KAUNEUDENHOITOFANIEN oma ketju; Ihonhoitoa, vartalonhoitoa, meikkejä, hiustenhoitoa, tuoksuja....
Suosittele tuotteita, kysy tuotteista, kerro jos olet nähnyt uusia tuotesarjoja jossain liikkeissä tai nettikaupoissa, jaa ihonhoitosuosituksia henkilöille joilla saattaa olla saman tyyppinen iho kuin itselläsi ym. kivaa.
Kaikki fiksut, asialliset tyypit, tervetuloa mukaan :)
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kokeilleet Sokokselle ja Stokalle nyt tulleita Tonymolyja? Supersöpöjä pakkauksia. Tekis mieli hankkia muutama tuote ihan jo pakkausten takia, ainakin huulipunia, silmänympäryspuikko ja päivä/yövoiteet. Täytyy kyllä tutkia incit ensin.
Nää on aivan naurettavan hyviä, toivottavasti tulee loputkin sarjasta myyntiin. Iho tuntuu kevyeltä ja mun helposti punalänttiseksi äityvä kuivat kasvot on tasaisen värinen! Käytän siis bambu-uutteella tehostettuja pandoja ja tomatoxia aktiivisesti. Kangasnaamiot myös tosi kivoja ja nesteet oikeasti imeytyvät eikä jää pyörimään naaman pinnalle.
Hei vaan kaikki kosmetiikkafriikit!
Olen innostunut dewy/glowy skin -trendistä ja kyselisinkin hyviä luottotuotteita luonnollisen, mutta hohdokkaan lopputuloksen saavuttamiseksi. Onko kenelläkään kokemusta nyxin dewy finish -viimeistelysuihkeesta?
Samalla kyselisin hyvää kasvoja kosteuttavaa suihketta, jota voisi käyttää myös meikin kanssa. Iho kuivuu ja alkaa siksi helposti punoittaa iltaa kohden.
Mistä sait tilattua Liquid Goldia ilman tulleja? Miten tehosi? Hypen arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla muiden kolmekymppisten naisten ihonhoitorutiineista - miten hoidatte ihoa viikottain ja miten sitten välillä tehohoidatte? Itselläni on tässä vasta kaikki muotoutumassa, aamuisin käytän Roche Posayn aurinkorasvaa, puhdistan kevyesti ihon joka ilta ACO:n puhdistusvoiteella, kuorin kaksi kertaa viikossa Juice Beautyn Green Apple Peelillä (AHA + salisyylihappo), kostutan iltaisin (tuote vaihtelee), nyt on hakusessa jokin seerumi. Mites te muut?
Ja hyviä vinkkejä kaivataan, miten saatte meikattua ilman vanhentamisefektiä ja keinonne ehkäistä ja poistaa ryppyjä. Onko kukaan käynyt näissä happokuorinnoisa kosmetologilla, onko hyötyä?
Mun meikki raikastui huomattavasti kun tajusin jättää pois teinistä asti käyttämäni meikkipuuterit. Siirryin käyttämään ihan ohuita bb tai cc-voiteita. Meikkipuuteri ja myös irto- sekä kivipuuteri korostavat mulla pieniä juonteita. Nyt mulla on Klairsin bb-voide ja tykkään kovasti. Se on aika vaalea, joten päivettyneimmille ei varmaan sovi. Tämä kyseessä http://klairscosmetics.com/klairs-products/illuminating-supple-blemish-…
Lisäksi aloitin n. Vuosi sitten myös hoitamaan ihoa korealaisittain, ja sillä on ollut kyllä mielestäni iso vaikutus. Pienet tukkeumat ja miliumit poskipäistä ovat kadonneet ja iho on tasaisen värinen.
hei, mulla on noita miliumeja ja iho epätasaisen värinen, voitko kertoa korealaiset tuotteesi?
Apua muistankohan kaikkia. Joskus olen kirjoitellut tänne niitä johonkin toiseenkin ketjuun, jos näyttää tutulta. Tässä tämän hetkinen rutiini
Aamulla
Lactacyd-puhdistus tai ihan vedellä huuhtelu
Cosrx aha/bha toner
C-vitamiinitipat, Klairs Freshly Juiced. Annetaan vaikuttaa 10min
Missha First Treatment Essence
Cosrx 96 Advanced Snail Mucin Essence
(Stratia Liquid Gold-voide, tämä voi jäädä välillä pois kokonaan tai laitan vain poskipäihin)
Holika Good Cera Cream
Aurinkovoide Missha Sebum Zero (tästä en niin tykännyt kun teki kasvot valkoiseksi, piti aina odotella että imeytyy)Illalla kaksoispuhdistus
The Face Shop Rice water Bright puhdistusöljy
LactacydLoppu sama kuin aamulla, paitsi Liquid Gold tulee aina. Ennen nukkumaan menoa laitan vielä Huxleyn Good Night yönaamion josta olen tykännyt kovasti.
Olen melkein nelikymppinen, iho on normaali jossa taipumusta t-alueen rasvoittumiseen, kosteusköyhä. Ikääntymisen merkkejä on jo näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Kellään kokemusta hypetetyn The Ordinary:n tuotteista?
Eivät näköjään maksa paljoa, mutta mietin että uskaltaako noita happoja levitellä kasvoille? Ovatko turvallisia? Itselläni normaali melkein 40v iho joka meinaa olla pintakuiva näin syksystä alkaen aina tuonne kevääseen saakka.
Älä kokeile happoja ennen kuin olet saanut ihon kosteustasapainon kuntoon. Sen jälkeen voit aloittaa mantelihaposta, joka on hellävaraisin. Totuttele kuitenkin asteittain eli aluksi 2-3 tippaa allergiatestauksen jälkeen koko kasvoille, anna vaikuttaa 10min. ja pese sitten pois. Yhden kk totuttelun jälkeen 3-6 tippaa ja jätetään yön yli vaikuttamaan. Teen happokuorinnan kerran viikossa.
Hapot kuivattavat ja pahimmassa tapauksessa vesipesukin kirvelee, jos kosteutus ei ole kunnossa. On hyvä huomata, että OTn tuotteet sisältävät usein yhden vaikuttavan aineen kun kalleimmissa taas muutaman aktiivi aineen eli muutaman OTn edestä.
Essencen ripsarit ovat hyviä, mutta kuivuvat liian nopeasti ja silmät ärsyyntyvät. Ei ole koskaan käynyt näin selektiivisiltä merkeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Osaako kukaan suositella hyvää C - vitamiini seerumia? Kiehl's ainakin tuolla ylhäällä mainittu
Lumenen ja TO C 12%
Vierailija kirjoitti:
Olen innostunut dewy/glowy skin -trendistä ja kyselisinkin hyviä luottotuotteita luonnollisen, mutta hohdokkaan lopputuloksen saavuttamiseksi. Onko kenelläkään kokemusta nyxin dewy finish -viimeistelysuihkeesta?
Samalla kyselisin hyvää kasvoja kosteuttavaa suihketta, jota voisi käyttää myös meikin kanssa. Iho kuivuu ja alkaa siksi helposti punoittaa iltaa kohden.
MACiltä voisit löytää etsimäsi juttuja. Minä sekoitan MACin Stobe Creamia meikkivoiteeseen, tuo kevyttä hehkua ja keventää lopputulosta. Osta vaikka pienempi matkakoko kokeiluun :) Saman merkin Fix+ meikinkiinnityssuihke on hyvä pidentämään meikin kestoa, mutta on myös kosteuttava, ei ole ainakaan kuivattanut omaa ihoani. MAC on nykyään saatavilla myös Sokoksilta :)
Vierailija kirjoitti:
Samalla innolla suhtaudutte hoikkana pysymiseen?
Eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihastunut paljon puhuttuun korealaiseen ihonhoitoon. Kunhan saan c-vitamiinitipat käytettyä pois kokeilen ensi kertaa elämässäni aha-happoja kasvoilleni. Jännää :)
Mulla hapot sai aikaan couperosan. Ihoni on ohut, kuiva ja herkkä. En ollut tiennyt, että tällaiselle iholle kaikki kuorivat -myös hapot, jotka kuorivat kemiallisesti- jutut ovat hallaa. Harmittaa, että hurahdin niihin... Nyt korjataan vaurioita sitten 😟.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sait tilattua Liquid Goldia ilman tulleja? Miten tehosi? Hypen arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla muiden kolmekymppisten naisten ihonhoitorutiineista - miten hoidatte ihoa viikottain ja miten sitten välillä tehohoidatte? Itselläni on tässä vasta kaikki muotoutumassa, aamuisin käytän Roche Posayn aurinkorasvaa, puhdistan kevyesti ihon joka ilta ACO:n puhdistusvoiteella, kuorin kaksi kertaa viikossa Juice Beautyn Green Apple Peelillä (AHA + salisyylihappo), kostutan iltaisin (tuote vaihtelee), nyt on hakusessa jokin seerumi. Mites te muut?
Ja hyviä vinkkejä kaivataan, miten saatte meikattua ilman vanhentamisefektiä ja keinonne ehkäistä ja poistaa ryppyjä. Onko kukaan käynyt näissä happokuorinnoisa kosmetologilla, onko hyötyä?
Mun meikki raikastui huomattavasti kun tajusin jättää pois teinistä asti käyttämäni meikkipuuterit. Siirryin käyttämään ihan ohuita bb tai cc-voiteita. Meikkipuuteri ja myös irto- sekä kivipuuteri korostavat mulla pieniä juonteita. Nyt mulla on Klairsin bb-voide ja tykkään kovasti. Se on aika vaalea, joten päivettyneimmille ei varmaan sovi. Tämä kyseessä http://klairscosmetics.com/klairs-products/illuminating-supple-blemish-…
Lisäksi aloitin n. Vuosi sitten myös hoitamaan ihoa korealaisittain, ja sillä on ollut kyllä mielestäni iso vaikutus. Pienet tukkeumat ja miliumit poskipäistä ovat kadonneet ja iho on tasaisen värinen.
hei, mulla on noita miliumeja ja iho epätasaisen värinen, voitko kertoa korealaiset tuotteesi?
Apua muistankohan kaikkia. Joskus olen kirjoitellut tänne niitä johonkin toiseenkin ketjuun, jos näyttää tutulta. Tässä tämän hetkinen rutiini
Aamulla
Lactacyd-puhdistus tai ihan vedellä huuhtelu
Cosrx aha/bha toner
C-vitamiinitipat, Klairs Freshly Juiced. Annetaan vaikuttaa 10min
Missha First Treatment Essence
Cosrx 96 Advanced Snail Mucin Essence
(Stratia Liquid Gold-voide, tämä voi jäädä välillä pois kokonaan tai laitan vain poskipäihin)
Holika Good Cera Cream
Aurinkovoide Missha Sebum Zero (tästä en niin tykännyt kun teki kasvot valkoiseksi, piti aina odotella että imeytyy)Illalla kaksoispuhdistus
The Face Shop Rice water Bright puhdistusöljy
LactacydLoppu sama kuin aamulla, paitsi Liquid Gold tulee aina. Ennen nukkumaan menoa laitan vielä Huxleyn Good Night yönaamion josta olen tykännyt kovasti.
Olen melkein nelikymppinen, iho on normaali jossa taipumusta t-alueen rasvoittumiseen, kosteusköyhä. Ikääntymisen merkkejä on jo näkyvissä.
