Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KAUNEUDENHOITOFANIEN oma ketju; Ihonhoitoa, vartalonhoitoa, meikkejä, hiustenhoitoa, tuoksuja....

tuotteita, hoitoja, kaikkea muuta ihanaa *******
12.09.2018 |

Suosittele tuotteita, kysy tuotteista, kerro jos olet nähnyt uusia tuotesarjoja jossain liikkeissä tai nettikaupoissa, jaa ihonhoitosuosituksia henkilöille joilla saattaa olla saman tyyppinen iho kuin itselläsi ym. kivaa.

Kaikki fiksut, asialliset tyypit, tervetuloa mukaan :)

Kommentit (221)

Vierailija
61/221 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikea miestenkusetusketju!

Kuinka feikkaat itsestäsi ihan toisennäköisen kuin oikeasti olet?

Jos luet ketjun, niin enemmänhän tässä puhutaan ihonhoidosta kuin meikeistä. Enempi ihonhoito tekisi miehillekin hyvää.

Vierailija
62/221 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihastunut paljon puhuttuun korealaiseen ihonhoitoon. Kunhan saan c-vitamiinitipat käytettyä pois kokeilen ensi kertaa elämässäni aha-happoja kasvoilleni. Jännää :)

Mulla hapot sai aikaan couperosan. Ihoni on ohut, kuiva ja herkkä. En ollut tiennyt, että tällaiselle iholle kaikki kuorivat -myös hapot, jotka kuorivat kemiallisesti- jutut ovat hallaa. Harmittaa, että hurahdin niihin... Nyt korjataan vaurioita sitten 😟.

joo, tuo couperosa on käynyt mielessä noiden happojen kanssa eli varovainen saa olla. Iho ohenee muutenkin ikääntyessä, ei kannata ainakaan liian voimakkaita käyttää.

Minulla aha-happonaamio + kevätaurinko saivat yhdessä aikaan ihan hurjan reaktion. Eli UV-säteilyn kanssa pitää olla todella tarkkana.

Nyt kun syksy taas pimenee niin alan käyttää aha-naamioita uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/221 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Suomesta tai Virosta Korresin tuoksuja? Ostin kesällä lomalta ja on todella ihana kevyt tuoksu.

Vierailija
64/221 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös miettiä sitä, että kauneus tulee myös sisältä. Jos on kuiva iho, löytyisikö apu esimerkiksi kalaöljykapseleista, tai esimerkiksi muun öljyn muodossa, mikä nautitaan sisäisesti.

Sama juttu c-vitamiinissa, a-vitamiinissa ja retinolissa.

Ja yksi hyvä kikka pitää ihosta huolta vuosien mitalla on pysyä poissa liiallisesta auringosta, juomalla vettä, syömällä hyviä rasvoja sekä vältämällä liiallista sokeria ruokavaliossa.

Tässä keskustelussa on kyllä hyviä tuotevinkkejä, pitääkin pitää silmät auki ens kerralla, kun käyn Sokoksella. :)

Vierailija
65/221 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hajuvesivartalovoide on paras? Mulla Bossin Ma vie ja on kyllä ihana tuoksu mutta vähän liian lötkö koostumus.

Mä ennen pidin näistäkin tosi paljon, mutta nyt mut on vienyt ihan täysin The Body Shopin rose glow -vartalovoi. Huumaava ruusuntuoksu ja jättää hehkun iholle, tämän kanssa sopii myös useampi hajuvesi, ihanaa tavaraa!

Vierailija
66/221 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellään kokemusta hypetetyn The Ordinary:n tuotteista?

Eivät näköjään maksa paljoa, mutta mietin että uskaltaako noita happoja levitellä kasvoille? Ovatko turvallisia? Itselläni normaali melkein 40v iho joka meinaa olla pintakuiva näin syksystä alkaen aina tuonne kevääseen saakka.

