitä tuntuvat niin kovasti tykkäävän, joten ostin Satisfyer Pro2+ mallin ruusukullan värisen.

Se on todella kivan näköinen ja hyvin käteen sopivaksi muotoiltu.

Latasin sen ohjeen mukaisesti täyteen lataukseen, alku lämmittelyt hommasin netistä katsomalla videoita joissa naiset käyttävät Satisfyeriä. Minun kiihoittuessani aina ensimmäisenä alkaa pippeli vuotamaan kiimanesteitä vaikka ei vielä olisikaan erektiota joten jo pelkkä videoiden katselu sai minut märäksi. Riisuin alapääni paljaaksi ja asetuin vuoteeseen selälleni, otin Satisfyerin käteen ja en tarvinnut edes liukkaria kun oli valmiiksi märkä, laitoin Satifyerin käyntiin kakkos nopeus tuntui riittävältä, minulla ei ehtinyt edes erektiota tulla, asetin Satisfyerin terskanpäätä vasten mutta en kuitenkaan vetänyt esinahkaa kuin sen verran taakse että sain terskanpään juuri ja juuri näkyviin.

Ensin ei tuntunut yhtään miltään mutta yhtäkkiä kuin salaman iskusta sain todella rajun orgasmin, selkä taittui kaarelle ja näin  hetken aja kaiken alasuin sitten silmissä pimeni, kun taju tuli takasin niin kouristelin, tärisin , kipristelin varpaita ja tunsin kuinka sellainen aaltomainen kouristus, orgasmin tunne meni päästä varpaisiin, voihkin kuin nainen ja tätä orgasmia kesti todella pitkään sanalla sanoen se oli oikeastaan aika kauheaa.

Spermaa oli levinnyt pitkin häpykarvoja, pyllyä ja pyllynvakoa.

Ei kyllä todellakaan tehnyt mieli koittaa Satisfyeriä ihan heti uudestaan, joten pidän kyllä vähintään parin viikon tauon minkäänlaisesta seksistä.

En ole koskaan saanut näin rajua orgasmia.

Ja taas, tätäkin kirjoittaessani tunnen kuinka minulla  kiimanesteet vuotavat alushousuun.

Vierailija
217/224 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt Satisfyer laitetta ollessani takaapäin yhdynnässä. Varmasti tuossa asennossa menisi aikaa kuten herran vaimolla.

Olen käyttänyt Satisfyeriä yhdynnässä kolmessa asennossa.

1. Saunan keskikaiteilla maadessa eli mies tulee edestä ja on lattialla seisten. Tämä on paras jo siinäkin mielessä että minulta tulee tässä helposti ejakulointinesteitä. Ei tarvitse varoa lakanoiden sotkemista.

Ruokapöytä voisi korvata tämän, koska olisi oikealla korkeudella.

2. sängyssä lusikassa siten että toinen jalkani on miehen kehon yli.

3. sängyssä mies edestä. Tässä pitää rakentaa jonkinlainen tyynyvirtelmä minun alle, jotta olen oikealla korkeudella.

Kun käytän laitetta niin haluan että aluksi mies on sisälläni eikä tee isoja liikkeitä. Jos tekee niin se häiritsee orgasmin tuloa. Myöhemmin vasta kunnon liikkeet, kun tiedän että orgasmi saanti on varma.

Ejakulointia voin säädellä eli toisinsanoen voin estää sen ajatuksillani. Tästä syystä paikan pitäisi olla sellainen, jossa ei ole väliä roiskeista. Kun ejakulointi alkaa syntyä niin se tulee valtavalla paineella. 

Vierailija
218/224 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin pettynyt pro 2 malliin, ei tunnu miltään ja isommalla vaihteella pistelee ärsyttävästi. Klitoris ärtyy. Käytän vain äärimmäisessä hädässä. 

Vierailija
219/224 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden kokemus kirjoitti:

On kokemusta ja se on todella ihana, mutta käytännössä vain omaan kivaan. Se on todella tarkka oikeasta kohdasta ja asennosta, joten yhteisenä seksileluna se ei oikein toimi. Toisen osapuolen on vaikea löytää juuri oikea kohta ja oikea asento, sekä painamisen voimakkuus. Väärässä asennossa se pitää kovaa "lärinä" ääntä.

Omaan kivaan aivan ylivertainen ja orgasmi tulee enemmän sekunneissa kuin minuuteissa 😊

Tämä on jo vanha aloitus, mutta jatkaisin keskustelua. Omaan kivaan laitetta kehutaan, mutta kaipaisin lisää tietoa, miten hyvin Satisfyer toimii yhdynnöissä, lisästimulaatiota kaipaisin yhdyntöihin. Onko tosiaan hankala käyttää kuten tuossa ylempänä todetaan

Vierailija
220/224 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kiinnostaisi tämä laite, mutta pelkää että ei saa enää suuseksillä ja yhdynnässä ilman laitetta orgasmia. Kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän