Jättitutkimus: Alkoholia ei kannattaisi juoda yhtään
Ja minä kun luulin että kannattaa :o Ihanko oikeasti? Nyt kyllä räjähti maailmankirjat ihan uusiksi
Kommentit (72)
Alkoholia ei juodakkaan, vaan juomia joissa on hieman alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Oletpas sinä nokkela.
Muslimi-lestadiolainen tutkimusryhmä asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas sinä nokkela.
Kun se on fakta, niissä juomissa on lisäksi paljon terveellistä. Ei kukaan alkoholia juo.
Olen havainnut että alkoholi ei tee minulle hyvää, ja siksi olen lopettanut kokonaan sen nauttimisen. Uskoisin että kyseessä on täysin turha, jopa haitallinen aine, jonka käyttö on ennen kaikkea sosiaalinen opittu juttu, ei mikään sisäsyntyinen "hei, täähän on hyvää, otetaas maun vuoksi lisää" juttu.
Just meni pari lasillista viiniä, hups.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas sinä nokkela.
Kun se on fakta, niissä juomissa on lisäksi paljon terveellistä. Ei kukaan alkoholia juo.
Esim. 60% vodka sisältää enemmän alkoholia kuin vettä. Olisi kiva kuulla mitä kaikkea terveellistä muka saat eri alkoholijuomista?
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun kerrottaisi millä kannattaa päihtyä?
Läheisten seura, yhdessä nauraminen ja liikunnan ilo ovat ainoat "päihteet", joita tarvitsen. Miksi latistaa aito ilo päihteillä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ylipäänsä päihtyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheisten seura, yhdessä nauraminen ja liikunnan ilo ovat ainoat "päihteet", joita tarvitsen. Miksi latistaa aito ilo päihteillä?
Ei päihteet minun iloani ole latistaneet. Kunnon komedia pikku pössyissä, niin voi että naurattaa :). Ja toisaalta vakavoittaa, osaa katsoa maailmaa ja omaa olemistaan ihan eri näkökulmista. Aika monet probleemat olen saanut päässäni hoidettua kuntoon pilven avulla. Ja löytänyt uudelleen ilon ja kauneuden yksinkertaisista asioista.
ilo ilman naisia on teeskentelyä, vai mitä kilttikultsimussukka miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ylipäänsä päihtyä?
Miksi ei? Se on erilainen olitila ja tuo eri ulottuvuuksia elämään. Auttaa rentoutumaan, purkaa hyvin stressiä, tuo iloa oikein käytettynä. Ihminen on käyttänyt päihteitä ihan alkuajoista lähtien, eläimetkin päihdyttävät itseään.
En ole juonut alkoholia pariin vuoteen ja sitä ennenkin erittäin harvoin. Biletys ja ryyppääminen vanhentavat. Jopa se lasi viiniä aterian kanssa tuhoaa kroppaa.
Mukavampi käydä metsässä lenkillä kuin istua tunkkaisessa baarissa kaljaa kittaavien turvonneiden tynnyrimahojen ahdisteltavana.
Kilttinainen 23v kirjoitti:
En ole juonut alkoholia pariin vuoteen ja sitä ennenkin erittäin harvoin. Biletys ja ryyppääminen vanhentavat. Jopa se lasi viiniä aterian kanssa tuhoaa kroppaa.
Mukavampi käydä metsässä lenkillä kuin istua tunkkaisessa baarissa kaljaa kittaavien turvonneiden tynnyrimahojen ahdisteltavana.
Ketä kiinnostaa?
Tarvitaanko tämänkin toteamiseen joku tutkimus? Alkoholi aiheuttaa aina myrkytyksen elimistössä.
Kilttinainen 23v kirjoitti:
Miksi ihmiset pelkäävät vanhenemista? Miksi pitäisi elää mahdollisimman nuorena ja nuoren näköisenä pitkään? Miksi nuoruus on nykyään niin tavoiteltua? Ennen arvostettiin vanhenemista, ajateltiin että ikä tuo viisautta ja elämän kokemusta. Nykyään kaikesta mietitään hysteerisenä sitä, ettö ei kai se ja se vaan vanhenna. Täytetään naama täyteaineilla ja botoksilla, kiristetään nahkat takaraivoon ja rakennetaan koko elämä sen ympärille, ettei vaan vanhenisi yhtään. Luonnotonta.
Olen todella surullinen niiden puolesta, joiden elämä on niin harmaata ja kamalaa, että päihteet ovat sen ainoa valopilkku.
Suomalainen alkoholikeskustelu on aivan sairasta ja on jo vuosikymmeniä pyrkinyt alkoholin täydelliseen demonisointiin. Ennen julkaistiin tutkimuksia, joiden pohjalta aseteltiin viikkoriskirajoja, sitten niitä rajoja laskettiin ja nyt ei saisi juoda tipan tippaa. Sillälailla muka elää pidempään, vaikka mikään tutkimus ei osoita, että miten paljon pidempään. Päinvastoin, moni alkoholisti on elänyt 90 -vuotiaaksi ja alkoholia nauttimattomat kuolevat lähes yhtä usein erilaisiin sairauksiin, kuten syöpiin, keski-iässä viimeistään.
Kummallista on myös se, että kuolleisuus viinin/kaljanlitkijämaissa Euroopassa ei todellakaan näy elinikäodoitteissa. Eikä niiden mediassa ole päivittäisiä Valviran sponsoroimia alkoholia demonisoivia hyi hyi -paskajuttuja.
THL, Puska , Räsänen & Co varmaan pyörii orgasmeissaan tästä tutkimuksesta. Hyvä syy aloittaa kieltolain valmistelu takaisin Suomeen.