Just eilen illalla korkkasin The Ordinaryn maitohapposeerumin, eikä tuntunut iholla laitettaessa mitään. Aamulla oli pehmeä ja tasavärinen iho + leukaan muotoutumassa ollut finni oli kadonnut :)

Yhden yön kokemuksella siis huipputuote, mutta en nyt tietenkään varmaksi voi vielä mitään sanoa. Itselläni on kyllä rasvainen ja paksukho ihotyyppi ja harvoin mikään tuntuu pahalta. Esim. Madaran maitohapponaamio ei tehnyt mitään, eikä tuntunut miltään.

Ainakin Elevenillä Ordinaryn tuotteet on todella edullisia, joten suosittelen kokeilemaan, ei ole iso rahallinen menetys, jos ei sovikaan.

Vierailija
67/221 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi Mediwaven Take Ten hoitoa. Tämä on punttitreeni kasvoille, kasvattaa kasvojen lihaksia ja kiinteyttää oikeasti. Olen lähes 60 ja veltostumista ei ole vielä näkyvissä. Olen ottanut tätä hoitoa reilu 15 vuotta.

Vierailija
68/221 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina valitetaan että suomalaiset naiset ne ei panosta itseensä eikä viitsi laittautua, niin rumia ja epänaisellisia ovat ja yhyy.

Ja sitten kun keskustellaan ihonhoitotuotteista (joilla ei edes ulkonäköä mitenkään feikata :D) niin ollaan miesten kusettajia! Mitenhän tässä voisi naisena voittaa? 🤔

Mutta toivon nyt silti ettei liikaa takerruta negatiivisiin kommentteihin vaan jatketaan hyvää keskustelua!

Vierailija
69/221 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo Malonen tuoksut tulleet Stokkalle, aiemmin niitä sai vain Hki-Vantaan lentokentältä.

Tämä Jo Malonen "Wood Sage & Sea Salt" on jo taidettu myydä loppuun monessa maassa ja paikassa, koska se on uusimman muoti-ikonin eli Meghanin (Markle) toinen suosikkituoksu :)

https://us.hellomagazine.com/images/stories/1/2017/12/19/000/467/196/ga…

oho, aiemmin törmännyt että suosikkituoksu olisi Jo Malonen wild bluebell tuoksu

Tuo Wild Bluebell on niin hento ja mitäänsanomaton tuoksu, etten pysty kuvitella että käyttäisi sitä oikeasti. Tai sitten tuo tuoksutalo on lähettänyt hänelle eri tuoksuja, ja markkinoi itseään sillä tavoin? :)

Vierailija
70/221 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen lainaus meni pieleen, palsta sekoaa aina jos lainauksessa linkkejä, ärsyttävää; 

Tuo Wild Bluebell on niin hento ja mitäänsanomaton tuoksu, etten pysty kuvitella että Meghan käyttäisi sitä oikeasti. Tai sitten tuo tuoksutalo on lähettänyt hänelle eri tuoksuja, ja markkinoi itseään sillä tavoin? :)

Wood Sage & Salt Water on sen verran karismaattinen että se voisi sopia kuninkaalliselle.

Vierailija
71/221 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 40v, ja ihonhoitorutiinit seuraavanlaiset. Ihoon muuten melko normaali, mutta pintakuiva syksystä kevääseen. Kesähelteillä pukkaa vähän rasvaa pintaan. En polta tupakkaa enkä ota aurinkoa. En biletä, juon vain viinejä joskus, lähinnä viikonloppuisin ruuan kanssa.

Kauneusklinikalla:

- timanttihionta puolen vuoden välein, poistaa ihon pinnalta sellaisen sameuden, putsaa huokoset näkymättömäksi, hionnan jälkeen elvyttävää tai rauhoittavaa eli eri väristä led-valohoitoa riippuen siitä millaisella tuulella iho kulloinkin on.

- botoxia silmien väliin pystyryppyihin puolen vuoden välein (huomaan että siristelen muuten silmiäni ja se laukaisee päänsäryn joten tuo auttaa siihenkin kun sitä kohtaa ei pysty enää siristellä. Näköni on kuitenkin hyvä, ainakin toistaiseksi eli siristely ei johdu huonontuneesta näöstä).

