KAUNEUDENHOITOFANIEN oma ketju; Ihonhoitoa, vartalonhoitoa, meikkejä, hiustenhoitoa, tuoksuja....
Suosittele tuotteita, kysy tuotteista, kerro jos olet nähnyt uusia tuotesarjoja jossain liikkeissä tai nettikaupoissa, jaa ihonhoitosuosituksia henkilöille joilla saattaa olla saman tyyppinen iho kuin itselläsi ym. kivaa.
Kaikki fiksut, asialliset tyypit, tervetuloa mukaan :)
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdä laihdutuksen jälkeen rupsahtaneelle kaulalle? Ihan leuan alla kaksoisleuan tilalla on löysää nahkaa (siihen ei kai auta kuin kirurgi) ja alempana kaulalla on sellaista ihan hienoa pystyviivaa/ryppyä. Ehdotuksia?
Kevytkirurgiaklinikalla: Ultraäänikohotus eli se niin kutsuttu veitsetön kohotus. Ryppyihin hyaloronihappoa.
Kotihoito: Kokeile retinolivoidetta, c-vitamiiniseerumia. Lisäksi kasvojoogaa, joka on mm intialaisnaisten sileän kasvojen ja kaulan salaisuus
Tummelia parempaa kosteusvoidetta ei ole! Melkein kaikki muut kokeiltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin MACin meikeistä toista kymmentä vuotta, mutta viime aikoina on mennyt maku. Monet hyvät tuotteet lopetettiin, nimenomaan sellaiset joissa oli hyvät ja laadukkaat pigmentit, ja nyt merkki tuntuu tunkevan ständejään joka kosmetiikkaliikkeeseen ja pakkauset ovat halpismeikkien näköisiä eikä pigmenttien taso ole enää sama.
Tietenkin, kun L'oreal osti sen! Samoin kävi NYXille. Ennen NYXin pigmenttejä sai kolminkertainen määrä nykyisiin verrattuna ja hinta oli 2-3 euroa, mutta nyt lähemmäs 10 €. NYXillä oli hyvä hinta-laatu suhde ennen kuin siirtyi L'orealin omistukseen.
En tiennytkään että MAC:kin on "Lorealoitunut"! Se tarkoittaa vaan lisää eläinkokeita, huonompaa pigmenttiä ja että hinnat eivät ainakaan laske, ja ne tungetaan kohta joka markettiin ihan mainstreamina ilman asiantuntija-apua. Osa MACin tuotteista näyttää olevan ennallaan eli ne lienevät niitä jotka valmistettu ennen L'orealia, mutta esimerkiksi Lip Glassit pakkauksineen näyttävät menneen uusiksi, juurikin L' orealin takia?
Vierailija kirjoitti:
Haisee lehmän utareille, muuten kai ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisee lehmän utareille, muuten kai ihan jees.
Lypsäjä siellä huuteloo - Tummeli ei haise utareelle vaan utare haisee utareelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin MACin meikeistä toista kymmentä vuotta, mutta viime aikoina on mennyt maku. Monet hyvät tuotteet lopetettiin, nimenomaan sellaiset joissa oli hyvät ja laadukkaat pigmentit, ja nyt merkki tuntuu tunkevan ständejään joka kosmetiikkaliikkeeseen ja pakkauset ovat halpismeikkien näköisiä eikä pigmenttien taso ole enää sama.
Tietenkin, kun L'oreal osti sen! Samoin kävi NYXille. Ennen NYXin pigmenttejä sai kolminkertainen määrä nykyisiin verrattuna ja hinta oli 2-3 euroa, mutta nyt lähemmäs 10 €. NYXillä oli hyvä hinta-laatu suhde ennen kuin siirtyi L'orealin omistukseen.
Estee Lauder omistaa MACin. Olen samaa mieltä, laatu ei ole enää samaa kuin ennen!
NYXin valmistus lorkun oston myötä siirtyi samalla Kiinaan, joten laatu on mitä on. Minä en henkilökohtaisesti uskalla käyttää Kiinassa valmistettua kosmetiikkaa. Oletteko muut huolettomia asian suhteen...?
Jos haluaa pysytellä rypyttömänä niin auringolta suojautuminen on se tärkein juttu. Ruokavalio näkyy myös naamassa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ettei Narsia saa Suomesta, niillä kultti poskipuna orgasm, sävy joka käy kaikille. Itselläni siitä halpa Kicks kopio mutta haluaisin päästä livenä näkemään Narsin ja Too Facedin meikkejä.
Juuri ostin Urban Decayn naked1 paletin, on lämminsävyinen, itsellä lämminsävyinen iho myös. Kuulin että paletin valmistus lopetetaan.
Minä ostin Nars Orgasmin ja jälkeenpäin heidän toisen kulttipunansa Deep Throatin. Pidän enemmän tuosta Deep Throatista omilla kasvoillani, siinä on pinkkiä JA vähän persikkakorallia, eli se tuo vähän enemmän raikasta ja 3D-ulottuvuutta kasvoille :) Minusta tuntuu aina että kasvoni "syövät" kaikki pinkin sävyt poskipunista ja ne jää jotenkin tunkkaisen näköisiksi vaikka haluaisin niillä heleyttä ja kuulautta.
Olen harkinnut tuota Narsin Orgasmia, mutta onko siinä glitteriä? En nimittäin haluaisi sitä yhtään.
Voisin suositella samalla parasta korostustuotetta ikinä: Lily Lolon Illuminator, sävy Champagne. Sopii kalkkilaivan kapteenille eikä tee kasvoille diskopalloefektiä. Tätä voi pyyhkäistä jopa nenä vartta pitkin eikä tule liikaa kiiltoa, vaan sellaista kaunista hohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kokeilleet Sokokselle ja Stokalle nyt tulleita Tonymolyja? Supersöpöjä pakkauksia. Tekis mieli hankkia muutama tuote ihan jo pakkausten takia, ainakin huulipunia, silmänympäryspuikko ja päivä/yövoiteet. Täytyy kyllä tutkia incit ensin.
Tilasin aasiakaupoista aikoinaan ja ainakin huulikiillot ovat ihan ok. Kasvojen kosteutussuihkeiden mekanismissa on häikkää, pisarat eivät tule tasaisesti vaan ruiskii vähän miten sattuu. Jollain muullakin ollut samaa ongelmaa.
Paras puhdistustuote ikinä: Evelom. Lueskelin tästä eikä sen incissä ole mitään ihmeellistä. Sain sitten näytteen ja minkään muun puhdistustuotteen jäljiltä iho ei ole niin puhdas + pehmeä + tasaisen värinen. Puhdistaa meikin myös hyvin ja jos käyttää liinaa ohjeen mukaan, tulee puhdistusrituaaliin mukavaa hidasta spa-fiilistä. Ensin hierotaan kasvoille aine, sitten kuumalla vedellä kosteuttua liinaa pidetään kasvoilla ja annetaan vaikuttaa. Sitten hieron liinalla ja vedellä voiteen pois ja lopuksi kostutan jäisellä vedellä ja pidän sitä hetken kasvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako Suomesta julkkisten suosimaa Cetaphil-sarjaa? En muista nähneeni mutten ole käynyt apteekissa ja tavaratalojen kosmetiikkaosastoilla moneen kuukauteen.
Niiden herkän ihon putsari on ihan kulttituote, ja edullinen. Olen pitkään lukenut sen olevan etenkin jenkkijulkkisten suosima tuote, ja hehkuttavat että se ajaa paremmin asiansa kuin kalliit putsarit.
Ruotsissa apteekit kuulemma myyneet tuota merkkiä jo yli vuoden.
Saa tilattua iHerbistä
Tuleeko tullit ja verot, vai lähettääkö ne EU-maan kautta?
Tulee jos tilaus menee tietyn hintarajan yli. Tutustu tullin sivuihin, sieltä löytyy noi hintarajat, en nyt tähän hätään muista niitä.
Noin 24 euroa taitaa olla. Jos ottaa n. 20 euron paketteina niin eipä yleensä tule mitään. Tullauskin on nykyisin kyllä helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Miten saa vähennettyä kasvojen punaisuutta?
Jättämällä liian tai liian voimakkaan kuorinnan ja käyttämällä sen sijaan hellävaraisia happokuorintoja, esim. First Aid Beautyn lappuja. Syömällä oikein, ainakin mulla huono ravinto lehahduttaa posket punaiseksi.
Öljy/seerumisuosituksia? Tässä omani: Decleorin Aromessence Rose D'Orient Serum
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ettei Narsia saa Suomesta, niillä kultti poskipuna orgasm, sävy joka käy kaikille. Itselläni siitä halpa Kicks kopio mutta haluaisin päästä livenä näkemään Narsin ja Too Facedin meikkejä.
Juuri ostin Urban Decayn naked1 paletin, on lämminsävyinen, itsellä lämminsävyinen iho myös. Kuulin että paletin valmistus lopetetaan.
Minä ostin Nars Orgasmin ja jälkeenpäin heidän toisen kulttipunansa Deep Throatin. Pidän enemmän tuosta Deep Throatista omilla kasvoillani, siinä on pinkkiä JA vähän persikkakorallia, eli se tuo vähän enemmän raikasta ja 3D-ulottuvuutta kasvoille :) Minusta tuntuu aina että kasvoni "syövät" kaikki pinkin sävyt poskipunista ja ne jää jotenkin tunkkaisen näköisiksi vaikka haluaisin niillä heleyttä ja kuulautta.
Olen harkinnut tuota Narsin Orgasmia, mutta onko siinä glitteriä? En nimittäin haluaisi sitä yhtään.
Voisin suositella samalla parasta korostustuotetta ikinä: Lily Lolon Illuminator, sävy Champagne. Sopii kalkkilaivan kapteenille eikä tee kasvoille diskopalloefektiä. Tätä voi pyyhkäistä jopa nenä vartta pitkin eikä tule liikaa kiiltoa, vaan sellaista kaunista hohdetta.
Orgasmissa on glitteriä kyllä, mutta hyvin vähän, sitten on superorgasm, jossa on isoja glittereita.
Narsin albatros on myös hyvä korostustuote, itseni mielestä paras korostustuote on aina ollut thebalmin mary lou manizer, se on niin kuin hienojakoista sumua, ei glitteriä ollenkaan. Olen kokeillut kaiken mahdollisen chaneleista yms. alkaen ja tuo on ollut paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa vähennettyä kasvojen punaisuutta?
Jättämällä liian tai liian voimakkaan kuorinnan ja käyttämällä sen sijaan hellävaraisia happokuorintoja, esim. First Aid Beautyn lappuja. Syömällä oikein, ainakin mulla huono ravinto lehahduttaa posket punaiseksi.
Itselläni hävisi kaikki punaisuus kasvoista maidon jättämisellä, nykyään ei mausteetkaan, eikä punaviini tee punaisuutta.
Ilmeisesti se maito teki jonkun tulehduksen kehoon, joka näkyi punaisuudella kasvoissa.
Kiva ketju!
Itse olen aika skeptinen kaiken kosmetiikan suhteen, varsinkin kalliiden luksustuotteiden, mutta laitoin nyt tilaukseen skin79 super bb trio-paketin, hyvä bb-voide on ollut jo jonkin aikaa haussa. Ostan varmaan myös ton The Ordinaryn AHA-kuorinnan, ei ole ainakaan hinnalla pilattu.
Mulla on hyvä iho ja käytän tosi vähän meikkiä, mutta nyt kun on jo 30v lasissa olen huomannut että iho on alkanut rypistymään ja on jotenkin samea.
Käytän Lily Lolon mineraalimeikkejä, edullisia, iho tykkää ja sopii hyvin jos ei halua kauhean peittävää lopputulosta. Niiden bb-voide oli kyllä pettymys, mutta puuterimuodossa olevat tuotteet on olleet kauttaaltaan hyviä.
Voiko tässä keskustella hiustenhoidostakin? Suihkutan hiuksiini satunnaisesti kevyesti vaalentavia "beach" suihkeita eli jotka hieman poistavat tummuutta tyvestä. Kaipa se on myös vaalennusta, vaikka aika hellävaraista. Ostin nyt kokeiluun Joicon K-pak liquid reconstructorin. Onko kellään siitä kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nars Super Orgasmissa on glitteriä, Orgasmissa on hieman hohtava pinta, Deep Throatissa on kuulas pinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estee Lauder omistaa MACin. Olen samaa mieltä, laatu ei ole enää samaa kuin ennen!
NYXin valmistus lorkun oston myötä siirtyi samalla Kiinaan, joten laatu on mitä on. Minä en henkilökohtaisesti uskalla käyttää Kiinassa valmistettua kosmetiikkaa. Oletteko muut huolettomia asian suhteen...?
Laadunvalvonta suoritetaan uskoakseni EU-maan toimesta joten siltä osin turvallista.
Ne kiinalaiset kopiotuotteet ovat asia erikseen, niitä on tutkittu ja niissä ollut myrkkyjä ja jopa rotan ulosteita, yök!
Eihän nuoreen ihoon kannata missään nimessä alkaa pistämään "tyhjiöitä" hyaloronihappotäyteaineilla koska siinä on omat kiinteät kollageenit ennestään! Se voi näyttää aika karulta jo 10 vuoden päästä. Kardashiaaniklaanin nuorin Kylie Jenner aloitti täyteaineet huulissa ja naamassa 17-vuotiaana ja näytti jo näin pahalta 19-20 ikäisenä:
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/12/16/10/2F6AD75A00000578-0-image-…
Onneksi lopetti (ainakin raskauden takia) ja iho on palautunut vähän, mutta varmasti pistokset tehneet arpikudosta jota ei saa minkään maailman lasereillakaan enää kuntoon.
Täyteaineet suunniteltiin niille joiden iho alkaa veltostua eli nelikymppisestä alkaen ja silloin niihin valmiisiin tyhjiöihin laitetaan piikillä sitä happoa ja tottakai täytyy laitattaa maltillisesti eikä sellaisia tyynyposkia kuten jenkkijulkkiksilla. Minä tunnen pari eli jonkin verran minua vanhemmat 44v ja 46v joilla on todella siististi laitetut täyteaineet, vissiin ne Restylanen skinboostersit (en muista millä nimellä aine oli aiemmin) joilla kosteutetaan tasaisesti iho kauttaaltaan. Tuo sama kuulemma todella suosittua muiden pohjoismaalaisten blogeissa. Suomalaiset tulee vähän jäljessä kaiken muodin ja kauneuden suhteen.
Aion ottaa itsekin heti kun tulee tarve ja iho alkaa näyttää väsyneeltä ja siltä ettei kosteusvoiteet ja muut enää tehoa yhtä hyvin.
PS. Ei 45-ikäiselle ensinnäkään saa mitään vauvan ihoa millään laitteella tai aineella, mutta mahdollisimman tasainen iho on aina nuorekkaamman ja raikkaamman näköinen kellä tahansa eikä sellainen tarvitse paksuja meikkikerroksia.