Tilasin Liquid Goldin ihan Stratian omilta sivuilta, niiden nettikaupasta. Olivat ystävällisesti merkanneet (vieläpä pyytämättä) lähetyskorttiin paketin arvoksi 10 dollaria, joten ei jäänyt tullin haaviin. Olin kyllä valmistautunut maksamaan tullimaksut, mutta paketti ilmestyikin postilaatikkoon. Kolme kertaa sieltä tilannut ja joka kerran sama juttu.
Joo, olen tykännyt kyllä. Toinen pullo on menossa LG:a ja aion ostaa jatkossakin. Mulla on talviaikaan herkästi pintakuivuva iho ja ennen oli jopa hilseileviä läikkiä. Viime talvena ei ollut tietoakaan näistä. Vähän aikaa olin ilman kevättalvella kun loppui ja eron huomasi kyllä. Mun iholle erinomaisesti sopiva tuote.
Vierailija kirjoitti:
Cover Girlin ripsareita kaipaisin Suomeenkin. Olen ostanut niitä USAsta. Edullisia ja laadukkaita, ja pidentävät ja tuuheuttavat hyvin.
Lancomet, YSL:t, Estee Lauderit, Clarinsit ja muut varisee aina minun poskille. En pidä vedenkestävistä ripsiväreistä, niillä tulee aina jotenkin tönkön näköiset ripset sillä ripseni ovat aika ohuet.
Cover Girl on käytännössä sama kuin Max Factor. Sieltä testaamaan, löytyykö vastaavia :)
Vierailija kirjoitti:
Miten saa vähennettyä kasvojen punaisuutta?
Tämä on toiminut itselläni:
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.mobile/fi_FI/?Object…
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen tykännyt kyllä. Toinen pullo on menossa LG:a ja aion ostaa jatkossakin.
Kiitti! Rohkenen kokeilla, kun saan TO:t kulutettua ensin loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sekoittaa meikkivoiteeseen 1-2 tippaa ihonhoitoöljyä. Luo kuulauden hetkessä.
Naamaan vesipesu illoin ja talvisin Niveaa yöksi. Naama on hyvinvoiva ja heleä.
Mikä hajuvesivartalovoide on paras? Mulla Bossin Ma vie ja on kyllä ihana tuoksu mutta vähän liian lötkö koostumus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihastunut paljon puhuttuun korealaiseen ihonhoitoon. Kunhan saan c-vitamiinitipat käytettyä pois kokeilen ensi kertaa elämässäni aha-happoja kasvoilleni. Jännää :)
Mulla hapot sai aikaan couperosan. Ihoni on ohut, kuiva ja herkkä. En ollut tiennyt, että tällaiselle iholle kaikki kuorivat -myös hapot, jotka kuorivat kemiallisesti- jutut ovat hallaa. Harmittaa, että hurahdin niihin... Nyt korjataan vaurioita sitten 😟.
joo, tuo couperosa on käynyt mielessä noiden happojen kanssa eli varovainen saa olla. Iho ohenee muutenkin ikääntyessä, ei kannata ainakaan liian voimakkaita käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ihoa rauhoittavaa Payotin Creme no2 (original). Ihan huipputuote rauhoittamaan kuivaa,couperoottista ja ärtynyttä ihoa :)
Hyvä ketju! :)
Suosittelen muuten Facebookin Nordic Style & Beauty -ryhmää, jos ette vielä ole.
No mulla on käytössä tuo Klairs, se on tosi mieto ja sopii jokapäiväiseen käyttöön. Ei ole ainakaan itselläni aiheuttanut mitään ärsytystä. Kasvoille levittäessä tuntuu ihan mieto lämmön tunne. Minusta tuo on kirkastanut ihoani ihan huomattavasti, tosin luulen, että siinä on osansa myös noilla muillakin käyttämilläni tuotteilla. On olemassa paljon tujumpiakin c-vit.seerumeita, mutta niistä ei ole minulla kokemusta.
T.32