- restylanea nasolabiaaleihin puolen vuoden välein, eli silmien pystyryppyjen lisäksi nuo nenänpielestä suupieliin ulottuvat sivujuonteet ovat ainoat jotka pikkasen vanhentavat ilmettäni ja tekevät suuta ja suupieliä surullisen näköiseksi mutta onneksi ne saa kuntoon muutamalla pistoksella ja lopputulos näyttää hyvin luonnolliselta.

Kotona:

- korealainen halpa kangasnaamio kerran viikossa, kosteuttavat versiot ovat parhaita, ja ne eläinaiheiset naamiot herättävät myös meillä hilpeyttä eli mopsit, apinat ym :D

- puhdistus aamuin illoin, ja aamulla seerumi ja voide meikin alle. Juuri nyt pidän Bioeffectin EGF-seerumista, se sisältää aktiivista kasvutekijää ja kahden viikon käytön jälkeen iho on kuin uusi. Stocka ja kauneusklinikat myy. Sitä voi käyttää myös silmänympärysiholla, ja kolme neljä tippaa riittää eli riittoisa hintaansa nähden ja siinä maksaa oikeasti se aine eikä merkki ja pakkaus. Auttoi minulla myös sitkeään ekseemaan jota oli niskassa, johon ei apteekin voiteet pahemmin tehonneet. Ystävättärellä se auttoi viikossa jalassa olevaan psoriasistyyppiseen ihottumaan joka näytti "kuivalta ja rupiselta" eli sanoisin että aika tehokas ihon uudistaja-aine kyseessä.

Annan ihon hengittää öisin paitsi sinä yönä kun käytän noita kangasnaamioita.

-kuorinta kerran viikossa, nyt minulla on Bioeffectin laavakuorinta-aine kokeilussa. Vaikuttaa hyvältä.

-meikkinä Skin79 bb-voide kullanvärisessä tuubissa, niitä voi tilata sellaisen kokeilupakkausen jossa eri sävyjä ja koostumuksia. Se on kuin primer, meikkivoide ja peitevoide samassa, eli ei mitään jenkki- tai eurooppalaistyylisiä bb-voiteita jotka ovat enemmän värillisen päivävoiteen kaltaisia eivätkä peitä mitään.

-suihkuttelen iholle Kora Beauty:n sitrussuihketta pitkin päivää jos olen kuivassa toimistossa ja istun pitkiä aikoja ruudun edessä. Se elvyttää ja piristää ihoa. Stocka ja Kicks myyvät ainakin, aiemmin tuota sai vain Net a Porterilta tilaamalla.

PS. Jos jollakin kokemuksia niistä Kora:n öljyistä niin kertokaa ihmeessä?

Vierailija
72/221 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hajuvesivartalovoide on paras? Mulla Bossin Ma vie ja on kyllä ihana tuoksu mutta vähän liian lötkö koostumus.

Minulla on apteekin Ceridal-vartalovoidetta eli pursotan sitä käteen ja laitan pari tippaa tai suihkausta lempparituoksua ja levitän iholle. Pysyy hyvin ja tuoksuu hyvälle pitkään. Ei kannata siis tuhlata liikaa rahaa mihinkään tuoksutalojen hajustettuihin vartalovoiteisiin koska niissä ei kohtaa hinta-laatusuhde. Sama koskee puhdistustuotteita eli edullinen putsari ajaa saman asian kuin kallis. Ne rahat kannattaa säästää ja panostaa vaikka kosmetologikäynteihin :))

Vierailija
73/221 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pakko näyttää! Siis harvemmin hämmästyn mistään kosmetiikkatuotteesta, mutta tämä veti ihan sanattomaksi! Huulipuna, jonka sisällä on aito kukka ja kultahippuja

https://eleven.fi/kailijumei-lipstick

Tulee enää vaan mieleen että mitäköhän muuta ne vielä keksii.

Eihän tuollaista raaski edes käyttää, on sellainen että sen voi vetää esiin meikkipussukasta jossain junassa ja katsoa että reagoiko kukaan siihen että hieron kultaa ja kukkaa huuliin :D

Vierailija
74/221 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lumenen poskipunapisaroista mihinkään? Itselläni tällä hetkellä poskissa vähän aknea ja puuterimaiset poskipunat tuntuvat tuovan finnejä esiin vaikka kuinka varovasti yritän sivellä. Saisikohan tuollaisia poskipunapisaroita taputeltua kevyesti meikkivoiteen päälle niin etteivät finnit ala paistamaan sieltä alta?

Vierailija
75/221 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina valitetaan että suomalaiset naiset ne ei panosta itseensä eikä viitsi laittautua, niin rumia ja epänaisellisia ovat ja yhyy.

Ja sitten kun keskustellaan ihonhoitotuotteista (joilla ei edes ulkonäköä mitenkään feikata :D) niin ollaan miesten kusettajia! Mitenhän tässä voisi naisena voittaa? 🤔

Mutta toivon nyt silti ettei liikaa takerruta negatiivisiin kommentteihin vaan jatketaan hyvää keskustelua!

Paras olisi jos kaikki asialliset keskustelijat ignooraisivat noi länkyttäjät täysin.

Vierailija
76/221 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihastunut paljon puhuttuun korealaiseen ihonhoitoon. Kunhan saan c-vitamiinitipat käytettyä pois kokeilen ensi kertaa elämässäni aha-happoja kasvoilleni. Jännää :)

Mulla hapot sai aikaan couperosan. Ihoni on ohut, kuiva ja herkkä. En ollut tiennyt, että tällaiselle iholle kaikki kuorivat -myös hapot, jotka kuorivat kemiallisesti- jutut ovat hallaa. Harmittaa, että hurahdin niihin... Nyt korjataan vaurioita sitten 😟.

joo, tuo couperosa on käynyt mielessä noiden happojen kanssa eli varovainen saa olla. Iho ohenee muutenkin ikääntyessä, ei kannata ainakaan liian voimakkaita käyttää.

Minulla aha-happonaamio + kevätaurinko saivat yhdessä aikaan ihan hurjan reaktion. Eli UV-säteilyn kanssa pitää olla todella tarkkana.

Nyt kun syksy taas pimenee niin alan käyttää aha-naamioita uudestaan.

Aurinkosuojan kanssa pitää olla tosi tarkkana kun käyttää noita happokuorintoja, eli aina korkeakertoiminen aurinkosuojavoide kun noita käyttää. Jostain muistaakseni luin, että ihon aurinkoherkkyys jatkuu viikonkin verran kuorinnan käytön jälkeen.

Vierailija
77/221 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
78/221 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa kasvohoidoissa olette käyneet ja millaisia kokemukset ovat olleet?

Vierailija
79/221 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äskeinen lainaus meni pieleen, palsta sekoaa aina jos lainauksessa linkkejä, ärsyttävää; 

Tuo Wild Bluebell on niin hento ja mitäänsanomaton tuoksu, etten pysty kuvitella että Meghan käyttäisi sitä oikeasti. Tai sitten tuo tuoksutalo on lähettänyt hänelle eri tuoksuja, ja markkinoi itseään sillä tavoin? :)

Wood Sage & Salt Water on sen verran karismaattinen että se voisi sopia kuninkaalliselle.

Miltä tuo Jo Malonen wood sage,sea salt tuoksuu? Onko siis todella tunkkainen ja voimakas? Harmi kun en asu Helsingissä että pääsisi tuoksuttelemaan. Tykkään sitrus tuoksuista tai makeista...

Vierailija
80/221 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kokeilleet Sokokselle ja Stokalle nyt tulleita Tonymolyja? Supersöpöjä pakkauksia. Tekis mieli hankkia muutama tuote ihan jo pakkausten takia, ainakin huulipunia, silmänympäryspuikko ja päivä/yövoiteet. Täytyy kyllä tutkia incit ensin.

Mulla on yksi tonymolyn huulipuna, se missä on korkkina se pandanpää :D ei ole tehnyt erityistä vaikutusta. Häviää aika nopsaan huulilta.

Sehän ei käsittääkseni ole varsinsinen huulipuna, huulirasvan ja huulipunan välimuoto. Ainakin YA sivujen mukaan. Se selittäisi huonon kestävyyden.